pajautaa

Dermatovenerologs

« previous entry | next entry »
Dec. 6., 2011 | 10:39 am
posted by: digna in pajautaa

Labdien!
Es vēlētos profilaktiski nodot visas iespējamās analīzes no visām iespējamām vietām pa šo tēmu, iepriekš to esmu darījusi par kaut kādiem diviem latiem bez jebkādiem nosūtījumiem Pērnavas ielā 70, kur bija attiecīgā tipa poliklīnika. Šodien skatos to, kas uz Briāna ielas un man ir zināms pārsteigums - cenrādis ne pa jokam...

Sakiet, lūdzu, vai mūsdienās tas vairs nav valsts apmaksāts pasākums (noņemt asinis un visādas tur uztriepes, lai pārbaudītos uz visām iespējamām sts, hiv, hepatītiem utt.)? Var būt, ka ir kāda iestāde, kur tomēr var ar to tikt galā par saprātīgāku izcenojumu?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {45}

Puce

from: [info]puce
date: Dec. 6., 2011 - 10:56 am
#

Ģimenes ārsts? Ginekologs? Abi valsts apmaksāti un vizīte pie viena maksā Ls 1,- (plus maksa par analīžu noņemšanu), vizīte pie ginekologa - Ls 3.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]te
date: Dec. 6., 2011 - 11:05 am
#

Vai Tu runā no pieredzes?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]asiize
date: Dec. 6., 2011 - 11:09 am
#

jā, tā ir, parastā poliklīnikā, parasts ginekologs maksā 3 latus, kaut kādas standartanalīzes arī ir 1-3 lati.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 11:26 am
#

Man nevajag standartanalīzes.

Atbildēt | Iepriekšējais


Puce

from: [info]puce
date: Dec. 6., 2011 - 11:16 am
#

Jā.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 11:25 am
#

Pie ginekologa par katru veneroloģisko analīzi ir jāmaksā pēc cenrāža un parasti pārbauda uz 2 - 3 sūdiem, uz ko ir aizdomas, ja nav aizdomu, tad ņifiga nepārbauda. Man nav nekā, tikai interese kontrolēt savu veselības stāvokli.
Ģimenes ārsts - asins analīzes, ir valsts apmaksāts pārbaužu spektrs un par katru papildus sūdu atkal ir jāmaksā atsevišķi.

Kopumā varētu sanākt vēl dārgāk nekā Briāna ielā. Plus patērētais laiks un nervi, skraidot pie dažādiem ārstiem dažādās vietās...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Puce

from: [info]puce
date: Dec. 6., 2011 - 11:35 am
#

Vienīgais, kas ir vajadzīgs no ginekologa - standarta uztriepe. Pārējo var izveikt ģimenes ārsts, kurš atzīmē, tieši kādus marķierus jāmeklē Tev paņemtajās asins analīzēs. Ja ģimenes ārsts atsakās kādus marķierus ņemt, tad vai nu jāapsver ārsta maiņa vai savas attieksmes maiņa - ārsti ari nav ieinteresēti katra indivīda iedomu dēļ maksāt par analīžu veikšanu bez pamatotām aizdomām par to nepieciešamību. Teisī tādēl ir vērts rūpīgi izvēlēties ģimenes ārstu - vai pacients viņam un viņa viedoklim uzticas un vai nepieciešamības gadījumā ārsts ir saprotošs un atsaucīgs.

ā, vēl jau ir opcija Infektoloģijas centrs, līdz kuram vienalha nonāksi, ja ir hepatīts, aids vai cita tamlīdzīga saslimšana.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 01:52 pm
#

Ģimenes ārsts ir sāpīgs jautājums un ieteikums meklēt labu ir nevietā - tas ir darīts un tas ir gandrīz nereāli, turklāt, tādam čakaram nav jēgas, ja ģimenes ārsts netiek apmeklēts.
Attieksmi mainīt negrasos un tās nav iedomas, man ir izlaidīgs dzīves veids, pietiekami daudz sts var noritēt bez simptomiem un man ir jāpārbaudās uz visu, lai būtu 100% drošība, ka nekas nav ievazājies.

Enīvej, es uzzināju, kur tagad atrodas tas, ko es gribēju apmeklēt, varam slēgt neproduktīvo sarunu par ģimenes ārstiem un ginekologiem.

Atbildēt | Iepriekšējais


rūsganais sprakšķis

from: [info]mufs
date: Dec. 6., 2011 - 11:14 am
#

pērnavas ielas poliklīnika,ja nemaldos, pārcēlās uz Infektoloģijas klīniku. nezinu par to,ko minēji, bet citas cenas tur bija ļoti ok

Atbildēt | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 11:27 am
#

Jā, Pērnavas ielā bija ļoti ok. Paldies, painteresēšos Infektoloģijas klīnikā.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]ani
date: Dec. 6., 2011 - 11:37 am
#

Es arī tā gribēju, bet visi ārsti, kam prasīju, brīnījās par šādu ideju. Tijp, ja nav sūdzību, tad nafig?!
Infektoloģijas centrā ir HIV kabinets, tur taisa bezmaksas HIV analīzes, bet attieksme... Šķita, viņi netic ka es tikai profilaktiski pārbaudos. Laikam pieraduši tikai ar narkomāniem un prostitūtām strādāt.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 01:56 pm
#

Tāpēc ir jāiet pie ārstiem, kuriem tādu lietu pārbaude ir pamatdarbs - t.i., jādodas uz vendispanseri. :) Augstāk jau atklājās patiesība, kur palicis Ādas un sts centrs no Pērnavas ielas.

Atbildēt | Iepriekšējais


smille

from: [info]smille
date: Dec. 6., 2011 - 11:51 am
#

Nodod asinis - manuprāt donora asinis pārbauda uz visu tevis minēto, tikai pašam jāzvana un jāprasa rezultāti.

Atbildēt | Diskusija


Pelēks krauklis

from: [info]far_away
date: Dec. 6., 2011 - 12:44 pm
#

Es arī to pašu gribēju ieteikt. Visas STS nepārbauda, bet pārbauda: hepatītus B un C, HIV, sifilisu un vēlreiz pārbauda asinsgrupu un rēzus faktoru (ABO, Kell, Rh testi).

Būs bez maksas, tev vēl piemaksās & labi padarīta darba sajūta bonusā. :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Meistars

from: [info]slepkava
date: Dec. 6., 2011 - 12:58 pm
#

šie piezvanot sniedz šādu infu?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pelēks krauklis

from: [info]far_away
date: Dec. 6., 2011 - 01:01 pm
#

Viņi pasaka, ka "viss kārtībā". Ja nav, tad pa telefonu nesaka, kas nav, bet aicina ierasties klātienē parunāt. Vismaz tā rakstīts VADC mājaslapā. :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Meistars

from: [info]slepkava
date: Dec. 6., 2011 - 01:08 pm
#

tā jau var sirdstrieka ķert :(

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pelēks krauklis

from: [info]far_away
date: Dec. 6., 2011 - 01:10 pm
#

Nu, man sirdstrieka gandrīz bija arī ar "viss kārtībā", vispirms lika ilgi gaidīt, tad iesāka ar nopūtu un tekstu "nu, tad tā...", vēlreiz nopūtās un tad jautrākā balsī pateica "jums viss ir kārtībā, paldies, ka ziedojāt!" :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]spuldziite
date: Dec. 6., 2011 - 01:44 pm
#

oh my, es jau uzbūru prātā ainiņu, kā sekundes simtdaļās paspēj nosirmot!

Atbildēt | Iepriekšējais


mizantropei наплевать

from: [info]ledene_
date: Dec. 6., 2011 - 07:16 pm
#

man tieši tāpat bija :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pelēks krauklis

from: [info]far_away
date: Dec. 6., 2011 - 07:17 pm
#

high-five! :D

varbūt viņiem tas tāds melnais humors & vienīgā izklaide darbā, biedēt cilvēkus. :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


mizantropei наплевать

from: [info]ledene_
date: Dec. 6., 2011 - 07:26 pm
#

man jau arī tā šķiet, bet tad, kad viņa paziņoja, ka viss kārtībā es otrā galā klusēju kādas sekundes 5as, jo prieks un līksme mijās ar milzīgām dusmām par mirkļa pārdzīvojumu, tad arī viņa tik satrukti sāka spiegt klausulē: 'Hallo, hallo?! Jūs vēl tur esat - es saku, ka VISS AR JUMS IR KĀRTĪBĀ, nava, ko jums satraukties!'
:D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pelēks krauklis

from: [info]far_away
date: Dec. 6., 2011 - 07:32 pm
#

es pat neatceros, ko es teicu, jo man bija līdzīgi, mirkļa apjukums un klusums no manas puses. droši vien kaut ko nomurmināju un noliku klausuli. :D nākamajās reizēs zvanot jau biju labi sagatavota un mierīga.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 01:49 pm
#

Es nevaru nodot asinis.

Atbildēt | Iepriekšējais


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 02:03 pm
#

vienīgā vieta, kur patiešām uz visām sts pārbauda, ir tā pati briāna iela. nekādi ģimenes ārsti, nekādi ginekologi. tāpat arī nekādi asinsdonoru centri. tur tu dabūsi tikai par hiv, sifilisu un hepu infu. bet ar šito nemaz tak sts uzskaitījums nesākas!
jādodas uz to pašu briāna ielu, jānem līdzi pase un jāsagatvojas stundām ilgi sēdēt rindā. jādodas nevis kā uz maksas pakalpojumu, bet pie vienkārši ārsta, un jāsaka, ka vajag venerologu.
cik zinu, tad nekas nav mainījies - samaksāsi 5 latus par ārstu. vienīgais, kas viņiem ir par papildus maksu, ir hlamīdijas - 7 lati ar kaut ko. miljons citu zarazu bez maksas meklē. vēl par asins noņemšanu kaut kāda jocīga nauda - 1.50 laikam. bet tas ir nevis par analīzēm, bet par asins noņemšanu. un pārējās kaites, kas nav hiv un sifiliss, meklē pēc iztriepēm. tad pēc kādas nedēļas pusotras atkal dodies turp, maksā savus piecus latus pacienta nodevu, atkal pusi dienas sēdi rindā un tiec pie atbildēm.
tas, kas saucas "maksas pakalpojumi" ir kas pavisam cits, bez rindas, bez pases.
un sts analīzes neviena apdrošināšana nekad nav apmaksājusi.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 02:47 pm
#

Par to, ka man nekāds ginekologs, ģimenes ārsts un asins nodošana neder, es labi zinu, jo pirms tam jau esmu ar šādām analīzēm saskārusies.

Ā, tātad Briāna ielā arī ir tas pakalpojums, kas bija Pērnavas ielā? Tas cenrādis ir tikai kaut kas uz īpašiem cilvēkiem neattiecināms? Pērnavas ielā bez rindas un bez pases bija jāmaksā 25Ls, ar rindu (īsu un ātru) un pasi - 2 Ls, bet tas bija pirms gadiem pieciem.

Nez, kāpēc hlamīdijas 7 Ls, to tak ar asinīm mierīgi var pārbaudīt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 02:53 pm
#

ah, šiem tur kaut kāda viltīgā tehnoloģija, ka hlamus meklē tikai ar iztriepēm. man stāstīja ārste, bet es tak neatceros.
bet jā, maksas pakalpojumi attiecas tikai uz īpašām personām.
hlamus agrāk arī bez maksas meklēja, bet pirms kāda gada pusotra ieviesa, ka tieši par vienu nabaga hlamu tie 7 lati jāmaksā.
bet nu piezvani tak, noskaidro. kad es pēdējo reizi tur biju, pavasarī, tad viss bija tieši tā, kā es uzrakstīju.
ā, un es pie visādiem ārstiem tur esmu bijusi, un vissakarīgākā un patiesībā pat ļoti, ļoti forša man likās dakteriene vārdā daina semjonova.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 03:16 pm
#

Paldies, mēģināšu noskaidrot visu sīkāk jau zvanot. Sākumā pat neiedomājos ar šiem sakontaktēt, jo uztvēru to cenrādi kā kaut ko akmenī iekaltu un uz visiem attiecināmu.

Jokaini ar tām hlamīdijām, es vienreiz tiku kaut kādā akcijā iesaistīta, kur vispār par velti pārbaudīja visus interesentus (Londonā gan), neņemot asinis.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 03:17 pm
#

ā, un ja tev tur tās hlamīdijas atradīs, tad nākamās hlamīdiju analīzes (nu, pēc zāļu izdzeršanas un tad vēl pēc kāda pusgada vienas) būs bez maksas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 04:00 pm
#

Laba opcija, bet es jebkurā gadījumā ceru, ka to tomēr nenāksies izmantot. Man šāda pārbaude nepieciešama audzināšanas un varbūt pat karmas attīrīšanas nolūkos :) (jo analīžu rezultātu gaidīšana ir gaužām mokoša un liek atcerēties visu, kas sadarīts, mocīties sirdsapziņas pārmetumos un domāt par morālo stāju, iespējamām slimībām, sekām un citām tādām kaitinoši nervojošām lietām).

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 04:02 pm
#

katram savs :)
man gan, zini, kā vienmēr ir bijis? aizeju, sēžu rindā, gaidu savu kārtu un ar acs kaktiņu pētu pārējos cilvēkus un mēģinu uzminēt, kas ir tas, kāpēc viņi tur ir. daži dīdās un baigi nervozē, citiem skaidrs, ka vienkārši kāda neitrāla ādas kaite. interesanti!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 03:57 pm
#

asinis noņemot, nevis neņemot

Atbildēt | Iepriekšējais


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 03:09 pm
#

ā, vēl tur varot izdīkt, lai arī no mutes iztriepes paņem, ja nu kāda zaraza ir iesūkāta. bet par to es nezināšu teikt, to es tikai dzirdējusi esmu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 03:17 pm
#

:D :D :D

Bet, ja tā padomā...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 03:18 pm
#

nu, teorētiski visādas zarazas var dzīvot visādās vietās :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 03:19 pm
#

Jā, piemēram, kaunuma utis - uzacīs...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 03:21 pm
#

omg :DDD
nē, es vairāk biju domājusi par tādām mazliet mazāka izmēra zarazām, tādām, kas nav gluži ar aci saskatāmas. es neesmu specs, bet teorija ir, ka viņas var iemesties un lokalizēties tikai vienā vietā. teiksim, pakaļā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 03:27 pm
#

Nē, nu, labi, var var būt kaut kādu herpi un kaut ko tādu mutē meklēt. :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 03:28 pm
#

a vot herpi gan meklē asinīs nevis kādā konkrētā vietā uz ķermeņa :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 03:57 pm
#

Nu, tad es nezinu, ko viņi tajā mutē meklē. :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 03:58 pm
#

es tak saku, ka es tikai to esmu dzirdējusi, pate neiru par to interesējusies :D
es tikai par parastajiem zarazu meklēšanas veidiem zinu komentēt :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Dec. 6., 2011 - 04:16 pm
#

Es kaut kur lasīju, ka hlamīdijas var būt acī!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Dec. 6., 2011 - 04:18 pm
#

sfiliss arī var būt acī.
bet tam gan esot simptomi vienmēr.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]sviestene
date: Maijs. 14., 2014 - 02:33 pm
#

Tad varu ieteikt šo ārstu - http://www.dermatologs.com/venerologs.html esmu bijis pie viņa, ļoti sakarīgs ārsts

Atbildēt