pajautaa

Homeopāts

« previous entry | next entry »
Feb. 27., 2007 | 09:18 pm
posted by: starsailor in pajautaa

Čau, cibiņ! Varbūt tieši tu vari man ieteikt kādu labu homeopātu? Varbūt tieši tu zini kādās naudiņās arī tur tās lietiņas bīdās?
Paldies

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {23}

from: [info]95
date: Feb. 27., 2007 - 09:24 pm
#

Tatjana Pokatova. Atrodas netālu no Zinātņu akadēmijas.
Pirmā vizīte tagad laikam ir 30ls, pēc tam 15ls, zāles iekļautas tajā summā.
Bet jāiet reti - pāris reizes gadā, ja sanāk kaut kādas problēmas un jāiet biežāk (piemēram, pāris reizes mēneša laikā), tad parasti jāmaksā tikai kādi 1-2 lati par zālēm.

Atbildēt | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Feb. 27., 2007 - 09:28 pm
#

ņemu vērā. paldies

Atbildēt | Iepriekšējais


Lacy F

from: [info]panacea
date: Feb. 27., 2007 - 09:41 pm
#

Šitā te Ingūna Vecvagare. Viņa mums (farmaceitiem) taisni mācīja homīšpātiju. Man viņa nepatika, tamdēļ es to kursu neizvēlējos, bet kursabrieži teica, ka gudra tomēr esot. Ja interesē, varu dabūt telefōnnumuru.

Vispār jau man viena kursabriedene kā reizi strādā homīšaptiekā, varu apjautāties, ko viņa var ieteikt no ārstiem.

Nota bene: īsts homīšpāts izģērbs tevi pliku. (es biju uz vienu lekciju aizgājusi un tur tā stāstīja)

Atbildēt | Diskusija


Nebīsties nakts, jo tai ir jau rītausma seglos

from: [info]prtg
date: Feb. 27., 2007 - 09:46 pm
#

Izģērbs, paskatīsies un izrakstīs? :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lacy F

from: [info]panacea
date: Feb. 27., 2007 - 10:21 pm
#

Es jau teicu, ka man persōnīgi tā medisīn vūmen nepatika. Nenormāla fanātiķe un man fanātiķi kā suga netīk. Bet nujā tā doma bij tāda, ka slimībā piedalās viss orgānisms kopumā un tad nu viņa arī gribot redzēt visu orgānismu kopumā :D

Atbildēt | Iepriekšējais


from: anonīmiķis
date: Feb. 27., 2007 - 10:42 pm
#

kaa zinaams (http://en.wikipedia.org/wiki/Homeopathy#Scientific_testing_of_homeopathic_treatment) homeopaatijai nav lielaaka efekta kaa vienkaarsham placebo. te veel. (http://klab.lv/users/soikins/21011.html?nc=4)

Atbildēt | Diskusija


watt

from: [info]watt
date: Feb. 27., 2007 - 10:49 pm
#

nevajag tikai aizmirst, ka placebo ir ievērojams efekts

Atbildēt | Iepriekšējais


Dachy

from: [info]duuduupiipii
date: Feb. 27., 2007 - 11:11 pm
#

mhm, arī gribēju par to placebo, es gan vairāk domāju par pašiespaidošanos (tas ir tas pats placebo?). kā gan var palīdzēt kaut kāda mikroskopiska zāļu deva? vismaz man draudzene farmaceite stāstija, ka tu paņem pudelīti, iepilini tur vienu pilienu zāļu, 1000 reižu paskalini to pudelīti, izlej ārā, tad atkal ielej nezinu vai ūdeni, vai spirtu (:D), tad atkal paskalina, tad atkal izlej un tad atkal ielej, un tad to molekulas nospiedumu varēs dzert. vismaz man tā stāstija. negalvoju, ka tā ir taisnība :o)

Atbildēt | Diskusija


Lacy F

from: [info]panacea
date: Feb. 27., 2007 - 11:27 pm
#

tā ir, jā. piedevām, jo vairāk skalini jo stiprāk ir. es arī esu farmaceite topoša, bez tam ne gluži tā, kas aptiekā strādā, bet tā kas zinātni bīda. un jā placebo ir pašiespaidošanās.

ir tā, ka tāds baigi konkrēts viedoklis farmakologiem nemaz tik daudziem nav. mana draudzene, kas strādā homīšaptiekā saka, ka palīdz. es pati uz savas ādas mēģināju - arī man līdzēja un it īpaši bērnībā.

runāju reiz par šito ar vienu farmakoloģijas profesori. viņa izteica viedokli, ka mēs (vismaz lielākā daļa) esam pārķīmiķoti, tamdēļ dažkārt neiedarbojas.

mans viedoklis varētu būt apmēram šāds: zinātne virzās iekšā mikropasaulītē aizvien vairāk. farmakoloģija, tāda, kāda ir tagad, kad ir zināmas zāļu formulas, saistīšanās ar attiecīgajiem receptoriem, molekulārie mehānismi, pastāv pavisam nesen. un tāpēc no vienas puses es uzskatu, ka noliegt homeopātiju ir stulbi, bet arī atzīt homeopātiju par vienīgo pareizo ārstēšanas metodi - tikpat stulbi (tāpēc man nepatika tā vecvagare, jo tas bija viņas uzskats). man jau liekas, ka vajag vienkārši katram paņemt to kas pašam der un ja der un palīdz, tad laimīgi jādzīvo tālāk.

bez tam tas jau nav tikai ar homeopātiju, arī ripas mēdz būt tādas, kas vienam cilvēkam izraisa toksisku efektu, bet citam neizraisa efektu vispār. katrā gadījumā - var taču vienmēr izmēģināt homīšlīdzekli, ja ir tāda vēlme, un ja nelīdz tad ķerties pie kādas šaibas :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dachy

from: [info]duuduupiipii
date: Feb. 27., 2007 - 11:40 pm
#

nu labi, es atzīšos, es arī lietoju vienas homeopātiskās tabletes, kad man ir klepus un iesnas. un pašiespaidojos. citreiz palīdz, citreiz ne. bet es lietoju tās tikai tāpēc, ka tētis pa brīvu nes mājās no darba :o)

zinu, piemēram, ka nevienmēr vajag lietot klepus zāles, kad tiko sākas nieze trahejā (laikam tā to sauca), vnk vajag sūkāt konfektes, lai siekalas pašas tiek galā ar pavisam mazo iekaisumu, ja tas vispār ir iekaisums.

zinu arī, ka vienai draudzenes mammai palīdzēja 100 Ls zāles (nezinu, varbūt tās bija homeopātija), viņa palasīja anotāciju, tur principā nekas īpašs nebija - proti, pašiespaidošanās.

dakters var arī dot konfektes un cilvēks varbūt brīnumainā kārtā izārstēsies, piemēram, no vēža.

visādi gadās :o)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lacy F

from: [info]panacea
date: Feb. 27., 2007 - 11:46 pm
#

es uzskatu, ka zāles ir jālieto tad kad viņas vajag lietot un nav jālieto, tad kad pats organisms spējīgs tikt galā. māksla ir katrā gadījumā saprast, cik nopietna ir situācija.

ja vēzi varētu izārstēt ar konfektēm, tad jau vēža slimnieki nemirtu, vai ne? piedod, bet tas tiešām bija stulbs salīdzinājums no tavas puses.

nu ko es varu pateikt - piemēram, kad es redzu kāda izskatās tādas žurkas sirds pēc infarka, kura ir lietojusi, teiksim, mildronātu, un tādas, kura nav, es laikam attiecīgajā situācijā tomēr izvēlētos lietot mildronātu.

it's up to you

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dachy

from: [info]duuduupiipii
date: Feb. 27., 2007 - 11:57 pm
#

nu labi, es atvainojos, par piemēru ar vēzi.

par zālēm neesmu tik daudz mācījusies, lai kaut ko par to zinātu. saklausu pa ausu galam un jautāju arī savai farmaceitei.
bet tomēr daļēji zāles ir ļoti komerciāls pasākums (es nesaku, ka tās nepalīdz). daļa no zālēm piedevām vēl nomāc tikai simptomus, nevis ārstē, proti, ļoti daudz kas ir atkarīgs no mūsu (mūsdienās visbeižāk novājinātās) imūnsistēmas.

p.s. cilvēki agrāk dzīvoja bez zālēm un tantes vāca zaļas, smaržojošas zālītes :o)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lacy F

from: [info]panacea
date: Feb. 28., 2007 - 12:13 am
#

jā agrāk cilvēki dzīvoja bez zālēm un dzīvoja līdz 30 gadu vecumam :D

labi, es atzīšos, ka šajā jautājumā esmu ļoti jūtīga un man šausmīgi nepatīk, ka cilvēki, kas neko nesaprot par attiecīgo nozari, klāsta tajā visādas gudrības. pirmie rindā uz nošaušanu noteikti ir žurnālisti :D :D :D

zāles ir lielisks bizness, protams, to taču visi zin un neviens nenoliedz !

redz ar to simptomu nomākšanu - tas ir tas, ko es jau teicu, zāles ir jālieto tad kad viņas VAJAG lietot. nu sāp tev galva, es nez no pirmsmenstruālā sindrōma, ok, tu zini, ka pacietīsies un pāries, bet tev ir jāliek braukšanas eksāmens autōskolā - ko tu darīsi?

ai un man jau apnicis stāstīt, ka arī augi ir ķīmija, un mēs esam ķīmija un koks un māja un debesis arī ir ķīmija, līdz ar to nepareizi lietojot augu preparātus tu arī vari visādos sūdos iepīties, tā ka maz neliekās. nu piemēram - ko tu darītu labāk - lietotu vienu vielu, kas ir izdalīta tīrā veidā, noteiktā koncentrācijā, lai tiktu galā ar tavu slimību [ripa], vai to pašu vielu kopā ar vēl 100 figņām un sazin ko [augs]?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dachy

from: [info]duuduupiipii
date: Feb. 28., 2007 - 12:31 am
#

agrāk dzīvoja līdz 30 gadu vecumam un par to nesūdzējās, tagad dzīvo līdz (hmm..) 65 gadiem un domā, kā izvilks pēdējās dienas.

es jau tā sapratu, ka tu esi jūtīga šajā jautājumā :o) bet žurnālisti man ar' tracina - varam kopā apvienoties viņu nošaušanā. tā smējos, kad viņi gāja pratināt farmaceitus, ko viņi ieteiktu pret klepu vai sazin ko tur :D

braukšanas eksāmena laikā galva nesāpēs, jo būšu uztraukusies par braukšanas eksāmenu. :o) (braukšanas eksāmenu jau noliku) salauzīsi mazo pirkstiņu, uzsistais zilums nesāpēs :D

agrāk lavandu lika kā sakaltētus zariņus skapjos un tamlīdzīgi. tagad ir visādi smaržu smidzināmie, no kā ir alerģija. tāpat arī ar zālēm.
lietoju gan ripas (ja tas tiešām ir nepieciešams), gan augus (esmu bijusi Stradiņa muzejā, redzēju kā cilvēki agrāk domāja, kas palīdz tam un tam, un kā tagad īstenībā ir) - kā redz, pašlaik esmu dzīva un ptu ptu ptu alerģijas no zālēm nav (bērnībā bija no penicilīna) (visādas kaites gan ir..).
drīzā nākotnē brokastu vietā būs ripas... :o)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lacy F

from: [info]panacea
date: Feb. 28., 2007 - 06:56 pm
#

jā, kad cilvēki dzīvoja alās, tad katru dienu ēda svaigu pārtiku, daudz kustējās un bija laimīgi, vai ne?

šitā diskusija paliek pārāk muļķīga, lai to turpinātu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dachy

from: [info]duuduupiipii
date: Feb. 28., 2007 - 11:31 pm
#

es jau sen sapratu, ka tā ir muļķīga diskusija :o)
katrs tak grib un lieto zāles, vai negrib un nelieto. katra dzīvība ir viņa paša rokās.

Atbildēt | Iepriekšējais


phoenix

from: [info]phoenix
date: Feb. 28., 2007 - 12:34 pm
#

es ar cenšos dzīvot pēc šī principa: kamēr nav nekas tiešām nopietns, pie ārsta neskrienu un antibiotikas vai citas zāles iekšā negāžu. Rezultātā neesmu pieradusi pie zālēm un vajadzības gadījumā tās man ļoti efektīvi palīdz.

Atbildēt | Iepriekšējais


putnu novērotājs

from: [info]_re_
date: Feb. 28., 2007 - 10:44 am
#

interesanti, kā placebo iespējams 8 mēn. vecam mazulim, kuru izārstē ar homeopātiju? :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dachy

from: [info]duuduupiipii
date: Feb. 28., 2007 - 12:42 pm
#

mazuļi ir ļoti iespaidojami.. :o)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


putnu novērotājs

from: [info]_re_
date: Feb. 28., 2007 - 01:12 pm
#

nu nu...
katrā ziņā es savam bebonam nedodu hom. zāles ar tekstu - šitās bumbiņas ir ļoti labas, tās tev noteikti palīdzēs izārstēties, tici man, sev un zālītēm un būsi vesels. :DDD

cmon...

patiesībā homeopātija nav kaut kādi brīnumi un pašiedvesma.
Tu zini, ka katrai krāsai ir sava frekvence un tādēļ tā izskatās tieši tāda? arī vīrusiem ir savas frekvences. homeopātija mēģina trāpīt pretī ar savām, lai sagrautu to vīrusu. nu līdzīgi kā zaldāti soļojot vienā ritmā pār tiltu var panākt tādu rezonansi, ka tas sagrūst.
protams, ne vienmēr izdodas uzreiz piemeklēt pareizās zāles, tad ir jāmaina un jāskatās kā darbojas.
ā, un ir arī cita veida zāles homeopātijā, kas darbojas savādāk.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dachy

from: [info]duuduupiipii
date: Feb. 28., 2007 - 11:35 pm
#

bērnam māte ir autoritāte (arī zīdainim).

jā, varbūt vēl sāksi stāstīt, kā man viens 90 gadīgs pasniedzējs, ka mazi bērni spēj uztvert ultraskaņu, un agrāk cilvēki spējuši redzēt infrasarkano, tāpēc latviešiem ir ticējumi/tautasdziesmas par sarkano papardes ziedu.

p.s. kāda iespēja no (hmm.. cik pavisam daudz krāsu/zāļu), piem., miliona, ka tev tieši tās palīdzēs? (izklausās diezgan pesimistiski, lai gan esmu optimiste)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


putnu novērotājs

from: [info]_re_
date: Feb. 28., 2007 - 11:52 pm
#

nez, kāpēc pirms tam 4 mēnešus mana autoritāte nedarbojās, ārstējot ar citiem līdzekļiem. vienīgi antibiotikas bija gana spēcīgas. un par tām es tiešām neesmu sajūsmā...

bet par tiem miljons variantiem. Tu tiešām domā, ka nekas nav izpētīts, ka nav nekādas informācijas, kā kuras zāles kad darbojas? tipa - tā, hm, moš ņemam šoreiz šito pudelīti un vēl to... :DDD ā un to arī, jo tās zāles var dabūt pa brīvu... doh!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dachy

from: [info]duuduupiipii
date: Mar. 1., 2007 - 12:00 am
#

hhh.. sasmējos :D pēc 4 mēnešiem tava autoritāte beidzot saprata, ka tev var uzticēties, kad tu dibenā dur adatas un stūķē visādas citas negaršīgas ripas vai putras utt :D
un par tiem milions variantiem es domāju homeopātiju, kur skalināšanas skaits ir ļoti individuāls katram cilvēkam, proti ir svarīgi, vai tu iedzersi 1 molekulu zāļu vai 2 molekulas...

bet nu bezcerīgi - es vnk uzskatu, ka zāles jālieto pēdējā gadījumā (lai gan mana imūnsistēma nemaz nav ļoti labā stāvoklī). protams, es nevaru to teikt tiem pašiem, kuriem imūnsistēma ir vāja no bērnības un viņi tik pārtiek no ripām un skalinājumiem. katram ir savs viedoklis un es izteicu tikai savējo. (katra viedoklis veidojas no paša piedzīvotā)

Atbildēt | Iepriekšējais