Kurvjzieža kontemplācijas

Krāšņais Kurvjziedis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Vājprātīga diena noslēgusies ar dramatisku vakaru un ne visai patīkamu nakti.
Mazliet pēc desmitiem vakarā, ejot laukā no darba, atklāju, ka esmu pazaudējusi atslēgas (interesanti, ko providence man vēlas pateikt?). Panikā zvanīju atslēgu SOS servisam, ilgi un nervozi saklaigājos ar pasaulē nīgrāko kramplauzi, kurš runāja ar mani tā, it kā es būtu viņu pārtraukusi kaislīga seksa laikā, īsi pirms orgasma, vai vismaz atrāvusi no bagātīga vakariņu galda. Raudādama zvērēju, ka, pat ja nevarēšu uzrādīt savu Zemesgrāmatas ierakstu (nez, vai kāds mājasgars zina, kurā atvilktnē tas iegrūsts), tad noteikti varēšu kaut kā apliecināt īpašumtiesības uz dzīvokli, kaut gan pati ne īsti sapratu, kā.
Zvanīju mātei, pie kuras tobrīd atradās Ričmonds, lai teiktu, ka savākšu suni kaut kad vēlāk... varbūt no rīta, paskaidroju radušos situāciju, un viņa mani pārsteidz ar paziņojumu, ka pie viņas esot vēl viens manu atslēgu komplekts. Iespējams, ka manai mātei pagultē ir arī polārlāču lamatas gadījumam, ja es pēkšņi dotos uz Arktiku, nezinu, bet par atslēgam man bija nelielas šaubas, vai tās tiešām atbilst šobrīd aktuālajām slēdzenēm.
Skrienot pie mātes, pa ceļam mēģināju apturēt nīgro kramplauzi, taču viņš auroja, ka esot jau pagriezies manas adreses, nevis savu māju virzienā, un ko es vēl vispār gribot. Kopš mūsu iepriekšējās sarunas bija pagājušas apmēram desmit minūtes, un es skaidroju, ka, ļoti iespējams, man viņa pakalpojumi nebūs vajadzīgi, taču, ja būs, es zvanīšu vēlreiz.
Pēc tam sekoja skrējiens ar bezdievīgi raujošu Ričmondu - viņš bija sapratis, ka šis ir mūsu sporta vakars un grieza gaisā žilbinošas piruetes, cenzdamies mani un retos garāmgājējus iesaistīt draiskās rotaļās. Kad aizelsusies un trīcošām rokām biju pie mājas un bāzu slēdzenē atslēgu, no tumsas iznira absolūti nīgrais kramplauzis un paziņoja, ka viņš mani gaidot jau pusstundu un kur ir tās durvis kas jālauž vaļā. Ķērcu kaut ko par "es taču jums zvanīju otrreiz un atsaucu", tomēr viņš pieprasīja man 40 eiro par viltus izsaukumu, cīnīties vairs nebija spēka, atdevu viņam naudu, klusībā novēlēdama nepatīkamu nakti, un gāju iekšā.
Mājās kā par spīti nav ne pilītes alkohola, toties ir dators, kuru divas stundas reanimēju pēc kārtējās neveiksmīgās aizrīšanās ar apdeitiem.
Ļoti ceru, ka pēc saullēkta viss būs labāk.
Tagad ir skaidrs, ka atslēgu SOS servisam nezvanīšu pat tad, ja būs ziemā jānakšņo uz ielas.
  • a čeku, čeku ta kramplauzis iedeva? nu tā lai godīgi ;) (un ja ne - sūdzi viņu vidā prom - nu tīri tā, aiz škrobes par pa tukšo izmestiem čēesmit eiro un ignorances attieksmi!)
    -
    otru atslēgkomplektu turpmāk pie māmuķa, kūma, cibas dieva vai kāda cita guru - bet glabā... mazums kas

    Pai jaukā Krī - arī trakumdienas aiskrien - viss būs čikiniekā... izbaudi brīvdienas!
    • aiZskrien
    • Atriebīgā doma par čeku man ienāca prātā jau pēc desmit minūtēm. Ja līdz rītam rūgtums nebūs pārgājis, droši vien sazināšos ar viņa priekšniecību un parunāšos.
      • tevis pēc būtu labi, ja pārietu līdz rītam - visu citu un arī tev nakotnē: labāk būtu, ka rūgtums tikai uzkurinājies vēl un sūdpalīgs riktīgi bietē dabūtu...
    • Paldies par atbalstu un sapratni, Leo. Diemžēl brīvdienu man tagad kādu laiku nebūs, rīt un parīt arī darbs - būšu neizgulējusies un nikna kā sešpadsmitgalvu pūķis.
      • sešpadsmitGadīgs pūķis būtu vēl trakāk - turās Krī!
        ellē un bitēs visus tos nolāpītos esosiešus - nulle vērti, lai uz tiem energiju tērētu
        pat ja tev rīt/parīt darba dienas - lai tad tās max mierīgas un besstresainas... turās ja!
      • Tas būs vislabākais noskaņojums, lai runātu ar kramplauža priekšniecību! Turu visis 4 īkšķus!
  • tāpēc jau tie kramplauži ir nīgri, ka šitā ir viņu ikdiena. Reāli, visi stāsti, ko esmu dzirdējusi par servisa saukšanu sākas ar izmisīgu zvanu un beidzas ar īsu atrunu, ka nē, tomēr, paldies, nevajadzēs.

    Mūsu galā šis jautājums savulaik tika atrisināts vnk no ielas paaicinot sportiska izskata garāmgājēju un palūdzot izlauzt/izsist durvis, kas arī ļoti veiksmīgi tika izdarīts. Tiesa, tie bija laiki, kad durivs nebija metāla un slēdzenes nebija astoņupunktu multi kas tur :D
    • taču izsaku līdzjūtību, protams, ļoti nepatīkami ir komunicet ar nīgriem un rupjiem servisu sniedzējiem.
    • Nu, bet tāpēc jau es centos visu atsaukšanu sarunāt ārkārtīgi laicīgi. Turklāt jau pirmās sarunas laikā es viņu brīdināju, lai nebrauc uzreiz, jo pati vēl neesmu mājās. Bez tam, manuprāt, dežurējošais meistars nozīmē, ka tu visu nakti skaities esam darbā, nevis kaut kur čillo un ārkārtīgi sapīksti, saņemot ziņu, ka, iespējams, pēc pusstundas būs jāstrādā.
      • Viņš droši vien bija nīgrs, jo katru dienu satiek nīgrus cilvēkus. Ja tu esi viņu izsaukusi, tad automātiski ieslēdzas skaitītājs tāpat kā taksī par minimālo summu, pat ja tu šo izsaukumu atcel pēc 5 sekundēm. Šāda līmeņa speciālistiem 40 eiro minimālā maksa manuprāt ir gluži normāla summa. Dīvains būtu tāds speciālists, kas to neņemtu, jo tad laikam viņš neciena sevi un neatbild par kvalitatīvu darba rezultātu.

        Šādi džeki parasti strādā pēc patentmaksas nodokļu principa (ja vēl Latvijā tas ir saglabājies). Tā ka viņam principā ir vienalga, vai tev dot čeku vai nē. Tikai pēc tā tev nāksies pašai braukt uz viņa biroju un tērēt savu laiku, atkal ieriebjot nevis viņam bet sev pašai.
        • Paldies par viedokli.
        • Jā, tas, protams, ir slikti, ka kundziņam klibo komunikācija ar klientu un viņš izklausās nīgrs, tas ir ļoti slikti, ja darbs ir ar klientiem jau tā stresa situācijā, taču sašutums par zaudētajiem EUR nudien ir nevietā, viss pilnīgi godīgi, šādi kungi nestrādā par algu, bet saņem, cik nopelna. Tiešām nedomāju, ka [info]krii tā pukotos, ja nebūtu tik lielā stresā un saprastu, ka tāds izsaukums ar atsaukumu ir prasta sveša, nekādā veidā pie viņas likstām nevainojama cilvēka laika, darba un citu resursu(piemēram, degvielas) patērēšana + teorētiskie zaudējumi, ko var sagādāt, ja viņas izsaukuma dēļ tiek atteikts kādam citam. Ja to nekompensē, tas ir pilnīgi tas pats, kas nozagt veikalā pašam nevajadzīgu lietu, izmest to miskastē un sūroties par kaut kādām pretenzijām, jo, edz, pašai taču no tā nebija nekāda labuma.
          • Es nesūrotos, ja 1) atsaukuma zvans nebūtu jau pēc desmit minūtēm, kas faktiski ir reālais viņa zaudētais laiks;
            2) ja noteikumi būtu skaidri definēti jau pašā sākumā - t.i., ja mani jau dispečers informētu, ka "nosaucot adresi, jūs uzņematies saistības par >/= 40 eur, neatkarīgi no tā, vai pakalpojums būs nepieciešams un kāds būs tā apjoms".
            • 1.Pilnīgas aplamības, tu nezini, cik ir viņa zaudētais laiks, nemaz nerunājot par citiem resursiem, piemēram, pat, ja rēķina, ka viņš no punkta A desmit minūtes virzās tavā virzienā, lai nokļūtu atpakaļ punktā A, viņš kopā ir zaudējis jau 20 minūtes pie nosacījuma, ka maršruts abos virzienos ir vienlīdzīgi noslogots. Un tas ir tikai tīrais laiks, nerunājot par visu ko citu + skaitīt svešu cilvēku patērēto biznesā, no kura neko nesaproti, ir nekorekti, nez vai Tu gribētu, lai Tavu patērēto laiku gabaldarbos kalkulētu cilvēki, kuri neko no tiem nesajēdz(labticīgi pieņemu, ka esi strādājusi godīgu darbu kādreiz arī;))

              2.Jā, taisnība, darījuma nosacījumiem jābūt gana caurspīdīgiem arī pie mutvārdu līguma slēgšanas, kāds konkrētajā gadījumā bija meistara izsaukums, no citas puses, cik saprotu, pati nepainteresējies, cik pakalpojums maksās un, jā, pat ātrajai palīdzībai ir jāmaksā par viltus izsaukumu, pat ugunsdzēsējiem, policijai gan laikam vēl ka nē, par spīti tam, ka viņu darbība tiek solidāri apmaksāta no visu nodokļu naudas, nevis kā šis SOSa dienests.
              • OK, 20 minūtes + degviela.
                Jā, es būtu gatava apmaksāt saņemtu rēķinu ar šādām pozīcijām. Tā vietā man vienkārši tumšā kāpņutelpā pieprasa naudu.
                Kas attiecas uz interesi par pakalpojuma izmaksām - es to izrādīju gan, un man tika nosauktas aptuvenās izmaksas par katru no slēdzenēm.
                • Varbūt būtu gatava, bet varbūt nebūtu, ir pietiekoši daudz dāmīšu ar līdzīgu attieksmi, kas nesamaksātu gan(pavei, tepat draugu listē, VIDu uzsūtītu, ko tik vēl ne). Pietiekoši liels, lai uzņēmuma rentabilitate kristos un, attiecīgi, katram atsevišķam vienam pakalpojumam vajadzētu maksāt dārgāk. Līdz ar to, protams, ka ir labāk, ja dzelzi kaļ, kamēr karsta un iekasē naudu uzreiz ar izbraukumu uz klienta adresi, kas tad arī vairs nav nekādas 20 minūtes.

                  Skaidrs, ka arī kramplauzis nebija nekāds cukurdūkulītis ar džentelmeņa manierēm, tādi parasti nav diezko labi atslēgu mūķētāji, taču konkrētajā gadījumā nemaz savādāk nevar, uzņēmumam nav Tev jāuzsauc šādas te izklaides un, tik tiešām ticu, ka tas pats kramplauzis būtu daudz labprātāk izvēlējies citu, normālu klientu.
          • Jā, minimālā maksa ir pilnīgi normāla lieta pakalpojumu biznesā. Var salīdzināt ar braukšanu tramvajā. Tādas atbildes, ka man tikai vienu pieturu un vispār man vajag citā virzienā, tāpēc man lūdzu, rēķinu par 10 minūtēm+elektrību sadalītu uz tajā brīdī esošo tramvajā esošo galviņu skaitu diez vai nostrādās :D
  • Ārprāts... Tas jau nav kramplauzis, tas ir vienkārši laupītājs!
Powered by Sviesta Ciba