brookings - integrācija [entries|archive|friends|userinfo]
brookings

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

integrācija [May. 10th, 2012|09:39 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Kad mamiņas alga beidzas pēc gada - nesūdzamies, tikai izlemjam kurus reķinus samaksāsim.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 12:49 pm
(Link)
Tas ir tik netaisnīgi, ka bērnus var izmantot, lai nemaksātu rēķinus, kamēr citiem, kam nav bērnu, ar ko piesegties nav un jāmaksā viss. Nodokļi, rēķini.
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:May 10th, 2012 - 12:56 pm
(Link)
'izmantot'?
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 01:25 pm
(Link)
Jā, tieši tā - ak, mums ir bērns, tātad mēs esam vienlīdzīgāki par citiem un citiem jāsaprot, ka mēs nevaram samaksāt visus rēķinus. Jūtiet līdzi, paklapējiet pa pleciņu.
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:May 10th, 2012 - 01:29 pm
(Link)
hmm - a ko darīt tad, ja tev ir viens ienākums bet viens/didvi/tris bērni mājās, un ienākums ir pamaz?
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 01:35 pm
(Link)
Droši vien, ka esot tādā situācijā, kad ūdens smeļas mutē, nav daudz, ko darīt, bet vienmēr var 1) meklēt risinājumus, kā optimizēt izdevumus; 2) meklēt citu, labāk apmaksātu/papildus darbu; 3) un galvenais, vairāk nedzemdēt, ja jau esošo(s) nevar atļauties.
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:May 10th, 2012 - 01:44 pm
(Link)
Mmm, tā burvīga latviešu attieksme..:)
Bet, labi - par sevi:
1 - check
2 - es, personīgi nevaru spiest vairāk stundus no dienas
3 - redzi, musdienas ir kļuvis salidzinoši grūti paredzēt kā būs ekonomiskijie apstākli.

[User Picture]
From:[info]martcore
Date:May 10th, 2012 - 02:32 pm
(Link)
čuīju, kopš raivita ir atstādināta no cibas princeses amata, viņa sāk nodarboties ar stalkošanu ))
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:May 10th, 2012 - 03:15 pm
(Link)
pag. varbūt esmu bremze, bet vai tu gribi pateikt, ka ši nebija viņas īsti viedokli?
[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:May 10th, 2012 - 03:33 pm
(Link)
Diemzeel drosi vien ka ir. Kaut kaada trauma vai kas tamliidziigs.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:May 10th, 2012 - 03:42 pm
(Link)
klab lv internal affairs and mythology )
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:May 10th, 2012 - 03:53 pm
(Link)
Oh, do tell!
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:May 11th, 2012 - 12:13 am
(Link)
tas ilgi

bet pacienta anotācija apm.
http://klab.lv/users/mazeltov/1925601.html
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:May 11th, 2012 - 01:56 pm
(Link)
intersanta kustība, vispār - kas starp jaunām kundzēm kļūst arvien ievērojamāka - vismaz man.
[User Picture]
From:[info]bagdarama
Date:May 10th, 2012 - 07:26 pm
(Link)
true,ir sarezhgiti.un katrs jau karpamies lauka,ka sanak.
Un varbut meginam nakotni labak saplanot
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:May 10th, 2012 - 01:21 pm
(Link)
^^
[User Picture]
From:[info]starro
Date:May 10th, 2012 - 01:26 pm
(Link)
izmantotie bērni pateiks paldies nodokļu, rēķinu maksātājiem
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 01:28 pm
(Link)
No plika paldies kaķi sprāgst.
[User Picture]
From:[info]chaj
Date:May 10th, 2012 - 03:29 pm
(Link)
saulīt, kurš tad tev to pensiju pelnīs, ja ne mūsu "izmanotie" bērni, a?
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 03:39 pm
(Link)
Tev kaut kā neliekas, ka tie tagadējie, kas ir izauguši bērni, spēj nopelnīt priekš tagadējiem pensionāriem?
Un ja jau esošie nevar, tev liekas, ka tie bērni, kas dzimst tagad būs tie lielie pelnītāji?
[User Picture]
From:[info]chaj
Date:May 10th, 2012 - 03:52 pm
(Link)
Jau skaidrs, ka nesapelnīs. Pie tagadējās dzimstības drīz vien vidējais vecums sabiedrībā būs gadi piecdesmit. Un puse iezīvotāju - pensionāri!

Un domāju labot kaut-ko var (ja vēl var) - ar dāsniem pabalstiem un nodokļu atvieglojumiem vecākiem, kas audzina bērnus.

Nu un bezbērnu nodokli, protams. Gribi ar moci vizināties līdz 40 gadiem - maksā ragā!
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:May 10th, 2012 - 04:01 pm
(Link)
hell yeah!
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 04:27 pm
(Link)
Starp citu, es kā reiz esmu par to, lai būtu šis bezbērnu nodoklis - lai man ir iespēja iemaksāt piķi konkretā maisā, bet ar noteikumu, ka šo naudu neiebāž kopējā soc. budžeta katlā un izdala dažādos pabalstos, bet šo naudu glabā un izmaksā vientuļajiem bezbērnu pensionāriem.
Un visu, kas iemaksāts bezbērnu nodoklī, cilvēks zaudē, kad kļūst par vecāku.
Tā kā - man nav pilnīgi nekas pret to, lai vecākiem tiek visādi atvieglojumi un piķa pelnītājiem bez bērniem tiek piekabināts extra nodoklis,bet man ir dusmas uz tiem, kur ņem un sadzemdē x bērnus, bet par kādiem līdzekļiem sev un bērniem maslova piramīdas pamatu nodrošināt, par to nedomā. Nu jābūt taču kaut kādam risk assesment prātā. Kaut ko dirst par tēmu - eh, man 8 bērni, valsts nepalīdz, viss ir slikti, tāpēc vienu rēķinu maksāšu,bet citu ne, kamēr citi cilvēki tomēr spēj to izdarīt (arī tādi, kuriem ir bērni) - nu kamõn, tad dari kaut ko nevis uzprasies uz žēlošanu.
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:May 10th, 2012 - 04:46 pm
(Link)
Faktiski gan man, gan daudz paziņām, kam ir berni un atrodas šajā situācijā (pēc gada, kad vairs nav pabalsta, bet bērni pat nemāk staigāt) patlaban ir diezgan grūti - un jā esam spiesti džonglēt reķinus (kuri nepazudīs, starp citu), tad gribot vai negribot, mēs īsti nevaram izvairīties no tā. Visi ši cilvēki (es te par paziņām) ir apnēmigi (nu labi: ir viens izņemums) un 'dara kaut ko', bet ko, ... tā ir situācija. Un neredzu to tavu strawman piemēru ('eh, man 8 bērni, valsts nepalīdz, viss ir slikti, tāpēc vienu rēķinu maksāšu,bet citu ne) starp viņiem.

Arī grib piebilst, ka te nerunāju par izvairīšanas no nodokļiem.

Nezinu - gribu tevi saprast - patlaban man ir sajuta, ka laikam esi jauna un bez lielas pieredzes, bet varbūt tas nav godīgs no manas puses.
[User Picture]
From:[info]brr
Date:May 10th, 2012 - 02:09 pm
(Link)
Tikpat labi varētu jautāt,kāpēc vienlīdzība tiek meklēta tikai kodificētajā dzīves spektrā nevis visās citās dzīves jomās (bērnu esamība ne tikai var dāvāt, bet arī daudz ko atņemt no esošajām dzīves detaļām) ,resp., kāpēc tāda mentāla procesa kā taisnīguma izjūta svarīgākie nosacījumi ir tikai tādi nosacīti objektīvi mērāmi lielumi kā izdevumi-ieņēmumi?
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 02:24 pm
(Link)
Tāpēc, ka mēs dzīvojam kapitālismā?
[User Picture]
From:[info]brr
Date:May 10th, 2012 - 02:46 pm
(Link)
Tā jau būtu domāšana vēlamības kategorijās. Jā,šobrīd lielā daļā pasaules resursu pārvaldi nodrošina dažādas modifikācijas kapitālisma ideoloģiju modi, bet kādēļ apzināties spējīgu būtņu eksistences pašpieredzējums būtu reducējams uz šādu vienu slāni gan man līdz galam netop skaidrs (tāpat dažas modifikācijas netver to tik vienslāņaini).

Resp., dažādi tieši pārvaldāmos resursos nekonvertējami dzīves aspekti un apstākļi var savukārt ietekmēt konvertējamo vērtību radīšanu (bērna audzināšana reducē laiku "sev", lai kas katram tas arī nebūtu, tas savukārt atstāj nospiedumu un mentālo stāvokli -> produktivitāti), tāpēc nešķiet, ka bērnu jautājums būtu tverams tik šaurā skatījumā.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 03:03 pm
(Link)
Ieraksts bija par kaut ko konkrētu un tāds arī komentārs.
[User Picture]
From:[info]brr
Date:May 10th, 2012 - 03:06 pm
(Link)
Tas ir tik netaisnīgi, ka bērnus var izmantot, lai nemaksātu rēķinus, kamēr citiem, kam nav bērnu, ar ko piesegties nav un jāmaksā viss. Nodokļi, rēķini.

No šī jau var secināt, ka tiek runāts par gana lielām grupām. bet nu labi..

Tb. šajā sakarā, ja mans komentārs bija pārlieku abstrakts - valstī, kurā nepastāv jūtamas nodokļu atlaides vecākiem, jāizmanto tas, kas ir pa rokai.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 03:07 pm
(Link)
Jā, varētu izmantot prezervatīvus.
[User Picture]
From:[info]brr
Date:May 10th, 2012 - 03:08 pm

trolololo

(Link)
Destruktīvi kopienai ilgtermiņā.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:May 10th, 2012 - 03:13 pm

Re: trolololo

(Link)
Kurai kopienai? Tai, kura ir 7 miljardi? :)
[User Picture]
From:[info]brr
Date:May 10th, 2012 - 03:17 pm

Re: trolololo

(Link)
Resursu pārvaldība sistēmas nav būvētas tādas kopienas vajadzībām. Tad, kad tu runājot par kapitālismu, uzstāj uz sava veida esošās situācijas ņemšanu vērā, bet tagad piesauc kādu vairāk kā abstraktu kopu, ko it kā veidojot augstākie primāti.

Ja jau trollē, tad vismaz kaut kādas konsekvences ievērojot. ;)