andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2010-01-25 23:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
v 1.21 versija gargoeļiem ir klāt.

Tajā ir iekļauts nosacīts ieroču un ienaidnieku info panelis.

Pāruploadēju. Vai šī iet normāli?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2010-01-26 00:16 (saite)
Kkas nav lāga ar skaņām - vienas var vismaz atslēgt, bet klavieres turpinās spēlēt...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-26 00:33 (saite)
Aha, vairākiem ir šis dīvainais gļuks. Will look into it.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]napalmeye
2010-01-26 11:59 (saite)
Par nejauši saklikšķinātajiem skiļļiem. Jau iepriekš ļautiņi komentēja, ka kaitinoši sagrūst punktus negribētās jomās. Vai būtu sarežģīti pievienot iespēju resetot nupat kā pievienotos punktus?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-26 13:57 (saite)
Par šito man teica, bet tā kā esmu riktīgs iesācējs programmēšanā, tad ko tādu uztaisīt būtu diezgan čakarīgi. Atzīmēšu kā noderīgu lietiņu, ko kādā nākotnes versijā iekļaut.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkjedi
2010-01-26 12:22 (saite)
High Scoroju. :)

Jaunā Taktika ir līdzīga vecajai. Ņem visu laiku Cane un pāri paliekošos punktus Iešanā, bet ne vairāk kā divus, kas ir ok jo vajadzība daudz likt iešanā, lai gūtu redzamu rezultātu būtu galīgi nestimulējoši jo iešana tiešā veidā nedod DPS.

Tiklīdz kā atslēdzas Crossbows paņem crsossbowu 2x pēc tam vienreiz 1 multigun (lai tiktu galā ar pa labi, pa kreisi lidojošajiem). Tad turpina ņemt Crossbow līdz atslēdzas Supergun. Tad ņem visu laiku supergun līdz atslēdzas Tesla gun, paņem vienreiz Tesla gun, tad 2x knockback un tad tuprina ņemt visu laiku tesla gun. Laikam pa vidu vēl kādu reizi supergun paņēmu.


Mēģināju arī ar augstu Critu spēlēt, bet īstu nerullēja. Imo Critu vajag uzbuffot uz kādiem 4-5%.

Daudz knoback tagad nav forši ņemt jo uz Supergun vairs nestrādā tā, savukārt pret single targetiem DPS talanti> DPS nedodoši knockback talanti, bet 2x ir vērts paņemt, vairāk nē.

Galvenais ir sakačāt tā, lai melnos Armmorīgos var onehitā nosist ar tesla gun (kas imo ir ļoti jauki un pareizi, jo reāli to sasniedz tikai beigās un tāds mazais priecieņš kas dod fun, ka tagad tos piderus kurus sākumā ar nezcik Cane močīja ar vienu sitienu var piebeigt).

Vēl man liekas, ka vairodznieki par daudz ņem nost Sleepu. Daudz sleepu ņemoši monstri varētu būt tādi kas lido tādā ātrumā, kā zilie, bet ir bez vairoga aizsardzības. HP tiem varētu būt starp zilo un melno.

Beigās kad spēle ir izieta varētu vēl parādīt ainu kur džentulmenis piekrāmējis pilnu dārzu ar dekoratīvām nosisto gargoļu skulptūrām.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


(Anonīms)
2010-01-27 17:35 (saite)
kameer dazzi khemm kaa DJ skillojaas kaa traki tikmeer citi uz haljavu atrod kompiiti kurss uzreiz atsleedz visus skillus pannnem bumerangu un tevi izowno

vopssem bugs kautkur ir ar limiteetu explorer wersiju vinnss kkipa paraada ka atsleedz naakamo liimeni bet reaali visi ir atsleegti visu laiku...

ps es nezinu kas jums kritaa nepatiik man vislabaakaa normaalaa reize ir bijusi ar kritu un bumerangu...

...vieniigi dusmas ka paaris punktus padirsu un nedabuuju maksimaalo :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2010-01-26 12:41 (saite)
Likās, ka dabūšu dienas hiscore vismaz, bet pigu - DJ jau priekšā.

Enivei, visus punktus es pakāsu kaut kad midgeimā,jo cane pārstāju ņemt tad, kad varēju one-hitot zaļos un neņēmu nekādas multi figņas ejot taisni uz knockback + bumerangs stratu. Beigās tas mierīgi paņem visu (3 bosiņi, 4 armored un kaudze zilo? figņa!), tikai ir jāpaciešas, kamēr viņu uzkačā.

So jā - sajūta beigās ir patīkama, bet DJ builds acīmredzot ir krietni pārāks.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-26 12:58 (saite)
Es arī esmu aizrāvies ar dažādu buildu eksplorēšanu. Pagaidām cepure, lai arī var izdealot diezgan pamatīgu DMG uz beigām, izskatās ne pārāk viable.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]andza_arrdh
2010-01-26 13:22 (saite)
Ne obligāti. Es arī atkal pamēģināju pushot bumerangu stratēģiju (kādreiz agrīnā spēles versijā tā bija overpowerīga) un dabūju superīgu rezultātu 1. vietu ar ļoti labu score.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


(Anonīms)
2010-01-26 15:38 (saite)
blle es tevi neapdzinu tikai taadeell ka atnaaca vairogs labajaa malaa un es veel nepieredzeejis biklu nopisos ar bumeranga lietojumu - bumerangs/krits + viens lvl cnockback n kaadi 4-5 uz iessanu viss ko es nnemu

noteikti NEvajag lai skilu koks izlektu aaraa vienmeer paaris lvl aiziet pa tuksso - var taccu atveert ar space...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-26 16:02 (saite)
Sākotnēji neleca ārā, bet tad cilvēki vispār nepamanīja levelupus, lai arī kādi vizuāli un skaņas signāli nebūtu.

Bet padomāšu, kā padarīt to skillu pievienošanu drošāku pret šādām kļūdām (maybe kaut kāds apstiprināšanas logs jāuzmet or something). (es pats esmu pieradis peli turēt pašā apakšā, tāpēc man tas reti gadās)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2010-01-26 16:22 (saite)
Ieprovēju automāts+crit stratēģiju. Ideja bija, ka nopimpots automāts, kam katrs otrais šāviens crit`o varētu piebeigt arī bruņotos (tā kā bruņas ir flat reduction, tad criti viņas caursit). Pašās beigās pat kind of spēja, bet pārāk daudz punktus pakāsu pa ceļam (zāģi gan biju paņēmis, bet ar to nepietika).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-26 16:31 (saite)
Kaut ko līdzīgu es arī kādreiz mēģināju ar nepārāk krutiem rezultātiem. Tam vajag pārāk ļoti commitoties un tad aiziet podā tikmēr citas lietas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]andza_arrdh
2010-01-26 17:02 (saite)
Tīri OK noscoroju (~9100) pamēģinot kačāt zāģi (līdz 9 līmenim).

(Atbildēt uz šo)


[info]darkjedi
2010-01-26 20:34 (saite)
an vairākas reizes gadījās bugs, ka sākot jaunu spēli pēc iepriekšejās beigšanas, nav pilns sleep punktu skaits. Tas laikam ir gadījumos kad spēle manuāli vidū tiek pārtraukta, lai sāktu jaunu.

Uz reklāmas kas aizver spēli ar kādas 5 reizes esmu uzklišķinājis.

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2010-01-26 21:14 (saite)
Man met šādu erroru:
TypeError: Error #1010: A term is undefined and has no properties.
at com.as3game::Bumshot/loop()

(Atbildēt uz šo)


[info]darkjedi
2010-01-26 21:33 (saite)
Jē, pārspēju tavu Bumerangu rekordu Andza :)

Bumerangi katrā ziņā rullē.

Man taktika šoreiz bija tāda. Ņemt līdz 9 Canem (jo tad ar diviem sitieniem var zilos nosist) paralēli 2 Speedus. Crossbowu neņemt dēļ tā, ka tas ir par lēnu priekš pa uz labi un pa kreisi staigājošajiem, savukārt multiguns viņus novāca pa lēnu (zaudē sleepu), tādēļ mocīju ar Cani. Pēc 9 Cane un 2 Sleep ņēmu knokbacku līdz parādījās bumerangs (tieši tas laiks ir izšķirošs vai ir vērts tālāk spēlēt vai nē jo tur tā daudz mobi sakrīt kamēr bumeranga vēl nav). Kad paņemt bumerangs tasevišķos gadījumos piebeidzu ar Cane, bet kā divi skilli bumerangā, tā tikai ar to močī. Paralēli Knokbacku sasniedza 5 un tad tikai bumeranga skillā visu močī.

Bumerangs ir jautrs spēlējamais. Bet nu nočakarējos gan kamēr pārsniedzu tavu rekordu. :)

(Atbildēt uz šo)


[info]darkjedi
2010-01-26 21:43 (saite)
Jā un mēs jau spēlējam līmenī nevis "vai iziesim līdz galam", bet gan vai iziesim ar "max sleep". :)

(Atbildēt uz šo)


[info]her_crow
2010-01-26 23:20 (saite)
tie gargoiļi superīgi dzied! :D
bet vajag tādu fīču, kur tu vari resetot nupat iztērētos punktus. it kā nebūtu arī slikti jau sākumā redzēt kas tad īsti atrodas skillu kokā, nevis tikai tad, kad esi sasniedzis attiecīgo brīdi. it kā arī kritikālis baigi reti uztaisījās.

bet viskaitinošākā fīča ir tas google ads blakus spēlei, uz kura visu laiku nejauši uzklikoju un man pazuda viss iesāktais! būs jānovelk tas swf uz kompja un tad jāuzspēlē.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


(Anonīms)
2010-01-27 12:29 (saite)
Ctrl + peles rullītis = tavs draugs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2010-01-27 17:43 (saite)
kameer dazzi khemm kaa DJ skillojaas kaa traki tikmeer citi uz haljavu atrod kompiiti kurss uzreiz atsleedz visus skillus pannnem bumerangu un tevi izowno

vopssem bugs kautkur ir ar limiteetu explorer wersiju vinnss kkipa paraada ka atsleedz naakamo liimeni bet reaali visi ir atsleegti visu laiku...

ps es nezinu kas jums kritaa nepatiik man vislabaakaa normaalaa reize ir bijusi ar kritu un bumerangu...

...vieniigi dusmas ka paaris punktus padirsu un nedabuuju maksimaalo :(

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-27 20:25 (saite)
Vari konkretizēt, kas tā par versiju, kas ļauj tādus trikus paveikt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]darkjedi
2010-01-27 21:02 (saite)
Man gan ar IE nesnāca tik kruts bugs kā Aivvv, taču ar IE atverot rāda visus skiļus kā izskatās (taču paņemt augstāka līmeņa uzreiz neļauj). Firefoxim man viss vienmēr bija aizklāts un tikai kad advancējās līdz attieciegam līmenim atslēdzās skiļļu līnija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkjedi
2010-01-27 20:54 (saite)
Tu esi pilnīgs n00bs, ja ar tādu ūberbugu dabūji tikai par 60 punktiem vairāk. Man liekas es to starpību varu pārsist bez baga, tikai šovakar slinkums čakarēties. Moš rīt no rīta pamēgināšu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2010-01-28 00:27 (saite)
Man nezin kāpēc šķiet, ka klasiski spēles beigās, ja esi sasniedzis kkādu highscore, tev automātiski izmet tabuliņu, kurā ierakstīties, bet nu tas tā...

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2010-01-28 00:27 (saite)
Man nezin kāpēc šķiet, ka klasiski spēles beigās, ja esi sasniedzis kkādu highscore, tev automātiski izmet tabuliņu, kurā ierakstīties, bet nu tas tā...

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2010-01-28 13:29 (saite)
Nu basically izskatās, ka esam atraduši uzvarošo kombināciju - bumerangs un... moar bumerangs.

Attiecīgi vajag bišku nonerfot bumerangu. Versijas būtu vai nu uzlikt kaut kādu debuffu pret armor, lai viņš tik smagi nedrāztu bruņotos. Vai arī uzlikt lai uz katru impactu viņam samazinās spēks un attiecīgi nebūtu tik spēcīgs crowd control (tas arī atceltu variantu, kad beigās nav nekāds survival, jo visu masu sabufotais bumerangs izgriež ātrāk nekā var pagūt nožāvāties)

Pie viena vajag buffot lietas, kas pagaidām ir bezjēdzīgas. Piemēram arbalets. Tā pēc būtības ir cane sūdīgā versija. Var viņu vnk paātrināt vai iedot kaut kādu bonusu pret armor.

Var arī interesantāk. Piemēram pārtaisīt par kaut ko līdzīgu Cho-ko-nu. Ideja tāda - lādējas ātrāk, šauj vājāk (bet ātrāk) un var uzlādēt vairākas bultas uzreiz. Teiksim, limits 5 bultas. Šauj ar ātrumu 2 bultas sekundē. Kamēr ir uzlādēts mazāk par 5 bultām, katras 2 sekundes ielādējas vēl viena bulta.

Vēl viena bezjēdzīgā lieta ir stuns. Man liekas derīgāk būtu uztaisīt stunu globālu, bet attiecīgi īsāku. Teiksim 2 sec stuns ar 30 sec cooldown. Tad viņu varētu izmantot gadījumos, kad uzbrūk reizē abās malās, lai pagūtu pārvietoties.

Un lategame vajag garāku. Citādi tos superieročus dabū tikai pēdējā brīdī, kad tā īsti pat vairs nav vajadzības pēc viņiem (nemaz nerunājot par to, ka šobrīd bumerangs izraksta visiem superieročiem vienā setā).

Vēl viena problēma šobrīd ir, ka spēle kopumā rewardo koncentrēšanos uz pēc iespējas mazāk ieročiem. Punkti, kuri ir iztērēti ieročiem, kas šobrīd nav rokās, nekādu dpsu netaisa. Tādēļ arī uzvar viena ieroča buffošana ar kritikāļiem un knockbacku, nevis dažādu ieroču atbilstoša izmantošana.
Varētu ieviest kaut kādu globālo damage statu, kuru izmanto visi ieroči (piekārtojot kaut kādu savu koeficientu) un tad apgreidojot ieročus vairāk uzsvērt viņu pārējās īpašības - lietas, kas viņus padara specifiskām situācijām piemērotus.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-28 15:10 (saite)
Thanks, par vērtīgo info. Ideja par bumeranga damage depletošanos ir riktīgi laba (to varētu realizēt right away). Par pārējo vēl jāpadomā.

Vai tiešām ilgāk kačāta nūja ir more rewarding kā arbalets (tam dmg increase ir draudzīgāks)?

Par to, ka iztrūkst lategame, piekrītu.

Vopšem ir viela pārdomām, thanks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]darkjedi
2010-01-28 15:45 (saite)
Nūjas priekšrocība ir ātrums, tas šinī gadījuma bija arī galvenais. Jo tā var efektīvāk nosist pa labi un kreisi lidojošos kā arī ātrāk tikt galā ar eventiem kad uzreiz uzspawnojas 10 ātrie zaļie (tos tad var onhitot ar nūju), lidz ar to ātrāk apšaut kā ar arbaletu. Vēl ar arbaletu ir jātēmē precīzāk par nūju (nūjai horizontālais hitbox ir lielāks par arbaletu un teslu).

Un vēl es nezinu vai tas ir bugs vai speciāli, tacu ar nūju, arbaletu un teslu var trāpīt diviem vienlaicīgi ja tie ir tuvu kopā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkjedi
2010-01-28 15:48 (saite)
Piesķir arbaletam un teslai nūjas ātrumu un hitbox, samazini arbaletam un teslai par to DMG un tad tā būs favorītāka par nūju. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkjedi
2010-01-28 15:54 (saite)
Karoče spēlē nav problēma atsist lielos resnos (melnos un sarkanos) punktus zaudē kad uzspawnojas armija ar daudz sīkajiem (pirmsbumeranga ērā).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-28 16:13 (saite)
Nu te ir drīzāk jautājums, vai nūja būs tik simpātiska pēc bumeranga nerfa. Sākotnēji tā ir kā līdzeklis ar kuru izdzīvot līdz bumerangam. Bet, kad bumerangs zaudēs savu super-weapon statusu, radīsies jautājums, vai iztikt tikai ar nūju vairs ir normāli iespējams (varbūt, ka atbilde ir jā).

Te vienk. parādās alternatīvo izvēļu dinamika, kur nav obligāti jābafo viens ierocis, ja tā vērtība izmainās situācijā, kad cits ierocis tiek nerfots.

Vēl maybe ir jāsamazina dzelteno gargoeļu armours, tad rapid-fire ieroči būs efektīvāki pret tiem spēles sākumā (lai gan vai tam ir jēga, tāpat sākumā var šo to atļauties pakāst, jo vēlāk būs sleep tabletes).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?