andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2010-01-25 23:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
v 1.21 versija gargoeļiem ir klāt.

Tajā ir iekļauts nosacīts ieroču un ienaidnieku info panelis.

Pāruploadēju. Vai šī iet normāli?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]andza_arrdh
2010-01-28 15:10 (saite)
Thanks, par vērtīgo info. Ideja par bumeranga damage depletošanos ir riktīgi laba (to varētu realizēt right away). Par pārējo vēl jāpadomā.

Vai tiešām ilgāk kačāta nūja ir more rewarding kā arbalets (tam dmg increase ir draudzīgāks)?

Par to, ka iztrūkst lategame, piekrītu.

Vopšem ir viela pārdomām, thanks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]darkjedi
2010-01-28 15:45 (saite)
Nūjas priekšrocība ir ātrums, tas šinī gadījuma bija arī galvenais. Jo tā var efektīvāk nosist pa labi un kreisi lidojošos kā arī ātrāk tikt galā ar eventiem kad uzreiz uzspawnojas 10 ātrie zaļie (tos tad var onhitot ar nūju), lidz ar to ātrāk apšaut kā ar arbaletu. Vēl ar arbaletu ir jātēmē precīzāk par nūju (nūjai horizontālais hitbox ir lielāks par arbaletu un teslu).

Un vēl es nezinu vai tas ir bugs vai speciāli, tacu ar nūju, arbaletu un teslu var trāpīt diviem vienlaicīgi ja tie ir tuvu kopā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkjedi
2010-01-28 15:48 (saite)
Piesķir arbaletam un teslai nūjas ātrumu un hitbox, samazini arbaletam un teslai par to DMG un tad tā būs favorītāka par nūju. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkjedi
2010-01-28 15:54 (saite)
Karoče spēlē nav problēma atsist lielos resnos (melnos un sarkanos) punktus zaudē kad uzspawnojas armija ar daudz sīkajiem (pirmsbumeranga ērā).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-28 16:13 (saite)
Nu te ir drīzāk jautājums, vai nūja būs tik simpātiska pēc bumeranga nerfa. Sākotnēji tā ir kā līdzeklis ar kuru izdzīvot līdz bumerangam. Bet, kad bumerangs zaudēs savu super-weapon statusu, radīsies jautājums, vai iztikt tikai ar nūju vairs ir normāli iespējams (varbūt, ka atbilde ir jā).

Te vienk. parādās alternatīvo izvēļu dinamika, kur nav obligāti jābafo viens ierocis, ja tā vērtība izmainās situācijā, kad cits ierocis tiek nerfots.

Vēl maybe ir jāsamazina dzelteno gargoeļu armours, tad rapid-fire ieroči būs efektīvāki pret tiem spēles sākumā (lai gan vai tam ir jēga, tāpat sākumā var šo to atļauties pakāst, jo vēlāk būs sleep tabletes).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?