andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2010-01-25 23:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
v 1.21 versija gargoeļiem ir klāt.

Tajā ir iekļauts nosacīts ieroču un ienaidnieku info panelis.

Pāruploadēju. Vai šī iet normāli?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2010-01-28 13:29 (saite)
Nu basically izskatās, ka esam atraduši uzvarošo kombināciju - bumerangs un... moar bumerangs.

Attiecīgi vajag bišku nonerfot bumerangu. Versijas būtu vai nu uzlikt kaut kādu debuffu pret armor, lai viņš tik smagi nedrāztu bruņotos. Vai arī uzlikt lai uz katru impactu viņam samazinās spēks un attiecīgi nebūtu tik spēcīgs crowd control (tas arī atceltu variantu, kad beigās nav nekāds survival, jo visu masu sabufotais bumerangs izgriež ātrāk nekā var pagūt nožāvāties)

Pie viena vajag buffot lietas, kas pagaidām ir bezjēdzīgas. Piemēram arbalets. Tā pēc būtības ir cane sūdīgā versija. Var viņu vnk paātrināt vai iedot kaut kādu bonusu pret armor.

Var arī interesantāk. Piemēram pārtaisīt par kaut ko līdzīgu Cho-ko-nu. Ideja tāda - lādējas ātrāk, šauj vājāk (bet ātrāk) un var uzlādēt vairākas bultas uzreiz. Teiksim, limits 5 bultas. Šauj ar ātrumu 2 bultas sekundē. Kamēr ir uzlādēts mazāk par 5 bultām, katras 2 sekundes ielādējas vēl viena bulta.

Vēl viena bezjēdzīgā lieta ir stuns. Man liekas derīgāk būtu uztaisīt stunu globālu, bet attiecīgi īsāku. Teiksim 2 sec stuns ar 30 sec cooldown. Tad viņu varētu izmantot gadījumos, kad uzbrūk reizē abās malās, lai pagūtu pārvietoties.

Un lategame vajag garāku. Citādi tos superieročus dabū tikai pēdējā brīdī, kad tā īsti pat vairs nav vajadzības pēc viņiem (nemaz nerunājot par to, ka šobrīd bumerangs izraksta visiem superieročiem vienā setā).

Vēl viena problēma šobrīd ir, ka spēle kopumā rewardo koncentrēšanos uz pēc iespējas mazāk ieročiem. Punkti, kuri ir iztērēti ieročiem, kas šobrīd nav rokās, nekādu dpsu netaisa. Tādēļ arī uzvar viena ieroča buffošana ar kritikāļiem un knockbacku, nevis dažādu ieroču atbilstoša izmantošana.
Varētu ieviest kaut kādu globālo damage statu, kuru izmanto visi ieroči (piekārtojot kaut kādu savu koeficientu) un tad apgreidojot ieročus vairāk uzsvērt viņu pārējās īpašības - lietas, kas viņus padara specifiskām situācijām piemērotus.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-28 15:10 (saite)
Thanks, par vērtīgo info. Ideja par bumeranga damage depletošanos ir riktīgi laba (to varētu realizēt right away). Par pārējo vēl jāpadomā.

Vai tiešām ilgāk kačāta nūja ir more rewarding kā arbalets (tam dmg increase ir draudzīgāks)?

Par to, ka iztrūkst lategame, piekrītu.

Vopšem ir viela pārdomām, thanks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]darkjedi
2010-01-28 15:45 (saite)
Nūjas priekšrocība ir ātrums, tas šinī gadījuma bija arī galvenais. Jo tā var efektīvāk nosist pa labi un kreisi lidojošos kā arī ātrāk tikt galā ar eventiem kad uzreiz uzspawnojas 10 ātrie zaļie (tos tad var onhitot ar nūju), lidz ar to ātrāk apšaut kā ar arbaletu. Vēl ar arbaletu ir jātēmē precīzāk par nūju (nūjai horizontālais hitbox ir lielāks par arbaletu un teslu).

Un vēl es nezinu vai tas ir bugs vai speciāli, tacu ar nūju, arbaletu un teslu var trāpīt diviem vienlaicīgi ja tie ir tuvu kopā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkjedi
2010-01-28 15:48 (saite)
Piesķir arbaletam un teslai nūjas ātrumu un hitbox, samazini arbaletam un teslai par to DMG un tad tā būs favorītāka par nūju. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkjedi
2010-01-28 15:54 (saite)
Karoče spēlē nav problēma atsist lielos resnos (melnos un sarkanos) punktus zaudē kad uzspawnojas armija ar daudz sīkajiem (pirmsbumeranga ērā).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-28 16:13 (saite)
Nu te ir drīzāk jautājums, vai nūja būs tik simpātiska pēc bumeranga nerfa. Sākotnēji tā ir kā līdzeklis ar kuru izdzīvot līdz bumerangam. Bet, kad bumerangs zaudēs savu super-weapon statusu, radīsies jautājums, vai iztikt tikai ar nūju vairs ir normāli iespējams (varbūt, ka atbilde ir jā).

Te vienk. parādās alternatīvo izvēļu dinamika, kur nav obligāti jābafo viens ierocis, ja tā vērtība izmainās situācijā, kad cits ierocis tiek nerfots.

Vēl maybe ir jāsamazina dzelteno gargoeļu armours, tad rapid-fire ieroči būs efektīvāki pret tiem spēles sākumā (lai gan vai tam ir jēga, tāpat sākumā var šo to atļauties pakāst, jo vēlāk būs sleep tabletes).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?