ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2025-04-21 01:16:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Tur tiešām viss ir labi redzams
http://klab.lv/users/ctulhu/154596.html?thread=2360804#t2360804

to nupat atgādināja ``pe`` kas ir ``sramgni`` paralēlais accounts.

http://klab.lv/users/pe/307512.html?mode=reply

Rupjība pilnīgi pamatota.

Pamatojums:

1) Var redzēt kā ``sramgni`` nerunā par lietu bet sāk mērkaķoties
2) Var redzēt kā abi kreisie aktīvisti ``sramgni`` un ``slikts`` mēģina sarīkot man kaunināšanas seansu par biedrošanos ar ko nevajag.

Piebilde: Toreiz gnidrs bija samērā normāls, pēc tagadējās situācijas viņiem diemžēl ir taisnība.

Pilsonis pe on že srāmgnijs nevar nomierināties, viņu moka sirdsapziņa un viņš ir ierakstījis novēlējumu sev pašam, nocitēšu:

//vārdu sakot, dārgais cibas loh, tev ir izeja. tu beidzot vari sekot savu domubiedru piemēram, izdzēst savu kontu šeit un pisties nahuj uz īstām "diskusiju platformām", kur tu varēsi justies laimīgs. es iesaku reddit, iespējams, ka tur ir arī kopienas diskusijām krievu valodā//

Manā skatījumā šis var dzēsties, var nedzēsties - nav jau svarīgi, ja apnīk var nofiltrēt.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]zazis
2025-04-21 10:06 (saite)
izteikt vēlmi naglot pie krusta bērnus, vēlēt tiem nāvi utml tavā izpratnē ir samērā normāli? hmm, varbūt vienkārši arī tu neesi normāls? tas labi izskaidrotu tavus uzskatus dažādos jautājumos.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-21 11:08 (saite)
Draudēt konkrētām p[ersonām ar vardarbību ir likuma pārkāpums, es piekrītu. Savukārt aplama imigrācijas politika par ko runā Gnidrologs tiešām ir devusi negatīvas sekas un tagad tiek pakāpeniski labota.

Cik es zinu tā pati biedrība `` gribu palīdzēt bēgļiem`` arī ir iejaukta izmeklēšanā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2025-04-21 11:17 (saite)
paldies par atbildi. mani secinājumi izrādās pareizi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kovidiots
2025-04-21 15:23 (saite)
Par naglošanu atradu, bet kas tā par izmeklēšanu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-21 15:26 (saite)
Tā kā nav izslēgts ka esi baloža alter ego, tev par citiem cilvēkiem neviens neko nestāstīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kovidiots
2025-04-21 15:53 (saite)
Gnidrim visur žīdi un komunisti rādās, tev visur baloži, ak jel. Neticēsi, bet cibā ir vairāk par pieciem cilvēkiem. Bet ja tas ir kaut kas, kas nav publiska informācija (kuru es tikai neesmu atradis), nu nestāsti arī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-21 15:59 (saite)
Varbūt man nav taisnība, OK.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kovidiots
2025-04-21 15:08 (saite)
Mani neinteresē visi ctulha-zaža-gnidra-pinjona-srmgnera kašķa līkloči, bet saki lūdzu, par ko ir runa par bērnu naglošanu un gribu palīdzēt bēgļiem izmeklēšanu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]aborigens
2025-04-21 11:05 (saite)
Interesanta pieeja atsaukties ar neiecietību pret neiecietību, lai varētu atmest sākotnējās idejas par dažādu grupu mierīgu sadzīvošanu un iekļaušanu. Tas daudz ko izskaidro saspringtajā atmosfērā šāda veida debatēs.
Bet nu nenoliedzami tas ir milzīgs kārdinājums, jo liekas, ka tā var ātrāk sasniegt savus mērķus un apklusināt. Tas darbojas tīri instinktu līmenī un ne visi spēj savākties un tam pretoties. Labi, ka mums tomēr ir krimināllikums un šis viss galvenokārt notiek internetā nevis asina durkļus Franču revolūcijai :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-21 11:09 (saite)
Tas ir jautājums vai dažādu kultūru sadzīvošana blakus vispār ir laba doma? Un tas nav par to ka labākas vai sliktākas - vnk dažādas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aborigens
2025-04-21 11:29 (saite)
Es teiktu, ka ne pārāk un atkarīgs no tā cik tās kultūras ir atšķirīgas un ar cik lielu īpatsvaru. Un ļoti svarīgi ir arī tas, ka abu kultūru pārstāvji izprot, ka svešo nogalināšana/spīdzināšana/izvarošana/piekaušana nav ok. Ja tādas ir zem 10% tad var sadzīvot. Līdzīgi par reliģijām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-21 11:36 (saite)
Un vēl + lai nevienai no pusēm nav uzmācīga ideja ka tiem otriem jādzīvo tā kā mēs. Islāmisti no šī cieš. Mūk no islāma valstīm uz Eiropu un mēģina sarīkot islāmismu [tb apstākļus/ vidi no kā muka] šeit.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aborigens
2025-04-21 11:43 (saite)
Pret nevardarbīgu savu pārliecību prozelītismu man nav iebildumu. Ideju savstarpējai apmaiņai tomēr ir nozīme.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-21 11:49 (saite)
Nu tādā veidā kā "Reku mums ir mošeja. Jūs varat nākt skatīties kā mums te viss ir" vai "reku korāns, varat lasīt un debatēt". Bet piesieties apkārtējiem ar tekstiem ka teiksim tas kā viņi ģērbjas ir haram, sorry nē, tam jābūt kriminializētam. Nevienu nekrata kas tev tur tavā konkrētajā kultā skaitās haram. Nu tas būtu tāpat ka ja kādi kristieši man sāktu klārēt ka ēst gaļu gavēņa laikā ir grēks un lai es to nedaru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aborigens
2025-04-21 12:38 (saite)
uz mošeju kā reiz man liekas nemaz tā nevar nākt skatīties :) jā, nu droši vien jāsaprot, ko nozīmē piesieties. ja tu uz informāciju pasaki mani tas neinteresē, tad loģiski jāatšujas. Bet aizliegt pateikt vispār, nu nezinu, nepiekrītu.
Es neuzskatu, ka vienkārši pateikšanai jābūt kriminalizētai, tā ir slidena taciņa, jo tu nezini, kas var nonākt pie varas un to izlemt. un vēl tas ved pie lielas norobežošanās un noslēgšanās vienam no otra, paliek tikai smaltalks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-21 12:41 (saite)
OK, debatēm ir vieta, tam piekrītu. Bet tikai no vienlīdzīgām pozīcijām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aborigens
2025-04-21 13:40 (saite)
+

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2025-04-21 22:36 (saite)
Esmu Turcijā, Irānā un citur neskaitāmās mošejās šlanckājusies iekšā - ārā, tikai skatīties. Nu, un vēl pafotografēt, ja nevienam ar to netraucēju.

Visnepieejamākās ir protestantu baznīcas, kurās var iekļūt gandrīz vai tikai dievkalpojumu laikā, citas reliģijas (un pat citas kristiešu konfesijas) ir daudz viesmīlīgākas. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aborigens
2025-04-21 23:02 (saite)
Šis izklausās cerīgi, būs man arī kādreiz jāpamēģina, nekad nav gadījies nevienā būt. Tur galvu jāapsedz vai vienalga? Par luterāņu baznīcām tā varētu būt, lai gan diezgan bieži gadījies aplauzties arī pie katoļiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-21 23:30 (saite)
TYupeles jānovelk, viņiem tur viss iekšā izklāts ar tepiķiem, var sēdēt jebkur.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2025-04-21 23:29 (saite)
Jā, Kiprā bijām mošeju apskatīt, Grieķijā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2025-04-21 13:06 (saite)
Jāatgādina, ka ne viens vien no t.s. cibas "velkamistiem" vismaz tajā laikā tika baroti ar naudu no subversīvās velkamēšanas institūcijām aļa Sorosa tīkls, USAIDS un tas viss nereti ar pievienoto artavu un promociju no mūsu pašu nodevīgajiem politikāņiem. Tāka var piebremzēt ar instinktiem, vai kur nu vēl principiem. Komunistu vienīgais instinkts ir dzīvošana uz citu rēķina un tikumsignalizēšana. Posts, ko šis siseņu bars nodara civilizācijai, tiem ir vienaldzīgs, kamēr var trekni piepelnīties ar aku indēšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-04-21 13:15 (saite)
Jā, cik es zinu "sramgni" ir piedalījies aplamas imigrācijas politikas realizēšanā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]aborigens
2025-04-21 13:43 (saite)
nevar noliegt arī merkantilus apsvērumus, taču arī tos var realizēt gan vardarbīgi, gan mierīgā ceļā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2025-04-21 14:00 (saite)
Kad ar siseņu palīdzību importētie spridzina, šauj un griež galvas, tas IR vardarbīgs ceļš, par kuru atbildīgi šie siseņi. Atceramies, ka cibas komunisti apzināti "aizmirst" kontekstu tam, ko teicu par Bergmaņa ģimeni, respektīvi, ka viņiem bija jabūt pašu mīlēto un velkamēto mežoņu upuriem. Tas būtu tikai taisnīgi. Kā likums, cietēji tikumsignalizētāju vardarbības importam pamatā ir ierindas proletariāts, kas ir nospiedošā vairākumā pret kreiso kašmariem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?