Varbūt kaut kas nav kā vajag, lūdzu ziņo, ja pamani...

From:[info]watt
Date:10. Maijs 2006 - 21:27
(Link)
nu, komentāri šancē...
[User Picture]
From:[info]krii
Date:10. Maijs 2006 - 21:33
(Link)
1) pie dažiem cibiņiem man rādās
Sorry
We're currently working on something. The site will be back up shortly.
2) komentāri joprojām neņāk. :( Uz navigatoru.:(
[User Picture]
From:[info]watt
Date:10. Maijs 2006 - 21:35
(Link)
ak jā, komentāri.
From:[info]shiry
Date:10. Maijs 2006 - 21:39
(Link)
(Tas gan nav nekāds jaunums, bet) nedarbojas Quite Lickable un Unearthed stili/izkārtojumi/kā jau nu tos īsti sauc.
[User Picture]
From:[info]watt
Date:10. Maijs 2006 - 21:54
(Link)
hmmm, nedarbojas gan. īstenībā es tur maz ko varu darīt - varbūt vajadzēs tos stilus izmest.
[User Picture]
From:[info]puika
Date:10. Maijs 2006 - 21:46
(Link)
nezinu, vai tas pie vainas, bet man komenti daži uz mailu nav atnākuši.
[User Picture]
From:[info]watt
Date:10. Maijs 2006 - 21:52
(Link)