Tad nu arī oficiāls paziņojums: tagad ir pieejamas adreses formātā (lietotāja vārds).klab.lv - piemēram, watt.klab.lv, vai mako.klab.lv. Šāds bonuss pienākas gan tikai pastāvīgajiem un apmaksātajiem lietotājiem.

From:[info]x_f
Date:20. Jūlijs 2005 - 10:00
(Link)
Tagad arī ar aizsargātajiem ierakstiem uz klab.lv nav problēmu.
[User Picture]
From:[info]skuka
Date:20. Jūlijs 2005 - 10:05
(Link)
Jā, bet (es Tev jau vēstulē uzrakstīju), - es, par piemēru, tagad Cibā varu ieiet tikai caur klab, bet rakstīt savus pukstus viņš man neļauj, jo adrese uzreiz izmainās uz journal.bad. Varu tikai skatīties draugus un kometēt. Aiz ko tas?
Anonymous ar tas pats.
[User Picture]
From:[info]watt
Date:20. Jūlijs 2005 - 10:07
(Link)
nu laikam tas tāpēc ka "rakstīt" links norāda uz journal.bad.lv adresi :-p

jāizlabo uz http://kklab.lv/update.bml
[User Picture]
From:[info]skuka
Date:20. Jūlijs 2005 - 10:12
(Link)
Es taču nemāku!
Un, piemēram, ar to savu otru jūzerneimu, kuram pagodinošais klab nav piešķirts, es vispābā netieku iekšā Cibā...
Es jau nemaz neceru, ka mani kāds pamācīs:(
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:20. Jūlijs 2005 - 10:13
(Link)
klab.lv/users/otraisjūzerneims
[User Picture]
From:[info]skuka
Date:20. Jūlijs 2005 - 10:22
(Link)
Labi, tas ok, bet es neprotu nomainīt linku uz to udate jauno adresi. Kā (kur) to dara?
[User Picture]