pajautaa

komersanta atbildība

« previous entry | next entry »
Okt. 8., 2008 | 06:09 pm
posted by: az in pajautaa

Kāds atbildības veids un apmērs var būt individuālajam komersantam, kurš sniedzis neapmierinošu pakalpojumu, nav ievērojis higiēnas normas, turklāt vēl publicējis rakstu, kurā apvaino savu klientu? Kuros normatīvajos aktos tas varētu būt?

kādam tas diemžēl ir patiešām svarīgi... ;[

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {8}

Petrovichs

from: [info]petrovichs
date: Okt. 8., 2008 - 03:45 pm
#

Ar PTAC varētu sākt. No viņiem daudzi raustās. Un pamatoti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


az

from: [info]az
date: Okt. 8., 2008 - 03:48 pm
#

nu jā, šajā gadījumā salons raustās ...
protams, tā viņam riebeklim vajag...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Okt. 8., 2008 - 05:20 pm
#

nu tad šo lietu tik turpināt. Protams, ka pirmā instance ir tieši viņi patērētāju interešu aizsardzībai.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]guvi
date: Okt. 9., 2008 - 06:10 am
#

pa manam vispirms jāraksta pakalpojuma sniedzejam ierakstīta vēstule ar pieprasījumu atlīdzināt (vainukotuturgribi) - ja nemaldos viņiem 2 nedēļu laikā (bet laiku vajag pārbaudīt) jāsniedz atbilde - vai nu jāapmierina tavas prasības vai arī jāatbild rakstiski, ka ne sūda tev nedos
tad ar šo atbildi var soļot uz PTAC

vismaz man šāds process bija ar vienu nekvalitatīvu mantu
bet es tālāk par vēstules uzrakstīšanu netiku, jo tiko ieraudzīja vēstulē pieminētu PTAC, tā uzreiz visu varēja izdarīt kā nākas neskatoties uz vairāku endēļu ilgo cīniņu mutiski!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


MikusR

spam :)

from: [info]ugunszirgs
date: Okt. 9., 2008 - 08:22 am
#

kas ar spalvu uzrakstīts, nav ar cirvi izcērtams

Atbildēt | Iepriekšējais