pajautaa

komersanta atbildība

« previous entry | next entry »
Okt. 8., 2008 | 06:09 pm
posted by: az in pajautaa

Kāds atbildības veids un apmērs var būt individuālajam komersantam, kurš sniedzis neapmierinošu pakalpojumu, nav ievērojis higiēnas normas, turklāt vēl publicējis rakstu, kurā apvaino savu klientu? Kuros normatīvajos aktos tas varētu būt?

kādam tas diemžēl ir patiešām svarīgi... ;[

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {8}

az

from: [info]az
date: Okt. 8., 2008 - 03:48 pm
#

nu jā, šajā gadījumā salons raustās ...
protams, tā viņam riebeklim vajag...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Okt. 8., 2008 - 05:20 pm
#

nu tad šo lietu tik turpināt. Protams, ka pirmā instance ir tieši viņi patērētāju interešu aizsardzībai.

Atbildēt | Iepriekšējais