25 November 2013 @ 03:09 pm
satori un ziedotāji  
Mjā.. ja iepriekš pret satori man bija vienaldzīgi neitrāla attieksme, tad tagad.. nu nezinu.


Neoficiāli avoti Pietiek ir informējuši, ka biedrības fantastiskie panākumi finansējuma piesaistē izskaidrojami ar vairākiem apsvērumiem. Šī struktūra, pie kuras pamatiem stāvējis arī labi zināmais Edgars Jaunups, nodarbojoties arī ar labiem darbiem (piemēram, nupat tā izdevusi Ilmāra Šlāpina grāmatu par jauno latviešu valodu).
Taču vienlaikus biedrība kalpojot gan kā veids, kā "ieinteresētiem uzņēmējiem civilizētā veidā" nodot finansējumu "vajadzīgajiem cilvēkiem" politiskajās aprindās, gan arī kā struktūra, ar kuras palīdzību uzturēt virkni mākslinieciski un kulturāli noskaņotu "meiteņu", kuras ar finansētājiem saista tuvākas attiecības.
http://www.pietiek.com/raksti/ekonomikas_ministrijas_valsts_sekretara_gimene_netiesi_partiek_no_buvnieku,_tostarp_reandre_ziedojumiem
 
 
( Post a new comment )
[info]slikts on November 25th, 2013 - 04:17 pm
tev patiktu labāk, ja satori vairs nebūtu?
(Reply) (Thread) (Link)
thel[info]thel on November 25th, 2013 - 04:29 pm
šādā formātā? - es nezinu, vai ir patīkami apmeklēt vietni, kas ir daļa naudas atmazgāšanas shēmā (pie nosacījums, ka apstiprinās Lapsas rakstītais). Tas ir līdzīgi iemeslam, kāpēc man ir vienaldzīgs, piem., NRA liktenis.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Avtonoms[info]junona on November 25th, 2013 - 07:34 pm
Vienīgi NRA galīgi nav lasāma. Satori tomēr reizēm kaut ko labu nopublicē.
(Reply) (Parent) (Link)
helvetica[info]helvetica on November 25th, 2013 - 04:25 pm
kulturāli noskaņotu "meiteņu", ghāāā
(Reply) (Thread) (Link)
lava[info]lavametender on February 18th, 2014 - 07:56 pm
vo vo
(Reply) (Parent) (Link)
Avtonoms[info]junona on November 25th, 2013 - 04:40 pm
Es tomēr pagaidīšu kādu respektablāku info. Apmēram zinot lapsas darbības metodes, par rakstīto nedodu nedz faku, nedz kaku.
(Reply) (Thread) (Link)
thel[info]thel on November 25th, 2013 - 05:02 pm
Piekrītu, ka vajadzētu pagaidīt. To arī darīšu. Taču pagaidām intuīcija nez kāpēc saka, ka Lapsas teiktais nav nemaz tik tālu no patiesības. Varu vienīgi cerēt, ka tā nav taisnība.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
milda[info]milda on November 25th, 2013 - 05:17 pm
hmmm. es biju pārsteigta par šo te bildi. http://www.apollo.lv/galerija/zinas/620739/463760
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Avtonoms[info]junona on November 25th, 2013 - 05:19 pm
Kas tajā tik pārsteidzošs?
(Reply) (Parent) (Link)
Avtonoms[info]junona on November 25th, 2013 - 05:18 pm
Ziedot naudu nav nekas nosodāms. Jautājums ir - kāpēc kāds kaut ko ziedo un vai par to saņem pretī kaut ko tādu, ko nevajadzētu saņemt. Pieņemu, ka info par to, ka ziedo ir patiesa. Bet par pārējo es vairs neņemos spriest.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
thel[info]thel on November 25th, 2013 - 06:52 pm
Ja viss ir bijis pa godīgo, tad šai biedrībai ir jākļūst par galveno mācību objektu visos kultūras menedžmenta kursos - savākt privātai biedrībai gandrīz 300000ls privātu līdzekļu nav joka lieta.

No paša satori neviens, protams, neko nevar iegūt - neapraksta nedz ekonomiku, nedz arī politikas procesus (Ījaba vispārīgās pārdomas es šeit nepieskaitītu). Cita lieta - ja pierādīsies, ka biedrībai ir problēmas ar naudas aTmagzāšanu, tad vadītāju vietā (kur viens no viņiem, protams, nejaušā kārtā ir eks-politrunu rakstītājs) es padomātu, vai satori nevajag tikt vaļā no jebkādas saistības ar konkrēto biedrību. Pretējā gadījumā, man šķiet, ka varētu būt zināmas ētiskas problēmas.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Avtonoms[info]junona on November 25th, 2013 - 07:33 pm
Ilmārs ir Satori lapas redaktors, ja par viņu ir runa. Ascendum ir valdes priekšsēdētāja ir Z. Pūce.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
thel[info]thel on November 25th, 2013 - 07:36 pm
tikāl es saprotu. es tikai mēģināju norādīt, ka, manuprāt, nav labi, ja satori kļūst par ragi un nagi veida izkārtnes kantori.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
thel[info]thel on November 25th, 2013 - 07:43 pm
to es tā - ja nu piepeši Šlāpins tiešām brīnumainā kārtā nav zinājis par biedrības iespējamajiem darbības principiem.
(Reply) (Parent) (Link)
Avtonoms[info]junona on November 25th, 2013 - 08:53 pm
Piekrītu.
Just for the record, Ascendum mājas lapā atbalstītāji ir bijuši redzami jau sen, bet tagad visi pēkšņi pamodušies. Pareizāk sakot, Lapsa pamodies.
Es vnk ļoti labi atceros, kā viņš nodirsa vienu prodžektu un ņirgājās par Šķiltera rakstu krājumu. Nu un ne tikai tas. Tāpēc es piecreiz padomāju pirms lasīt to, ko raksta tajā miskastē.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
thel[info]thel on November 25th, 2013 - 09:15 pm
Varu pieņemt, ka vnk. gājis cauri visam, ko sponsorējis RE&RE. Protams, nevaru zināt viņa privāto agendu. Savukārt pārējie (arī es) ir pamodušies, jo vnk nevarēja iedomāties, ka pastāv saikne starp pūcēm, jaunupiem u.tml. un biedrību. Es, piem., par tāda Pūces eksistenci un f-jām neko pirms tam nezināju un neinteresējos.

Ja par to Šķiltera krājumu. Ja mani atmiņa neviļ, tad problēmas nebija ar viņu (tiesa, publiski parādījās visādi dīvaini izteikumi par enkuriem utt). Viņš bija viens no retajiem, šķiet, kas bija iekļāvies termiņos. Drīzāk bija reālas problēmas ar nac. identitātes projekta atskaitēm, kur tiešām bija sarakstīti visādi brīnumi.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ʾāliph[info]alefs on November 25th, 2013 - 11:31 pm
Publikācija toreiz bija par to, ka "lasu un nesaprotu, tātad autors lohs".
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
thel[info]thel on November 25th, 2013 - 11:40 pm
Jā, bija tāda lieta. Lai arī, kā jau minēju, par paša nac. identitātes projekta atskaitēm (kura ietvaros bija Šķiltera krājums) varēja gan ļoti diskutēt.

Savukārt Lapsa jau nav vienīgais, kas šādi ir izpildījies. Atminos, ka vienā radioraidījumā Zanders runāja nu tādas muļķības par filozofiju un filozofijas projektiem, i.e., zināja, ka tur ir problēmas, bet pašam nepietika zināšanas, lai tās identificētu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Avtonoms[info]junona on November 26th, 2013 - 02:32 pm
Tā ir klasiska daudzu žurnālistu problēma - tiklīdz kaut kur ierauga dūmus, tad uzreiz ar smago artilēriju nodod tā, ka dabū visi pa visu perimetru. Proti, ir sivēni visādās institūcijās, bet lielā mērā žurnālisti ir piestrādājuši pie uzskata, ka tur ir nevis daži vai daudz sivēnu, bet ka visi bez izņēmuma ir sivēni. Nupat viss tviteris pārpludināts ar paštaisnu diršanu.
(Reply) (Parent) (Link)
lava[info]lavametender on February 18th, 2014 - 08:01 pm
Apgaismo par lapsas darbības metodēm (bez ironijas). Tev ir kāda informācija? No malas skatoties lapsa un zanders izskatās pēc tādiem universālajiem "whistleblowers". Visi viņiem visu ko nogrūž izmuldēšanai, jo pietiekami gudri atsijāt bs un pietiekami droši, ka neatklās avotu. Ne?
(Reply) (Parent) (Link)