печально быть антисоциальным - vecums un garīgums

Feb. 28th, 2020

12:38 am - vecums un garīgums

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Tātad mistiskais ceļojums turpinās un es domāju pieslēgties kosmosa zināšanām, tas ir pačillot un paskatīties uz visu no malas. Neizmantojot psihodēliskos palīglīdzekļus, jo domāju, ka es to varu pats, bez tehnoloģijām. Pareizāk sakot, izmantojot tehnoloģijas, ko esmu attīstījis dejai un iedzimtās superspējas.

Kad nomierinos un sāku pievērsties iekšējai un ārējai pasaulei, tas drīz beidzās. Jo man jūtīgums nāk ar blakusefektiem. Ja es pievēršos tikai iekšējai pasaulei, tad man uzveļās fiziskās traumas (par to jau rakstīju), kas piepūties, kas sastiepts, nospiests, noberzts, utt. Un arī dvēseles traumas, trauksmes un raizes, utt. utjpr. Tas ir pirms es pievēršos ārējai pasaulei. Tā arī ir par stipru, tapēc saprotu, kapēc cilvēki meditācijai un lūgšanai meklē klusu vēsu vietu.

Man liekas, ka tā bagāža ir vecums; un es nezinu, kā to var darīt cilvēki, kam ir vairāk sāpju nekā man? Tādu tak ir daudz. Cik saprotu, jāiemācās to palaist garām pašplūsmā, bet pagaidām tas mani nomāc.

Pirmos piecus dzīves gadus bija pavisam savādāk, vienotība ar pasauli bija pilnīgi dabiska un varēja ieslēgt praktiski uzreiz. Arī ar virtuālo pasauli, kad lasīju grāmatas. Grāmatas nekad nav bijušas tik dzīvas, kā agrā bērnībā.

Tāpat es domāju par to, kā ir ikdienā. Tās visas sāpes un raizes, jau darbojas teju visu laiku. Tās neļauj iemigt un modina agrāk aukšā. Un pat ja tās nemana, tās jau darbojas; gan jau tās ēd nost daļu uzmanības un koncentrēšanās spēju, un tās nomāc imūnsistēmu. Vārdsakot, liekas, ka jārisina problēma. Paradoksāli. Jārisina nerisinot? Jāsavalda, palaižot vaļā?

Pagaidām domāju, ka jāpaskatās sejā un tad jau redzēs. Kaut gan nemaz negribas.

(36 comments | Leave a comment)

Comments:

[User Picture]
From:[info]ieva
Date:February 28th, 2020 - 09:42 am
(Link)
kā cilvēks ar, iespējams, vairāk tām sāpēm, es teiktu, ka vispirms vai paralēli ir vajadzīga terapija. like, meditācijas uzdevums ir vilkt visu gaismā - ja meditācija darbojas, viss nāk uz āru. un ja tu neproti ar to savu sāpi būt, tu viņu instinktīvi močī atpakaļ tumsā, kas ir totāli kontraproduktīvs pasākums. vai arī izveido mentālos apvedceļus - tipa redzu, bet nejūtu. odnako patiesa transcendence notiek tikai izaugot CAUR: tev tavās sāpēs ir jāieiet iekšā, tev tās ir jāatļauj, jāizjūt, jāizlaiž caur savu ķermeni (fizisko un garīgo) kā caur filtru, līdz all that remains ir vnk - izelpa. jo ultimately it's all just energy, right? kad sāpes neapkabina ar pārliecību bļembām, tās vnk plūst - cauri. pain is energy, joy is energy, all of it. and the game is letting it MOVE. non-attachment imo simply means that i don't hold on to whatever form this energy takes - kā deja, tu nepieķeries vienai kustībai, nesastingsti vienā pozā, bet ļauj vienai formai pārplūst otrā again and againa and again. taipat laikā izjūtot katru līdz pēdējai niansei.
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 10:14 am
(Link)
Aha! Paldies. Tad es dejas prasmi arī varētu izmantot. Jo tur atlaist un tomēr kontrolēt vienlaikus māku ar katru gadu labāk.
Un liekas sakarīgāki cilvēki, kas deju izmanto garīgai izaugsmei.
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 10:40 am
(Link)
Tu domā, ka man vajag psihoterapiju, lai turpinātu? Ka citādi nesaņemšos, vai ka tā būs ātrāk?
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:February 28th, 2020 - 01:48 pm
(Link)
atkarīgs no tavas spējas palikt ar tavām ciešanām. like, es ar savām bērnības traumām nekādi imo nebūtu varējusi tā vnk tagad būt no zila gaisa, atļaut sev just to visu, jo visa mana personība bija iekārtota ap šo sāpju apspiešanu, kas tolaik bija izdzīvošanas jautājums. tagad savukārt, kad parauj process uz augšu tās dziļsāpes, I'm fine feeling it, I'm fine with feeling my pain, every last drop of it visās niansēs. whereas I sure as hell wasn't 15 yrs ago. and I also know how to let go of it, how not to make it into an identity, kas ir terapijas nopelns.

vai to var iemācīties tikai caur meditāciju? noteikti, ka var.
ķermeniskās formas (ošo) kā reiz rauj tieši visu šito ārā, taču ne vienmēr piedāvā kognitīvu integrāciju. ar sēdošajām savukārt ir risks, ka tu izveido tādu mentālo kabatu, kur tu tipa redzi savas emocijas, bet neļauj sev tās just.

in short, imo vnk jāskatās - ja kkad izvelk kko ārā, kur tolkom nesaproti, wtf, un tas ir un spiež uz tevis un nemainās īsti, tad ir vērts ar kādu parunāt. tāpat arī, ja baigi meditē, meditē bet īsti iekšā nekas nekust, veidojas tāds savāds sastingums. bet kamēr process plūst pats no sevis, tikmēr baigi balstīties nav jēga.

vismaz tas ir apmēram tas, ko saprotu no savas mices pieredzes.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:February 28th, 2020 - 01:50 pm
(Link)
wtf ir tas "mices", lol, nezinu 😆
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 02:01 pm
(Link)
mice izrāvās no zemapziņas; vai arī micēlijs. viena no manām jaunākajām teorijām ir, ka šo planētu kontrolē nevis baktērijas, kā intuitīvi varētu likties, bet sēnes. Lielākie dzīvie antīko organismi, kas ir gan dzīvnieki, gan augi.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:February 28th, 2020 - 02:14 pm
(Link)
true dat! 😆 Bet skaidrojums, protams, ir tik triviāls kā autogurķis. vien neatminu, kas par iespraudumu tur bija iecerēts oriģināli.
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:February 28th, 2020 - 01:52 pm
(Link)
ekhem, tāpat "balstīties" ir baKstīties
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 02:06 pm
(Link)
man likās, ka es ar lielāko daļu "bērnības" un citu traumu esmu ticis galā. Katrā ziņā neveļas ārā nekas konkrēts/runājams. Bet trauksmes sajūtas ir.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:February 28th, 2020 - 02:19 pm
(Link)
tā visa ir spirāle - mēs kustamies ap to pašu centru, caur to pašu purvu spirālveidīgi uz augšu - again and again caur to pašu, bet nedaudz citādi ik reizi.

pamatmotīvi nemainās, mainās atkārtojumu skaits un no tiem rezultējošamies izpratnes un pozicionējumi, materiāla ķepīgums, tā sacīt.

ou, vēl ir tāda burvīga lieta kā ēna, kas vislaik mainās.

īsāk sakot, best trip I never paid for 😆
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 02:29 pm
(Link)
ēna?
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:February 28th, 2020 - 02:51 pm
(Link)
izstumtie sevis aspekti, all the "not me" parts of me.
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:February 28th, 2020 - 03:47 pm
(Link)
bet labi, es novirzījos no tēmas. for what it's worth, man trauksme liekas 100% veselīga reakcija ;) u know, kā pats teici - just sit with it, ieksaties acīs, welcome it, allow it - to be, to move - through.

(fonā mārlijs :D much love!)
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:February 28th, 2020 - 03:14 pm
(Link)
Piedošan, ka es te atkal ar saviem gēniem iejaucos, bet man tāds periods.

Īsais komentārs: trauksmes sajūtām ne vienmēr ir psiholoģisks, bet iespējams tīri bioloģisks pamats un reizēm tas ir redzams DNS

Garais: tā kā esmu uzsēdusies uz sava atšifrētā DNS, tad saprotams, paskatījos, kas tur parādās saistībā ar neirotransmiteriem. Tad nu izrādās, ka man, piemēram, ir tāds gēnu variants, pie kura ir paaugstināta metilācijas enzīmu aktivitāte, kas nozīmē, ka viņi saražo visai lielu daudzumu brīvo metilgrupu, un reakciju ķēdītes rezultātā saražo pārspīlēti daudz dopamīna ( iespējams arī epinefrīnu un norepinefrīnu). Pārāk daudz dopamīna = trauksme. Pozitīvā puse ir, ka pie pozitīvām pieredzēm ir spēcīgs dabiskais "high" :) Un tad lietas sarežģī tas, šie pāraktīvie enzīmi "apēd" pārāk daudz B12 vitamīna (jo vienā no formām tas ir metilgupu donors), bet tas ir vajadzīgs arī citiem procesiem. Tad nu it kā būtu papildus jālieto B12, bet, ja lietoju to formu, kurai metilgrupa, un kas ir standarts B vitamīnu tabletēs, tas tikai var izraisīt lielāku trauksmes risku. Bet B12 kā reiz iesaka lietot, gan pie trauksmes, gan depresijas... manā gadījumā tā var problēmu padarīt tikai lielāku un galīgi iebraukt auzās. Tas, protams, tikai viens individuāls piemērs, bet, ja nav psiholoģisku cēloņu un mistika nepalīdz... varbūt pie vainas ir vecā labā bioloģija.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:February 28th, 2020 - 03:21 pm
(Link)
Metilēšanas enzīmi metilē nukleotīdu bāzes nevis ražo metil radikālus.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:February 28th, 2020 - 04:28 pm
(Link)
jā, neizteicos korekti... nevis ražo brīvās grupas, bet veicina to pāriešanu no donora uz saņēmēju
Neesmu iedziļinājusies, kurus enzīmus konkrēti visā procesā tie gēnu varianti ietekmē
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 03:30 pm
(Link)
Jā, nu šīs lietas ir dikti sarežģītas, vismaz man. Tā kā tie ir neirotransmiteri, tad to daudzums īsti neko nenozīmē: tas praktiski nav mērāms (nē, paldies regulāru smadzeņu punkciju negribu), salīdzināt ar citiem cilvjiem (žurkām, kāmīšiem, posmkājiem) ar daudz neko nedod, hormoniem ir daudz funkciju vienlaikus, un tie iedarbojas uz citu hormonu ražošanu, aktivizāciju, apspiešanu, uttt... tas ir kā žonglēt ar miljoniem dažādu krāsu bumbiņu.

Ietekmēt es varu to, ko apzinos, ar cerību, ka apzinātā daļa ietekmēs neapzināto, kas savukārt ietekmēs bioloģiskos procesus.

Nu un protams foršās vielas baudīt, bet šajā gadījumā izvēlējos nelietot. Citiem ieteiktu sēnes+garīgo skolotāju, bet es sev skolotāju vēl neesmu atradis. Un sēnes mājās nav, kā arī es tiešām ticu, ka pagaidām man jūtīguma pietiek.
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 03:36 pm
(Link)
nedaudz cita tēma, bet tu varētu saprast/izjust

man dažreiz liekas, ka man tie dopamīna receptori ir pasvilināti. tas spēcīgais dabiskais high ir radījis situāciju, ka šādas tādas sajūtas vairs neierosina.

un kad cilvēki runā par labāko seksu dzīvē, un kad viņiem rodas atkarības, es pie sevis nodomāju, ka tas ir mīļi, bet ne tuvu labam seksam.

vai var pārdozēt dabiskā ceļā? neatgriezeniski?

un intuitīvi es cenšos izvairīties cik vien varu, jo atkal, jo lielāks jūtīgums, jo vairāk saskrien galvā alternatīvie scenāriji, trauksmes, utt.utpr. Man liekas es dažreiz čakarēju cilvēku emocijas tikai ar to vien, ka esmu.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:February 28th, 2020 - 04:04 pm
(Link)
Diez vai pārdozēt, bet varbūt pierast pie augstās devas?
"Pieradums" atkarībās ir receptoru jūtīguma mazināšanās rezultāts? nezinu

Es atkal pie sevis spekulēju, vai augstāki "high"gadījumā nelielk "lows" šķist relatīvi zemākiem...
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 04:06 pm
(Link)
tolerance. bet tolerance parasti samazinās ar laiku.
un otrā tēze varētu būt. jo mēs jau salīdzinam. tā salīdzināšana dažādas problēmas rada :)
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:February 28th, 2020 - 04:30 pm
(Link)
Un kas ir tolerance bioloģiski?
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 04:54 pm
(Link)
Ka pie tās pašas devas atkārtoti lietojot samazinās reakcijas spēks.
Piemēram, ja no vienas krūzes kafijas es svīstu, lēkāju apkārt mirdzošām acīm un spamoju cibā; tad izdzerot pēc pāris stundām vēlvienu, es tikai neiemigšu.
Savukārt, nākamajā dienā, kad tolerance samazinās, atkal kafija iedarbosies.

Tapēc hroniskiem lietotājiem vajag lielākas devas un tāpat nepalīdz.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:February 29th, 2020 - 03:35 am
(Link)
Un kāpēc ir mazāks reakcijas spēks?
es nezinu, kāds bioķīmiskais process tas ir...

Bet nu, ja par iepriekšējo, tad doma tāda, ka tev varētu būt tolerance pret augstu dopamīnu un grūti atrast vidusceļu stap toleranci=nekas neiepriecina un pārliekū jūtīgumu=trauksme?
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:February 28th, 2020 - 12:59 pm
(Link)
/ domāju pieslēgties kosmosa zināšanām/

Okej ja sanāk pielēgties tad paskaties lūdzu sekojošo:

* kā simetriski pārveidot matēriju antimatērijā
* kā uztaisīt vienkārša H fuzora reaktoru kas dod enerģiju
* kā uztaisīt Alkubjerres (warp) telpas deformas dzinēju
* kā nolasīt datus no krionētām smadzenēm reāllaikā un pārlādēt datorā.

Tā sākumam pietiks
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 01:43 pm
(Link)
Tu zini, ka ķīniešiem jau ir kvantu teleportācija uz satelītiem? https://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_Experiments_at_Space_Scale

Ja tā nav maģija, tad es nezinu, kas ir. :)
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:February 28th, 2020 - 01:44 pm
(Link)
Nē, parasta kvantu fizika. Interesanti būtu ja izdotos ar makroobjektiem.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 02:02 pm
(Link)
Parasta kvantu fizika. Ok. Man vienmēr ir licies, ka kvantu fizika ir tuvāka mistikai, nekā realitātei. Tur tie dogmu lauzieni ik pēc dažiem gadiem ir diezgan pamatīgi.
Starp citu arī viens no vecā labā Dalai lamas hobijiem.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:February 28th, 2020 - 02:07 pm
(Link)
Nu viņa ir neintuitīva, bet īstenībā pamatos samērā vienkārša.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 02:16 pm
(Link)
Tur jau tā sāpe, ka pamatu tur īsti nav. Nav eksperimentālās bāzes, kvantu fizika ir galvenokārt matemātiskas konstrukcijas, kas pa laikam izgāžas un apgāžas.

(Iespējams, ka pēdējos gados ir skaidrība, bet tādas pagaidu skaidrības šajā jomā manā dzīves laikā ir bijušas vairākas)

Tapēc tas, ka kvantu teleportācija darbojas (neesmu pārbaudījis) ir brīnums. Varbūt ne pārdabīgs, bet varbūt arī dievi nav pārdabīgi??? Tas gan būtu revolucionāri. :D
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:February 28th, 2020 - 02:21 pm
(Link)
/ Nav eksperimentālās bāzes, kvantu fizika ir galvenokārt matemātiskas konstrukcijas, kas pa laikam izgāžas un apgāžas. /

Nea, ir kāreiz otrādi. Kvantu fizika radās lai izskaidrotu ndažus eksperimentu rezultātus kas bija un ir perfekti atkārtojami bet bija pretrunā ar klasisko fiziku. Spektru īpašības un tml.
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:February 28th, 2020 - 02:22 pm
(Link)
/, bet varbūt arī dievi nav pārdabīgi???/

Nu jā attīstīts ārpuszemes saprāts ir iespējams, tikai konstatēts nav.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 03:58 pm
(Link)
kapēc ārpus zemes. tu esi redzējis, ko cilvēki būvē no lego klucīšiem? Vai skudras no skujām un bišu stropus?
vai arī kādus brīnumus veic politiķi un mārketiķi? kā ar vīruspanikas palīdzību tiek veicināts griķu noiets?
mums apkārt eksistē megastruktūras, kas sastāv no tām pašām molekulām no kurām viss pārējais. bet dažas no tām ir brīnumainākas, ietekmīgākas, un citas nē.
vai arī mēs ar savu ierobežoto uztveri un izpratni neesam vēl apjautuši. ;)

lielākoties mēs nemaz negribam zināt pat to, kas ir acīmredzams. visa vizuālā sistēma būvē pasaku tēlus no sensoru ieejas. un vēl ir daudz daudz piemēŗu.
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 02:05 pm
(Link)
Bet es ņemšu vērā, ka daži mani izteicieni tevi trigerē. Es nesmu tik reliģisks, kā Sliktumiņš ar viņa galējo labīšu, sliktīšu un centrīšu trejādību. Man pagaidām vienalga kādi apzīmējumi, ja mēs daudz maz saprotam jēdzienus.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:February 28th, 2020 - 02:08 pm
(Link)
Nē, stresa nav, man arī patīk okultisms :D
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:February 28th, 2020 - 02:14 pm
(Link)
Starp citu, tas varētu būt viens no garīgā ceļojuma starpmērķiem, beigt to mūžīgo trollēšanu un jokošanu, kas citus uzvelk un sabojā dzīvi.

Kas ir joks? Joks ir elektroizlāde starp diviem skatu punktiem. Šī dzirkstele, kas pārlec no vienas realitātes uz otru un dzēliens dvēselē, kad tu atskārsti, ka esi alojies vai ka īstenībā ir tikai viena realitāte. (Pagaidām)

Atkarība no jokošanas, nozīmē, ka visu laiku ir paralēli jāģenerē citas realitātes. Tas ir - jādzīvo maldos.

Un tas ir tas, ko laiks samazināt.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:February 28th, 2020 - 02:19 pm
(Link)
Jokoties ir okej
(Reply to this) (Parent)