Comments: |
| From: | brr |
Date: | June 14th, 2010 - 01:27 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Paklau, varbūt tieši tai sabiedrības daļai, kuru tu dēvē par "briļļainam, neglītam pusmūžkrīzes māktam lūzerim", reklāma arī ir adresēta. Neba nu procentuāli maza tā daļa. Vai uz to iedarbojas šāds variants? Iespējams.
labi, bet es gribu, lai ar mani parunā! Es gribu skatīties TV kasti un justies, ka tas attiecas uz mani, klausīties radio, un dzirdēt, ka es kādam rūpu, skatīties reklāmas uz ielas un saprast, ka es kādam interesēju (lasīt patosīgā žēlabu balsī)
visādi citādi mana vienīgā problēma šajā gadījumā ir tāda, ka šī reklāma ir nēēēēēnormāāāāāli garlaicīga un dumus stereotipus atstrādājoša, un, ņemot vērā reklāmas autoru lielo popularitāti tieši profesionālisma un stratēģiju dēļ, gribētu tomēr redzēt krutāku rezultātu. ko uzrunā un vai maz uzrunā ir tikai post scriptum, kas varētu arī nemaz nebūt cheerz
| From: | brr |
Date: | June 14th, 2010 - 01:42 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Man ir aizdomas, ka pie vainas varētu nebūt autoru neprofesionalitāte, bet gan sabiedrības daļas lielais procents, kurš grib tikt uzrunāts ar šādu kanālu palīdzību. Maziņi jau tā esam; par pārējiem vienk. nedomā. Man, piemēram, bieži ir problēmas publiskajā telpā iedzert vai paēst, jo neatmaksājas veidot ko tam mazajam procentam.
par ēšanu/dzeršanu arī varētu piekrist. Bet tomēr es vēlētos spiest nevis uz "liela idiotu auditorija, ko atmaksājas uzrunāt", bet gan uz to, ka izdoma nav bagāta un, iespējams, attieksme virspusēja.
| From: | brr |
Date: | June 14th, 2010 - 02:04 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Iespējams. Nav tā vide bijusi tik tuvu.
| From: | bozena |
Date: | June 14th, 2010 - 03:25 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Liekas, ka mēs atkal varam runāt par haltūru, kas nav nekāds retums mūsu Dievzemītē. Kaut ko sapačkās un būs jau labi. Patērētājs tiek uzskatīts par kādu nebūt visēdāju. Lai gan... dažbrīd pēc tam, kad esmu pašausminājusies par kādu plakanu reklāmas frankenšteinu, iedomājos, ka varbūt īstenajai produkta mērķauditorijai tas kā lācim medumaize, kā mušai mušpapīrs; pievelk šos kā žagars dibenu, kā kulaks aci. Nu, es jau nezinu tāda ļauža vajadzības, kurš patērē alkoholiskā dzēriena izstrādājumu ar nosaukumu "Kokčiks" (reāls produkts, novērots mazumtirdzniecībā). Kopīraiters var nopūlēties vaiga sviedros, cilāt Bībeles un Upanišādu citātus un kultūrvēsturiskas atsauces iz Lielās Franču Buržuāziskās revolūcija laikiem, bet "Kokčika" lietotājus tak tādi nepavilks. Viņš pavilksies, ja reklāmā redzēs sev draudzīgo Rižo Koļu no Sesku ielas 30. nama.
Paga, paga.
Štrunc viņam protams, par Upanišadām, bet nejauksim tomēr: neticu, ka Kokčika lietotājs gribēs ever redzēt Rižo Koļu. Tas tāpat kā apgalvot, ka bomzis grib dzert siltu šņabi -- viņam vienkārši nav ledusskapja. Bet sapņot viņš drīzāk sapņos par aukstu. Tāpat Kokčika lietotājs drīzāk tad jau varētu sapņot par pupainām blondīnēm.
bet tā velta buka no vbalmieras īstenībā ir baigā fīča! nevis kkādas pamelas hujandersones, bet gan normālas sava rajona šmaras, kuras grib izrādīties un pacani, kas ikdienā uz tādām arī lūr. Vietējais darbaspēks vismaz :DDD
| From: | ulvs |
Date: | June 15th, 2010 - 04:09 am |
---|
| | | (Link) |
|
+ 1 (par patosīgo žēlošanos)
From: | |
Date: | June 15th, 2010 - 11:22 am |
---|
| | | (Link) |
|
reklāmai tak pohuj par Tevi, viņai interesē tikai Tava pirktspēja un nauda. hail capitalism!
acīmredzt ņehuja neinteresē gan :DD
Aha, un Aldaris arī ir viens dranķīgs alus...
igauņu kantoris, starp citu.
iespējams, tas ir svarīgi for your track of records, bet Gatis M šo nav taisījis, jo Gatis M. jau kādu labu laiku ir Maskavā. Nāksies pārbūvēt sašutuma stalažas.
Pēdējais publiski pieejamais info bija, kur "Fuse" lepojas ar BiFri, bet visādi citādi ok, ņemam vērā. | |