Comments: |
piekrītu par Zuzānu. bet cilvēkiem, kas ar viņu sadarbojas, arguments "būs jauns foršs muzejs" ir spēcīgāks nekā spēļu zāļu kafards
droši vien. man arguments "ir interesanti" arī būtu gana saistošs, lai kaut to darītu. (šajā sakarā, nedaudz jau offtopikā ieejot, interesanti šķiet, vai tas ir kāds pārpalikums no padomju laikiem, kad arī individuāla labuma aktivitātēs daudz uzmanības tiek pievērsts kolektīvajam labumam (kas tur nenoliedzami būs), bet nepietiekami ieskatīties pasūtītāja individuālajā izdevīgumā (tiešā un netiešā, kas tur ir). un atkal - tas nav ne labi, ne slikti, tas ir par noteiktiem fokusiem, kas man no savas aprobežotās perspektīvas šķiet pašķetināšanai interesanti.)
līdz šim viņš kaut kā nemācējis sadarboties ar tādiem cilvēkiem, kas liecinātu, ka muzejs būs tiešām "foršs", viss lielākoties diezgan neprofesionāli.
| From: | blond |
Date: | September 17th, 2016 - 11:30 am |
---|
| | | (Link) |
|
neko nesaku, azartspēles ir šausmīgs ļaunums, tikai viens mazs labojums - tam zuzānam bez spēļu zālēm jau nebūtu naudas arī izglītības centriem. tā ka zuzāna gadījumā formula ir vienkārša: spēļu zāles un mākslas muzejs vai spēļu zāles un izglītības centri. bet, protams, situācija ir nēērta un māksliniekiem, kam ar lielākām, kam mazākām pūlēm, nākas pievērt acis. visus jau VNMM neiepērk.
| From: | blond |
Date: | September 17th, 2016 - 11:40 am |
---|
| | | (Link) |
|
vai trešā formula: spēļu zāles un nekas.
nekad nav "nekas", piķis vienmēr tiek notērēts kaut kādos veidos un golfa klubi, jahtklubi, mājas majami, braukāšanās pa pasauli, da kaut vai amatnieku algošana poda nozeltīšanai silda ekonomiku un veido kultūru (sociālantropoloģiskā nozīmē).
| From: | blond |
Date: | September 17th, 2016 - 11:55 am |
---|
| | | (Link) |
|
sildīt ekonomiku, patērējot savām vajadzībām, tomēr nav gluži tas pats, kas uzbūvēt mākslas muzeju. protams, protams, kaut kur jau jāliek tā privātā kolekcija ir, tomēr sabiedrībai no tā atlec kāds tiešāks labums. bet nu - es te nenācu aizstāvēt azarstspēles kā tādas, nedz arī Zuzānu. vienkārši medaļai ir divas puses. ha, un lūk vēl trešā puse - tu taču noteikti zini arī Hobartas MONA (Museum of Old and New Art), ko uzbūvēja traks džeks no kāršu skaitīšanā sapelnītajiem miljoniem:)
man šajā jautājumā vispār nav viedokļa, tāpēc jau arī iebakstīju, lai kkā piefiksētu pāris intuīcijas. Te atsevišķs punkts vēl būtu par ekonomiku, bet par tās struktūru man ir maza saprašana, tāpēc ciešu klusu. Piemēram, manā grāmatā māksla defaultā apkalpo to, kas maksā, imho, privātie maksā un saņem to, kas, kā un kāpēc viņiem ir vajadzīgs, no probl. "Sabiedrība" veic pasūtījumu ar saviem nodokļiem un pretī dabū pieejamus muzejus, bibliotēkas, arhīvus, kultūras namus ar pulciņiem etc. un tad ir visādi starpstāvokļi, kur sabiedrībai, pēkšņi, kultūra nav vajadzīga, vai kur kāds pirvātais izdomā būt dāsns un dot sabiedrībai tāpat vien (lai gan es šajā gadījumā vēl joprojām palieku pusskeptiska, jo privāts labums ir pamatīgs arī šajos "altruistiskajos aktos"), mākslinieki, kuri taisa savu lielo auksto mākslu un pofig, vai algo sabiedrība vai privāts etc. Vienu vārdu sakot - interesanti :D
| From: | blond |
Date: | September 17th, 2016 - 12:22 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jā, interesanti un sarežģīti
Kā droši vien daudziem, arī man reizēm uznāk gribēšana radīt mākslu.
Bet attur tas, ka tad būtu badā jāmirst.
Ja būtu puslīdz droša iespēja, ka kāds iepirktu manis radīto mākslu, varētu padomāt.
Bet, ja papildus būtu zināms, ka iepirkšana ir par naudu, kura nāk no citu cilvēku nelaimēm, tad tomēr nez vai tas šķistu ejams dzīves ceļš.
Tāpēc atliek vien turēties pie esošās nodarbes.
| From: | usne |
Date: | September 17th, 2016 - 11:39 am |
---|
| | | (Link) |
|
Tad jau būtu jānosoda arī krogus īpašnieki.
| From: | usne |
Date: | September 17th, 2016 - 11:41 am |
---|
| | | (Link) |
|
Un ko lai saka par 80% krutās arhitektūras finansu saknēm?
"Nesmirdīga nauda vispār ir maz iespējama, vienīgais, nevajag sevi un citus mēģināt pārliecināt, ka tās ir maijpuķītes, kas blagouhā, un vēlams ir pēc tam nekļūt par maļčiku na pabiguškah, "atstrādājot" piešķirto piķi un labvēlību"
jeb citiem vārdiem sakot - katram ir sava formula. Mana ir "dari savu darbu un viss", ja dīls ir pārāk melns, tad nedari un meklē citu. Man ar savu profesiju nav darba uzdevums auditēt darba devēja biznesa modeļus, taču nonākt eihmaņa pozīcijā arī nav vēlmes.
| From: | usne |
Date: | September 17th, 2016 - 11:57 am |
---|
| | | (Link) |
|
Tieši tā jau man zināmie cilvēki darbojas. Īsti nevaru novērtēt, kāpēc Tava aprakstītā situācija ir nosodāmāka par citām, jo nav datu.
nosodāma? es piefiksēju sev interesantas tēmas, kas, manuprāt, parādās šajā situācijā.
vienīgais nosodījums, ja domājam tādās kategorijās, man būtu pret Bikši, jo viņš darbojas "maijpuķītes" modā, bet tas ir mans privāts nosodījums un neiebilstu, ja tā nekļūst par vispārēju maksimu.
| From: | usne |
Date: | September 17th, 2016 - 12:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Dēļ Bikšes man šis ieraksts norezonēja. Mani novērojumi ir tādi ka mākslas aprindu darboņi viens otram sāk ko pārmest, kad paši tik labi nemāk ierakstīties sistēmā un ienākumus nodrošina labākas sociālās spējas ne talants vai mākslas produkts.
oi, nē, nē, skābās vīnogas te nav. Hmm, drīzāk, kā to nodēvēt, Bikše man šķiet foršs, darbi jaudīgi, nu, man viņš šķiet labs profesionālis, bet man ļoti gribētos, lai viņš tos savus dirsīgos izlēcienus taisītu autentiski, pa īstam, pulveris viņam ļautu to iznest, nevis tikai "pa virsu" nopozēt. Tāpat kā es nevaru pārdzīvot, ka intelektuāli spožais Gatis Mūrnieks aizgāja reklāmā, nevis, nezinu, hāgas tribunālā vai darbā, kur ar savu galvu viņš varētu mainīt cilvēku dzīves Pa Īstam. Acīmredzot tā ir kaut kāda mana problēma - gribēt no cilvēkiem vairāk, nevis pieņemt to, ko viņi paši ir izvēlējušies sniegt :/
| From: | usne |
Date: | September 17th, 2016 - 12:28 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ja to vairāk kāds var atmaksāt, tad jau OK.
Bija kaut kāds brīdis, kad kultūras budzetu papildināja ar naudu no alko un cigarešu nodokļa. Toreiz kāda cēla būtne pret to sacēlās, bet rezultātā cilvēki dzer un pīpē tikpat daudz (nu es pieņemu), bet kultūrai piķis ir mazāk.
nevis kāds iebilda (jo Igaunijā šī sistēma darbojas joprojām), bet atnāca krīze un sameta visus nodokļus vienā katlā
No tava teksta sanāk, ka ja kāds Latvijā būtu iebildis, tad tas atsauktos arī uz situāciju Igaunijā.
tas vēl joprojām - VKKF saņem % no akcīzes nodokļa. Krīzes gados nomainīja % un modeli - tas bija politisks lēmums un pāris ētiski norūpējušos personāžu brēkāšana neko tur nemainīja/-tu. Šogad, starp citu, tieši pirmais gads, kad maina modeli atpakaļ..
atceros kādu saviesīgu sarunu, kurā Zuzāna aktivitātes atbalstošie mākslas cilvēki fanoja par nez kādiem māksliniekiem, kas uztaisījuši kaut kādu tur protesta akciju pret kaut kādu tur biennāli, ko pa lielam atbalsta kaut kādi tur ieroču tirgotāji, jo tas taču tik briesmīgi, pārdot teroristiem ieročus; kad pajautāju, kur ir starpība starp spēļuzāļu un ieroču biznesu, man teica, ka es neko nesaprotot :D (ok, varbūt tie ieroči tiešām ir briesmīgāk, moralizēt arī negribu, bet uz nekonsekvencēm taču vajadzētu norādīt)
mhm, un arī Ņetrebko un Gergijeva kaunināšana par Putina apdziedāšanu pēc Ukrainas :)
| From: | shelly |
Date: | September 17th, 2016 - 03:45 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Lūk! "Treškārt, ja kāds norāda, ka Zuzāna nauda smird, tad nav ko daudz apvainoties, kāda starpība, smird vai nesmird, mākslas darbu pa to var uzcept tīri labu. Nesmirdīga nauda vispār ir maz iespējama" | |