Uz nesatikšanos

Melnais Baisulis


22. Aprīlis 2016

Petrichor – Trio Tendo @ 20:59

Pavēlu iepostēju, bet no otras puses – kas tur ko neaizšaut uz bibliotēku?

https://www.facebook.com/events/1710412062580134/?active_tab=posts

Kā es labdabīgi iesmeju – uzstāsies Trio ninTendo. Bet vispār – ļoti spēcīgs kolektīvs.

 

11. Aprīlis 2016

Kādu dienu es arī runāšu tādā badass balsī. @ 22:01

(bez virsraksta) @ 21:42

In Soviet Russia cookie eats you.

 

philosoraptor @ 21:19

Mūzika: Galvā skan Zig Zag

Kad esmu par sevi kā par komponistu nepārliecināts, tad atceros, ka visi (nu vai daudzi) izcili komponisti bijuši par sevi nepārliecināti. Tas uzreiz man dod pārliecību par sevi. Un tad es vairs nesaprotu, vai tad es esmu par sevi pārliecināts vai neesmu.
 

3. Aprīlis 2016

Kā paiet laiks @ 16:48

Septiņi gadi Cibetā.

 

ISCM World music days 2016 @ 09:14

Mūzika: Shostakovich: Lady Macbeth of Mtsensk (Interlude III)

Biju D-Korejā. Gribētos uzrakstīt kādu aprakstu priekš jums, bet slinkums. Nu varbūt tādu maziņu. Izlidoju pagāš sestdien no Amsterdamas un pēc 9 h lidojuma piezemējos Pekinā. Lidojums bija ok, varēja skatīties filmas, 2x ēdināšana. Komfortabli. Ķīnā mūs visus bezmazvai aiz rociņas aizvadīja uz security check, kurā strādāja pēc izskata kaut kādi tīņi. Nu labi, Seūlā viss kruti, iesēžos pat īstajā autobusā uz braucu 4,5 h uz dienvidiem. Nonācis Tonjanā es saprotu, ka viss ir foqued up – ir vakars, angliski informācijas nav un arī neviens nerunā angliski. Beigās autoostas aptiekā aptiekārs runā angliski un palīdz man – uzraksta uz lapas korejiešu valodā hoteļa nosaukumu, jo taksisti acīmredzot nesaprot latīņu burtus. Aizbraucu līudz hotelim un izrādās, ka tas nav īstais (organaizeru feils). Kad nu beidzot nonāku īstajā, secinu, ka viss opening party ir beidzies un Filipa Glāsa koncerts jau rit pilnā sparā. Eu, bet es biju reāli 10 m attālumā no Filipa Glāsa – mēs "satikāmies" pēc koncerta koncertzāles restorānā. Tālāk jau viss smooth, hotelis labs, brokastis hoteļa korejiešu restorānā (patika!), koncerti, pastaigas kalnos. Biju budistu templī, čoina arhitektūra. Vispār, nonākot citā vidē, viss vienmēr liekas foršāks, pat popmūzika – čingčang un pentatonikas galvā. Tikai jet lag efekti bija mokoši un no tiem tā arī neatgāju. Atgriežos Seūlā, izstaigāju Royal Palace un dodos uz Incheon lidostu. Atpakaļceļš bija daļēji mokošs and I blame the China. Iesprūdu Dalian lidostā uz 10 h. Tas protams bija ieplānots, taču nebija ieplānots tas, ka mani apmēram 15 - 20 minūtes nepatīkami izpraš'ņās drošībnieki, uzdodot dumjus jautājumus (kāpēc ID un pase ir izdoti vienā dienā un ķipa viens un tas pats dokuments, no kurienes un uz kurieni es ceļoju, kāpēc n' šit). Beigās mani palaiž (ir apmēram 23:00) un es nolemju turēties pie plāna (patiesībā cita plāna man nav) un nakšņot lidostā. Tas neiet cauri, 2:00 lidostu aizslēdz un pieklājīgi palūdz pamest šīs ne-viesmīlīgās telpas. Tālāk jau viss kā bandītu filmās. Man liek iet uz tuvējo hoteli un tā kā citu variantu nav (auksts un tumšs, ziniet), eju arī. Hotelī man liek maksāt apmēram 7 eiro par iespēju sēdēt hoteļa vestibilā/kafejnīcā. Angliski joprojām nerunā neviens, visa saziņa notiek caur urļika telefonu (drukājot un tulkojot). Izlaižot detaļas, beigās samaksāju 5 eiro un mani beidzot lika mierā. Tālākais jau ir kārtējā standart ķēdīte – check in dzīvajā pie letes, security –--> lidmašīna. Tālāk Pekina un atkal tas pats (diemžēl man nebija smuks boarding pass, kas nosegtu visu maršrutu, katrā lidostā jāņem jauna biļete). Beidzot atkal nonāku garajā, komfortablajā lidojumā ar ēdieniem un filmām. Atgriezos 4dien. No visām laika maiņām un neizgulēšanās tā normāli esmu atgājis laikam tikai šodien pēc 10 h miega. Ceļojums bija īss, bet man ir sajūta, ka vēl pāris dienas neko tur nemainītu. Pāris nedēļas gan būtu labāk, bet es tomēr domāju, ka neesmu liels ceļošanas fans.
 

2. Aprīlis 2016

ll @ 19:17

Mūzika: Schostakovitch Violin concerto No 1, op 99, III passacaglia

Latvietis latvietim tvnet komentētājs.
 

1. Aprīlis 2016

Dziļvaga. Mariannas. @ 21:35

Mūzika: Radiohead – We suck young blood

Ir Klusajā okeānā tāda Mariannas dziļvaga. Hahahaha!
 

11. Marts 2016

Kā mēs/jūs izturam kvalitātes kritiku @ 15:22

Mūzika: Jimi Hendrix – Axis Bold as Love albūms

Viens no diviem: Vai nu pasaule ir absolūti nekompetenta vai arī man ir depresija. Drošvien, ka abi.
 

Stulbais networx @ 15:18

Mūzika: Jimi Hendrix – Axis Bold as Love albūms

Ar rakstīšanu cibā ir kā ar dzeršanu. Pēc katra ieraksta, tu nodomā, ka nekad vairs, bet paiet zināms laiks un atkal vajag kaut ko ierakstīt.
 

3. Marts 2016

xxx @ 20:47

Tags: , ,

Es beidzot sapratu, kādā stilā es komponēju. Tas ir maksimālisms.
 

29. Februāris 2016

Mēs esam roboti @ 17:42

Garastāvoklis:: labāks, nekā vakar

Redzu internetā tos gifiņus, kur cilvēki slikti izturās pret robotiem (nezinu kādā kontekstā – testē, vai?) un man ir žēl tos robotos, žēl tā, it kā tie būtu dzīvi cilvēki vai dzīvnieki. Bet vispār nākotne pieder bioelektrorobotiem – jā, tie joprojām būs mākslīgi, tikai to daļas varēs īpatnējā veidā audzēt/sintezēt. Iedomājieties, kā izaug nanoshēma, kura ir vēl nezcik reizes sīkāka par šobrīd esošajām vissīkākajām mikroshēmām.
 

14. Februāris 2016

Laiks beigt @ 11:50


Jo ilgāk es mīcos pa visādām konzervatorijām, jo vairāk saprotu, ka māksliniekus tur meklēt kā adatu siena kaudzē. Tur patiesībā ir tik daudz pretrunas. Viena no tām, ka cilvēciņi komponē salīdzinoši estētiski advancēti, bet ārpus kondženes kļūst par everydaynormalman ar selfijiem feisītī, ugg zābaciņiem, klačiņām, draudziņiem un pirkumiņiem. Ja dotu šiem brīvu vaļu, mūs nomāktu lavīna ar jaukām dziesmiņām un meditatīviem instrumentāliem sūdiem do mažorā uz ezera laiviņā ar vīraciņu garīgumiņam. Cilvēki ir tieši tik dziļi, cik pirmie desmit metri iekšā jūrā Vecāķu pludmalē. I'm too old for this shit.
 

30. Janvāris 2016

Iracionāla rīcība @ 19:30

Kad es pirms ēšanas mazgāju banānu, tad cilvēki brīnās – tu taču neēdīsi mizu, kāpēc tu mazgā banānu? Atklāti sakot, šādi cilvēki mani apbēdina. Es taču viņiem nejautāju, kāpēc viņi pērk dzīvokļus hruščovkās vai regulāri pamet slapju trauku mazgāšanas sūklīti.

 

Šostakovičs @ 10:19


А еще я думаю вот о чем: что такое, по сути, хорошая музыка и пло- хая музыка? Я не знаю, я не могу ответить однозначно. Взять, например, ту же серенаду. Согласно всем правилам ее следует считать плохой музыкой, но каждый раз, когда я ее слушаю, на глаза наворачиваются слезы. Эта музыка, эта «Молитва Девы», должно быть, тронула и Чехова, иначе он бы не написал о ней так, как написал, с его умением проникать в самую суть явлений. Вероятно, не существует ни хорошей, ни плохой музыки, есть просто музыка, которая волнует, и музыка, которая оставляет безразличным. Вот и все.
И это, между прочим, огорчает меня.
 

21. Janvāris 2016

Šostakovičs @ 19:40


В моей несчастной жизни было много печальных событий, но были периоды, когда опасность зловеще сгущалась, когда она становилась особенно ощутимой, и тогда страх возрастал. В тот период, о котором мы сейчас говорим, я был близок к самоубийству. Меня страшили окружающие опасности, и я не видел другого способа избавиться от них.
Страх полностью овладел мною. Я больше не был хо- зяином своей жизни, мое прошлое было перечеркнуто, моя работа, мои способности ничего ни для кого не значили. И будущее виделось ничуть не более обнадеживающим. В этом момент я отчаянно хотел исчезнуть, это казалось единственно возможным выходом. Я думал об этой возможности с удовольствием.
В тот критический период мне очень помогло знакомство с идеями Зощенко. Он говорил не о том, что самоубийство — каприз, а что это — чисто детская реакция, бунт более низ- кого уровня психики против более высокого. Фактически, да- же не бунт, а победа более низкого уровня, полная и окончательная победа.
Естественно, не только идеи Зощенко помогли мне в тот отчаянный час. Но эти и подобные рассуждения удержали меня от принятия чрезвычайных решений. Я вышел из кри- зиса более сильным, чем попал в него, более уверенным в своих силах. Враждебные силы уже не казались всемогущи- ми, и даже постыдное предательство друзей и знакомых не причиняло такой сильной боли, как прежде.
Массовое предательство касалось не меня лично. Я су- мел отделить себя от других людей, и в тот период это было для меня спасением.
Некоторые из этих мыслей при желании можно найти в моей Четвертой симфонии.
 

22. Decembris 2015

Outsider music @ 12:15

Mūzika: I. Baušķenieks - Sentiment et Mélancholie
Tags: ,

Vakar atklāju tādu žanru kā outsider music. Pēc wiki šķirkļa spriežot par autsaideriem tiek uzskatīts jebkas, kas neiederas vidējā cilvēka izpratnē par mūziku, kas nozīmē, ka robeža starp Čārlzu Aivsu un Inesi Saulīti diemžēl ir visai izplūdusi. Tomēr savā ziņā uzsvars tomēr ir uz cilvēkiem, kuri ļoti nopietni taisa tik ārprātīgu drazu, ka tas kļūst kruti un interesanti. No lv tādi varētu būt Biezoknis.
 

18. Decembris 2015

(bez virsraksta) @ 22:34

Kaspara Tobja muzons ir tāds pats kā viņa ūsas.

 

9. Decembris 2015

es dziedu korī @ 11:35

Mūzika: Bad Brains - Bad Brains (1982)

bĻauztās priedes
 

20. Novembris 2015

... @ 20:47

Dvēseļu utenis

 

Uz nesatikšanos

Melnais Baisulis