Comments: |
Lietoju LMT un nudien ne reklāmu sakarā. Tas, ka pat LMT nolaižas līdz tādam līmenim ir dēļ tirgus spiediena. Reālas huiņas sākās ar pāriešanu saglabājot numuru.
kādā ziņā - huiņas? (esmu gājusi no ZZ un Tele2 pieslēgumu un tad uz LMT pieslēgumu etc. saglabāt nr. nav sarežģīti, problēmas ir tad, ja grib lauzt līgumu pirms noteiktā laika (tipa, lai pārietu pie cita operatora ir jābūt vismaz 3 mēn. abonentam etc.. lai gan ari tā nebija prblēma, kad Tele2 pieslēgumam pieslēzdos tikai tik daudz, lai pārietu uz LMT). LMT rēķini man nāca nenormāli, lai arī runāsanas/rakstīšanas paradumi mainījušies nebija, (varbūt ilgtermiņa klientam ir būt izdevīgi, bet arī pie citiem provaideriem tas ir izdevīgi :D), tagad, kad esmu prom no piesllēguma, viss atkal normā :D)
es ari laika gaitā tiku atzinusi viņus kā jēdzigākos un grasijos pāriet atpakaļ. īstenībā šajās pašās dienās.. bet, kaut kā, šķērmi nedaudz kļuvis. gribētos kantori ar nobriedušākiem vadītājiem, kuri izvēlētos mērķtiecīgu autorijas uzrunāšanas stratēģiju, nevis 'tukša muca tālu skan' principu
Pēc numura saglabāšanas sākās tautas staigāšana. Patiesībā LMT diezgan ilgi turējās pretī "trendy" reklāmu presingam, piedāvājot pārsvarā vien mezcenas un nomaksu telefonu kampaņas. Tagad, kad ir zaudēta liela daļa privātā, tai pat laikā neprognazējamākā tirgus daļa, nākas ķerties pie tik debilām reklāmām kā "LMT ir kruta, wiii". Pakalpojumu modeļi, atzīšos, gan arī pielāgājās lojālajam tirgum.
Lai gan atzīšos, man tā visa ir teorizēšana. Man ir dziļi pofig par tarifiem, reklāmām u.c.
Man bija Bite un tagad ir LMT. LMT lētāks. Man gan telefonu apmaksā darbs, bet mans rēķins mēnesī nekad nepārsniedz 8 latus (tarifu plāns Formula 8). Kad bija Bite, tad bija 10-15. Un tad es nerunāju vairāk kā tagad.
> (kas vienīgais vēl nav paguvis norauties ar tizlām > uznēmuma-promotēšanas-stratēģijām)
Kā nav paguvis? Un kā tad "Tā ir, kad nāk bez dāvanām"?
esmu palaidusi to garām, vaita nebija pa teļļuku? Mums TV un arī radio īsti mājā nav, ieteikmējos tik no tā, kas ielās un netā pieejams
diemžēl manu badad favodītu - brex ir labāks nekā sex (ar visu videospēli onlainā) tas nepārsit :DDD
Savukārt šo nebiju redzējis es. Onlaina spēle vispār ir spēks — šādos brīžos es skaidri jūtu, kā dažas manas smadzeņu šūnas skaļi iebrēcas: "Mēs atsakāmies saprast šādu pasauli!" un demonstrātīvi atmirst.
welcome to the desert of the real!
man vienmeer bija viedoklis ka latvieshi vienkaarshi neprot taisiit reklaamas pilniigi nekam. Un pie ZZ turos tikai taapec, ka neko vairak man no mana telefona nevajag, ja vajadzetu pieslegumu kaa veca piepe kurai nepatiik parmainjas apstaatos pie tele2. It kaa vinju plus paari visam ir liela mazcenas mobilo izvele salidzinajuma ar citiem operatoriem, tachu tie visi uz muuzhu kodeeti stradat tikai tele2 LV tiiklos tapec velns tu kaadu vodafone tur ieliksi, kad spaanijaa sauljosies. Tas gan man besii.
latvieši neprot taisīt reklāmas tāpēc, ka tajos reklāmkantoros strādā puņķaini divdesmitgadnieki ar knapu izglītību, bet lielām ambīcijām (vai arī cēlie mākslinieki a ļa gleznotāji un dzejnieki, kuri īstenībā ciest nevar šo darbu un dara to sakostiem zobiem tikai naudas dēļ...). un tad viņi izaug, bet nekas nemainās. esmu pat pārsteigta, ka LV uzņēmumi ir bijuši gatavi maksāt tās nenormālās summas (algas) reklamščikiem - tad jau labāk ārzemniekus algot (stendžas 'kvalitāte' ir kvalitatīva tikai LV kontekstā)
nu, tie kas ņemas ar grafisko stafu lielākoties smukas lietas taisa nekomerciāļiem vai kulturāļiem. Produktiem, pakalpojumiem, institūcijām un organizācijām - laikam, nav kur uztrennēties un ieskrieties, bet gaužām liela daļa identitātes un kampaņu ir diezgan skumjas, labākajā gadījumā - viduvējas (uz produktiem tas mazāk, bet institūciju ID ir vairāk nekā nožēlojami....) | |