kanariņš - [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Oct. 27th, 2009|09:28 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Negluži meteorīta sakarā, bet arī..
Vai latvijā ir kāds telefonoperators, kas piedāvā normālus, parastus sakarus, normālliem parastiem cilvēkiem? LMT esmu lietojusi un viņi ir piderasi. Arī reklāmas viņiem tik tizlas, ka ir jābut zirgan ar smadzeņu traucējumiem, lai šī reklāma 'uzrunātu' kļūt par viņu klientu (man ir žēl to jauno mākslinieku, kuru darbi ir izmantoti reklāmās - visi kā viens izskatās pēc kakām (varbut tas liks nākamreiz ārtistiem padomāt, kādā kontekstā parādās viņu "mākslas" darbi)). Tad vēl virkne reklāmu, kuru mērkauditorija ir pusaudži, tipa, kāds, piemēram, man sakars ar un interese pret skeiteriem u.tml.? Bite salīdzinoši neitrāla, tiesa, pakalpojumi varētu but bijuši izdevīgāki... Tele2 šajā ziņā bija kompānija, kas man šķita jēdzīga (esmu bijusi viņu klients un grasījos būt atkal), bet, nu, reklāmas stratēgija mani diezgan konkrēti atgrūž. Kam tā ir mērkēta? uzmanības pievēršanai? Tad jau varēja labak visus galvenos darbiniekus plikām dirsām pa ielām palaist - būtu tāds pats efekts un vēl smieklīgāk (latvju ļaužiem patīk plikās izdarības +vēl derības). Ko viņi uzrunā? Nu, noteikti ne tos cilvēkus, kam ir svarīgs uzņēmuma 'tēls', ar kuru tie saistās. Es cerēju, ka LV varētu būt arī kādi nobrieduši uzņēmumi, bet tagad, sķiet, ka visiem, kas vecāki par 25, ir jālieto lattelecom (kas vienīgais vēl nav paguvis norauties ar tizlām uznēmuma-promotēšanas-stratēģijām).
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 27th, 2009 - 09:54 am
(Link)
Lietoju LMT un nudien ne reklāmu sakarā. Tas, ka pat LMT nolaižas līdz tādam līmenim ir dēļ tirgus spiediena. Reālas huiņas sākās ar pāriešanu saglabājot numuru.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 27th, 2009 - 10:05 am
(Link)
kādā ziņā - huiņas?
(esmu gājusi no ZZ un Tele2 pieslēgumu un tad uz LMT pieslēgumu etc. saglabāt nr. nav sarežģīti, problēmas ir tad, ja grib lauzt līgumu pirms noteiktā laika (tipa, lai pārietu pie cita operatora ir jābūt vismaz 3 mēn. abonentam etc.. lai gan ari tā nebija prblēma, kad Tele2 pieslēgumam pieslēzdos tikai tik daudz, lai pārietu uz LMT).
LMT rēķini man nāca nenormāli, lai arī runāsanas/rakstīšanas paradumi mainījušies nebija, (varbūt ilgtermiņa klientam ir būt izdevīgi, bet arī pie citiem provaideriem tas ir izdevīgi :D), tagad, kad esmu prom no piesllēguma, viss atkal normā :D)
[User Picture]
From:[info]kinskis
Date:October 27th, 2009 - 10:09 am
(Link)
man ir tele2. man patīk.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 27th, 2009 - 10:13 am
(Link)
es ari laika gaitā tiku atzinusi viņus kā jēdzigākos un grasijos pāriet atpakaļ. īstenībā šajās pašās dienās..
bet, kaut kā, šķērmi nedaudz kļuvis. gribētos kantori ar nobriedušākiem vadītājiem, kuri izvēlētos mērķtiecīgu autorijas uzrunāšanas stratēģiju, nevis 'tukša muca tālu skan' principu
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 27th, 2009 - 10:14 am
(Link)
Pēc numura saglabāšanas sākās tautas staigāšana. Patiesībā LMT diezgan ilgi turējās pretī "trendy" reklāmu presingam, piedāvājot pārsvarā vien mezcenas un nomaksu telefonu kampaņas. Tagad, kad ir zaudēta liela daļa privātā, tai pat laikā neprognazējamākā tirgus daļa, nākas ķerties pie tik debilām reklāmām kā "LMT ir kruta, wiii". Pakalpojumu modeļi, atzīšos, gan arī pielāgājās lojālajam tirgum.

Lai gan atzīšos, man tā visa ir teorizēšana. Man ir dziļi pofig par tarifiem, reklāmām u.c.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:October 27th, 2009 - 10:20 am
(Link)
Man bija Bite un tagad ir LMT. LMT lētāks. Man gan telefonu apmaksā darbs, bet mans rēķins mēnesī nekad nepārsniedz 8 latus (tarifu plāns Formula 8). Kad bija Bite, tad bija 10-15. Un tad es nerunāju vairāk kā tagad.
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:October 27th, 2009 - 11:41 am
(Link)
> (kas vienīgais vēl nav paguvis norauties ar tizlām
> uznēmuma-promotēšanas-stratēģijām)

Kā nav paguvis? Un kā tad "Tā ir, kad nāk bez dāvanām"?
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 27th, 2009 - 12:37 pm
(Link)
esmu palaidusi to garām, vaita nebija pa teļļuku? Mums TV un arī radio īsti mājā nav, ieteikmējos tik no tā, kas ielās un netā pieejams
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:October 27th, 2009 - 01:11 pm
(Link)
http://www.badad.lv/2009/09/02/lattelecom-internet-piedavajuma-kampana/

Starp citu, ielās arī plaši sastopams bij. Tur kundze, kas lidina kādu jaunieti lejup pa kāpnēm, un uzsaukums: "Tā iet, kad nāk bez dāvanām! Lattelecom internets gan nāk ar dāvanām!"
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 27th, 2009 - 03:03 pm
(Link)
diemžēl manu badad favodītu - brex ir labāks nekā sex (ar visu videospēli onlainā) tas nepārsit :DDD
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:October 27th, 2009 - 03:26 pm
(Link)
Savukārt šo nebiju redzējis es. Onlaina spēle vispār ir spēks — šādos brīžos es skaidri jūtu, kā dažas manas smadzeņu šūnas skaļi iebrēcas: "Mēs atsakāmies saprast šādu pasauli!" un demonstrātīvi atmirst.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 27th, 2009 - 04:21 pm
(Link)
welcome to the desert of the real!
From:[info]sadjichka
Date:October 27th, 2009 - 12:17 pm
(Link)
man vienmeer bija viedoklis ka latvieshi vienkaarshi neprot taisiit reklaamas pilniigi nekam. Un pie ZZ turos tikai taapec, ka neko vairak man no mana telefona nevajag, ja vajadzetu pieslegumu kaa veca piepe kurai nepatiik parmainjas apstaatos pie tele2. It kaa vinju plus paari visam ir liela mazcenas mobilo izvele salidzinajuma ar citiem operatoriem, tachu tie visi uz muuzhu kodeeti stradat tikai tele2 LV tiiklos tapec velns tu kaadu vodafone tur ieliksi, kad spaanijaa sauljosies. Tas gan man besii.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 27th, 2009 - 12:39 pm
(Link)
latvieši neprot taisīt reklāmas tāpēc, ka tajos reklāmkantoros strādā puņķaini divdesmitgadnieki ar knapu izglītību, bet lielām ambīcijām (vai arī cēlie mākslinieki a ļa gleznotāji un dzejnieki, kuri īstenībā ciest nevar šo darbu un dara to sakostiem zobiem tikai naudas dēļ...). un tad viņi izaug, bet nekas nemainās. esmu pat pārsteigta, ka LV uzņēmumi ir bijuši gatavi maksāt tās nenormālās summas (algas) reklamščikiem - tad jau labāk ārzemniekus algot (stendžas 'kvalitāte' ir kvalitatīva tikai LV kontekstā)
[User Picture]
From:[info]iokaste
Date:October 27th, 2009 - 01:19 pm
(Link)
aizrāvies..
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 27th, 2009 - 03:01 pm
(Link)
nu, tie kas ņemas ar grafisko stafu lielākoties smukas lietas taisa nekomerciāļiem vai kulturāļiem. Produktiem, pakalpojumiem, institūcijām un organizācijām - laikam, nav kur uztrennēties un ieskrieties, bet gaužām liela daļa identitātes un kampaņu ir diezgan skumjas, labākajā gadījumā - viduvējas (uz produktiem tas mazāk, bet institūciju ID ir vairāk nekā nožēlojami....)