|
[Oct. 27th, 2009|09:28 am] |
|
|
|
Comments: |
latvieši neprot taisīt reklāmas tāpēc, ka tajos reklāmkantoros strādā puņķaini divdesmitgadnieki ar knapu izglītību, bet lielām ambīcijām (vai arī cēlie mākslinieki a ļa gleznotāji un dzejnieki, kuri īstenībā ciest nevar šo darbu un dara to sakostiem zobiem tikai naudas dēļ...). un tad viņi izaug, bet nekas nemainās. esmu pat pārsteigta, ka LV uzņēmumi ir bijuši gatavi maksāt tās nenormālās summas (algas) reklamščikiem - tad jau labāk ārzemniekus algot (stendžas 'kvalitāte' ir kvalitatīva tikai LV kontekstā)
nu, tie kas ņemas ar grafisko stafu lielākoties smukas lietas taisa nekomerciāļiem vai kulturāļiem. Produktiem, pakalpojumiem, institūcijām un organizācijām - laikam, nav kur uztrennēties un ieskrieties, bet gaužām liela daļa identitātes un kampaņu ir diezgan skumjas, labākajā gadījumā - viduvējas (uz produktiem tas mazāk, bet institūciju ID ir vairāk nekā nožēlojami....) | |