|
[Oct. 27th, 2009|09:28 am] |
|
|
|
Comments: |
man vienmeer bija viedoklis ka latvieshi vienkaarshi neprot taisiit reklaamas pilniigi nekam. Un pie ZZ turos tikai taapec, ka neko vairak man no mana telefona nevajag, ja vajadzetu pieslegumu kaa veca piepe kurai nepatiik parmainjas apstaatos pie tele2. It kaa vinju plus paari visam ir liela mazcenas mobilo izvele salidzinajuma ar citiem operatoriem, tachu tie visi uz muuzhu kodeeti stradat tikai tele2 LV tiiklos tapec velns tu kaadu vodafone tur ieliksi, kad spaanijaa sauljosies. Tas gan man besii.
latvieši neprot taisīt reklāmas tāpēc, ka tajos reklāmkantoros strādā puņķaini divdesmitgadnieki ar knapu izglītību, bet lielām ambīcijām (vai arī cēlie mākslinieki a ļa gleznotāji un dzejnieki, kuri īstenībā ciest nevar šo darbu un dara to sakostiem zobiem tikai naudas dēļ...). un tad viņi izaug, bet nekas nemainās. esmu pat pārsteigta, ka LV uzņēmumi ir bijuši gatavi maksāt tās nenormālās summas (algas) reklamščikiem - tad jau labāk ārzemniekus algot (stendžas 'kvalitāte' ir kvalitatīva tikai LV kontekstā)
nu, tie kas ņemas ar grafisko stafu lielākoties smukas lietas taisa nekomerciāļiem vai kulturāļiem. Produktiem, pakalpojumiem, institūcijām un organizācijām - laikam, nav kur uztrennēties un ieskrieties, bet gaužām liela daļa identitātes un kampaņu ir diezgan skumjas, labākajā gadījumā - viduvējas (uz produktiem tas mazāk, bet institūciju ID ir vairāk nekā nožēlojami....) | |