|
[Oct. 27th, 2009|09:28 am] |
|
|
|
Comments: |
Lietoju LMT un nudien ne reklāmu sakarā. Tas, ka pat LMT nolaižas līdz tādam līmenim ir dēļ tirgus spiediena. Reālas huiņas sākās ar pāriešanu saglabājot numuru.
kādā ziņā - huiņas? (esmu gājusi no ZZ un Tele2 pieslēgumu un tad uz LMT pieslēgumu etc. saglabāt nr. nav sarežģīti, problēmas ir tad, ja grib lauzt līgumu pirms noteiktā laika (tipa, lai pārietu pie cita operatora ir jābūt vismaz 3 mēn. abonentam etc.. lai gan ari tā nebija prblēma, kad Tele2 pieslēgumam pieslēzdos tikai tik daudz, lai pārietu uz LMT). LMT rēķini man nāca nenormāli, lai arī runāsanas/rakstīšanas paradumi mainījušies nebija, (varbūt ilgtermiņa klientam ir būt izdevīgi, bet arī pie citiem provaideriem tas ir izdevīgi :D), tagad, kad esmu prom no piesllēguma, viss atkal normā :D)
es ari laika gaitā tiku atzinusi viņus kā jēdzigākos un grasijos pāriet atpakaļ. īstenībā šajās pašās dienās.. bet, kaut kā, šķērmi nedaudz kļuvis. gribētos kantori ar nobriedušākiem vadītājiem, kuri izvēlētos mērķtiecīgu autorijas uzrunāšanas stratēģiju, nevis 'tukša muca tālu skan' principu
Pēc numura saglabāšanas sākās tautas staigāšana. Patiesībā LMT diezgan ilgi turējās pretī "trendy" reklāmu presingam, piedāvājot pārsvarā vien mezcenas un nomaksu telefonu kampaņas. Tagad, kad ir zaudēta liela daļa privātā, tai pat laikā neprognazējamākā tirgus daļa, nākas ķerties pie tik debilām reklāmām kā "LMT ir kruta, wiii". Pakalpojumu modeļi, atzīšos, gan arī pielāgājās lojālajam tirgum.
Lai gan atzīšos, man tā visa ir teorizēšana. Man ir dziļi pofig par tarifiem, reklāmām u.c. | |