kanariņš - [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Oct. 27th, 2009|09:28 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 27th, 2009 - 10:05 am
(Link)
kādā ziņā - huiņas?
(esmu gājusi no ZZ un Tele2 pieslēgumu un tad uz LMT pieslēgumu etc. saglabāt nr. nav sarežģīti, problēmas ir tad, ja grib lauzt līgumu pirms noteiktā laika (tipa, lai pārietu pie cita operatora ir jābūt vismaz 3 mēn. abonentam etc.. lai gan ari tā nebija prblēma, kad Tele2 pieslēgumam pieslēzdos tikai tik daudz, lai pārietu uz LMT).
LMT rēķini man nāca nenormāli, lai arī runāsanas/rakstīšanas paradumi mainījušies nebija, (varbūt ilgtermiņa klientam ir būt izdevīgi, bet arī pie citiem provaideriem tas ir izdevīgi :D), tagad, kad esmu prom no piesllēguma, viss atkal normā :D)
[User Picture]
From:[info]kinskis
Date:October 27th, 2009 - 10:09 am
(Link)
man ir tele2. man patīk.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 27th, 2009 - 10:13 am
(Link)
es ari laika gaitā tiku atzinusi viņus kā jēdzigākos un grasijos pāriet atpakaļ. īstenībā šajās pašās dienās..
bet, kaut kā, šķērmi nedaudz kļuvis. gribētos kantori ar nobriedušākiem vadītājiem, kuri izvēlētos mērķtiecīgu autorijas uzrunāšanas stratēģiju, nevis 'tukša muca tālu skan' principu
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 27th, 2009 - 10:14 am
(Link)
Pēc numura saglabāšanas sākās tautas staigāšana. Patiesībā LMT diezgan ilgi turējās pretī "trendy" reklāmu presingam, piedāvājot pārsvarā vien mezcenas un nomaksu telefonu kampaņas. Tagad, kad ir zaudēta liela daļa privātā, tai pat laikā neprognazējamākā tirgus daļa, nākas ķerties pie tik debilām reklāmām kā "LMT ir kruta, wiii". Pakalpojumu modeļi, atzīšos, gan arī pielāgājās lojālajam tirgum.

Lai gan atzīšos, man tā visa ir teorizēšana. Man ir dziļi pofig par tarifiem, reklāmām u.c.