: who's that girl? - : staying unimpressed

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Links
> the cut
> fashion telegraph
> more life

Augusts 12., 2018


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
07:49 - : staying unimpressed
sanāca kaut kā tā.
no vienas puses man teica, ka "tā sāpēt nevajag un sāpes vispār nekad nav normāli", bet no otras puses teica, ka "iedot mēs tev arī neko nevaram, jo analīzes ir ļoti labas un patoloģijas tev arī nav". ko varēja redzēt arī tajās analīzēs, kas bija izdarītas tikai dažas dienas pirms tam, kad mani izdomāja nosūtīt uz stacionāru.
vai es prasīju lai mani hospitalizē? nē. bet man solīja zelta kalnus - "noņemt sāpes" un es piekritu.
neko man nenoņēma. tikai katetru. kuru nenoņēma visu nakti un noņēma no rīta, tā arī neiedot man absolūti neko. pret vakaru galva pārstāja sāpēt pati, kā tas bija arī vienmēr agrāk, bet mugura vairāk vai mazāk pārgāja pret rītu, kā tas arī bija agrāk. protams, ņemot vērā to, ka tā bija mana pirmā nakšņošana slimnīcā ever, varēja būt arī sliktāk, jo te nu var teikt, ka pabiju tur tāpat vien, obviously. dabūju tādu kā lasītavu ar ēdināšanu (žēl tikai, ka vakariņas 17.00.)

man likās, ka mūsdienu medicīna tomēr ir izdomājusi nu vismaz kaut ko nebūt, lai noņemtu sāpes, ja reiz nosūtīja paārstēties uz slimnīcu. izrādās, mūsdienu medicīna paredz, ka "tev vajag tikai vēl drusciņ paciesties". sanāk, epidurālo atsāpinātāju arī dod tikai tad, kad tev jau putas pa muti nāk vai arī tu lomkās taisies atslēgties? nu, tas tā, retoriski jautājumi. kad pāries mugura, viss šis atkal aizmirsīsies uz dažām dienām, droši vien.

(31 with milk | cup of coffee?)

Comments:


[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Augusts 2018 - 08:33
(Link)
Jautājumi man šķiet gluži praktiski :D
Bērnam nosacīti nekaitīgs skaitās paracetamols. Vēl ok ir citramons (sastāvā paracetamols, aspirīns, kofeīns, ja atceros pareizi). Aspirīnu mūsdienās lv lieto vairāk asins šķīdināšanai, ne sāpēm, tādēļ to var (atskaitot grūtn pašās beigās). Ibuprofēns utml var būtiski kaitēt bērnam (palielina anomāliju iespējamības procentu).
daudzas zāles var grūtn beigās, jo tad bērniņš ir attīstījies un pamatā tikai briest, bet kategoriski nedrīkst sākumā.
Daudzas citas zāles principā var, bet raksta ka nevar, jo pētīt zāļu ietekmi uz augli ir neētiski un bīstami, tādēļ cilvēki to nezina.
EA, savukārt, bērnam būtiski nekaitē (nevar gan teikt, ka neietekmē, bet ilgstošas negatīvas ietekmes, cik zināms, nav). Tādēļ EA dod visai mierīgi. Ar nosacījumu, ka dzemdības norit labi un bērns jūtas labi.
Jāsaprot arī, ka viņi neatsaka ea, ja nav iemeslu atteikt.
[User Picture]
From:[info]f
Date:12. Augusts 2018 - 09:34
(Link)
Vispār gribēju ar Tevi parunāt, moš ienāc ciemos, kad būsi rajonā? :)
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Augusts 2018 - 09:41
(Link)
Tur esmu pareti, ar bērniem un skrejoša.
Domāju, ka Tu šeit esi biežāk kā es tur :D un šeit man ir aukles :) Varbūt varam tikties šajā pusē?
[User Picture]
From:[info]f
Date:12. Augusts 2018 - 11:03
(Link)
tas bija īss brīdis, kad biju rīgā, tagad droši vien tik drīz nekur vispār nebraukšu :)
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Augusts 2018 - 11:56
(Link)
Nu skaties. Ir arī skaipi utml :)
[User Picture]
From:[info]kisswithafist
Date:12. Augusts 2018 - 10:42
(Link)
Kā ir ar relatīvi vietējas iedarbības zālēm tipa diklofenaka smērēm/plāksteriem?
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Augusts 2018 - 10:51
(Link)
Labs jautājums :D kas rakstīts uz pakas?
Jautājums ir, cik daudz no preparāta nonāk asinsritē. Ja niecīgi, tad jau var. Diklofenaku, šķiet, tāpat kā ibupr, neiesaka, atsk īpašus izņēmuma gadījumus. Bet pēc dzemdībām, piemēram, drīkst. Atšķirībā no ibupr.
[User Picture]
From:[info]kisswithafist
Date:12. Augusts 2018 - 11:01
(Link)
"Klīniskie dati par diklofenaka lietošanu uz ādas sievietēm grūtniecības laikā nav pietiekami. Pētījumi ar dzīvniekiem pēc atkārtotas sistēmiskas diklofenaka lietošanas pierāda reproduktīvo toksicitāti (skatīt 5.3. apakšpunktu).
Tā kā nav noskaidrots prostaglandīnu biosintēzes inhibīcijas efekts grūtniecības laikā, Olfen plāksteri drīkst lietot tikai grūtniecības pirmajā un otrajā trimestrī pēc rūpīgas ieguvuma/ riska attiecības izvērtēšanas. Maksimālā dienas deva ir divi plāksteri (skatīt 4.2. apakšpunktu)."
Sucks, karoče, jo redz, man pirmais instinkts pie muguras sāpēm būtu kā reiz kaut ko tamlīdzīgu uzlikt.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Augusts 2018 - 10:56
(Link)
Vienā aprakstā redzēju, ka diklofenaka smēri nedrīkst 3. trimestrī .
[User Picture]
From:[info]kisswithafist
Date:12. Augusts 2018 - 11:01
(Link)
Jā. Ja nu noder:
Grūtniecības trešā trimestra laikā visi prostaglandīnu sintēzes inhibitori auglim var izraisīt:
- kardiopulmonālu toksicitāti (priekšlaicīga ductus arteriosus slēgšanās un pulmonāla hipertensija);
- nieru disfunkciju, kas var progresēt līdz nieru mazspējai;
- iespējamu asiņošanas laika pagarināšanos un antiagregācijas efektu, kas var rasties pat pie ļoti mazām diklofenaka devām;
- dzemdes kontrakciju nomākumu, kā rezultātā dzemdības apstājas vai paildzinās.
Tāpēc grūtniecības trešā trimestra laikā diklofenaka lietošana ir kontrindicēta.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Augusts 2018 - 11:03
(Link)
Ahā. Kurpretī, kā jau rakstīju, pēc dzemdībām to var lietot uz nebēdu. Jūnijā esmu uztaisījusi daaaaaudz dicl šprices dibenā :D (pamatā pēc ķeizariem)
[User Picture]
From:[info]kisswithafist
Date:12. Augusts 2018 - 11:05
(Link)
izklausās sāpīgi. kā jau viss dzemdniecības pasākums. nope, no babies for me :D
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Augusts 2018 - 11:06
(Link)
Nu neee, šprice nav obligāti sāpīga. Bez tam, brūces sāpes ir lielākas :)
[User Picture]
From:[info]kisswithafist
Date:12. Augusts 2018 - 11:07
(Link)
well, any of this! un, ja ne ķeizars, tad, iespējams, epiziotomija un vispār noooope
[User Picture]
From:[info]f
Date:12. Augusts 2018 - 11:07
(Link)
atbalstu. do not get pregnant. ir sievietes, kas dzemdē pa 5 lāgi, tā ka cilvēcei līdz izmiršanai vēl tālu.
[User Picture]
From:[info]kisswithafist
Date:12. Augusts 2018 - 11:08
(Link)
cilvēce mani diez ko nerausta, vienkārši kind of gribētos izplatīt partnera gēnus tālāk. viņam ir labi gēni. es te mazliet laikam nonācu pretrunā.

bet nekas, gan tā ap pirmo-otro mazuļa dzīves gadu gribēsi vēlreiz :D
[User Picture]
From:[info]f
Date:12. Augusts 2018 - 12:11
(Link)
Tas ir šausmīgākais, ko var novēlēt :D
[User Picture]
From:[info]kisswithafist
Date:12. Augusts 2018 - 12:14
(Link)
Nā, es nenovēlu, es pieļauju iespēju. You do you :)
[User Picture]
From:[info]au
Date:12. Augusts 2018 - 15:14
(Link)
Tas ir lieliskākais, ko var novēlēt :)
[User Picture]
From:[info]f
Date:12. Augusts 2018 - 11:05
(Link)
Kaut ko līdzīgu teica arī slimnīcā.
[User Picture]
From:[info]f
Date:22. Augusts 2018 - 17:19
(Link)
"Jāsaprot arī, ka viņi neatsaka ea, ja nav iemeslu atteikt" - tā tāda daudznozīmīga atbilde.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:22. Augusts 2018 - 17:29
(Link)
Ja ir tāda situācija, ka ea dēļ slikti būs sievietei vai bērnam, tad to netaisa.
[User Picture]
From:[info]f
Date:23. Augusts 2018 - 15:28
(Link)
nevajadzēja man šo jautājumu vispār skart, tagad es jau redzu kā man aizliedz i ea, i ķeizaru, kamēr es fakin mokos, jo bio eko dzemdības taču ir labākais, kas var būt.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:23. Augusts 2018 - 17:25
(Link)
Viņi neaizliedz jo bio eko ir labi. Viņi aizliedz lai bērns neiet bojā vai nenotiek kas līdzvērtīgs. Un aizliedz tikai nopietnu iemeslu vadīti.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:23. Augusts 2018 - 17:50
(Link)
Tieši šodien rdzn runāju ar kādu topošo māmiņu par šo. Cik esmu novērojusi, mūsdienās viņi nav pro dabiskais vai pro medicīniski ķīmiskais. Viņi ir par to, kas labāks mammai un bērnam, nevis par savām preferencēm.
[User Picture]
From:[info]f
Date:23. Augusts 2018 - 17:53
(Link)
atliek tikai cerēt, ka mūsu visu vēlmes un vajadzības sakritīs.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:23. Augusts 2018 - 18:11
(Link)
Kaut kā tā :)
Man šķiet samērā būtiski ir saprast, ka jebkurai medicīniskai manipulācijai ir riski. Noteikti darbības mehānismi un noteiktas sekas.
Un es neesmu par bio/eko. Es esmu par katra iespēju izvēlēties, pieņemot informētu lēmumu.
[User Picture]
From:[info]f
Date:24. Augusts 2018 - 08:55
(Link)
cerams, mani ārsti arī.
[User Picture]
From:[info]neraate
Date:12. Augusts 2018 - 12:18
(Link)
vienmēr, ja vajag zāles, jau kabinetā var telefonā atvērt e-lactancia.org vai toxnedlactamed datubāzi un pārbaudīt un tad vēlreiz prasīt ārstam, jo daļai ko gr.laikā neiesaka blakne ir 'bēbītim uzpūšas vēders vai pļūtka' vai zāļu izdalīšanās laiks piemēram ir 12 h (t.i. max 3x pabarot no pudelītes) kas reizēs, kad sievietei psc ku slikti var būt liels atvieglojums mammai un tomēr manuprāt labāks variants nekā 'paciet kamēr pāriet', jo nu sāpju prostaglandīni arī ir pienā
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:12. Augusts 2018 - 13:29
(Link)
Better safe than sorry.
Bučiņas!
[User Picture]
From:[info]f
Date:13. Augusts 2018 - 08:44
(Link)
jā, tas kaut kā ir galvenais vadmotīvs :)
(thank you!)

> Go to Top
Sviesta Ciba