Moon River and Me
polkovņika atkritumi
 
25.-Aug-2012 05:17 pm
ja kāds grib zināt, kas ir garīgums literatūrā, lai paskatās uz evaņģēlijiem, cik tie ir iekšupvērsti un askētiski. esmu pārliecināts, ka tas nav tāpēc, ka tie bija tādi laiki un to autori parasti jūrnieki, bet tāpēc, ka tieši tā vārdos izpaužas svētā gara augļi. ja kāds rakstnieks saka, ka ir kristietis, bet ar saviem vārdiem mālē izplūdušus fantāziju tēlus un ainavas, tad ir skaidrs, ka nav tajā cilvēkā svētā gara un šis cilvēks ir garīgu maldu, maldinošas garīgas jūsmas stāvoklī, jebšu vienkārši melo.
Comments 
25.-Aug-2012 05:40 pm
es tev piekrītu par i.r. bet citādi tu izsakies kategoriski. svētais gars dziļumā ir visos cilvēkos un arī maldu stāvoklī tapusi literatūra var būt derīga.
25.-Aug-2012 05:53 pm
par koku var spriest pēc tā augļiem un starp gara augļiem ir patiesība. es domāju, ka evaņģēlijā ar patiesību nav domāta dokumentālā proza, bet katra vārda atbilstība savai būtībai. tāpēc par garīgāku tekstu uzskatu tādu, kurā ir šī atbilstība, kurā katrs vārds, kaut vai tas ir rupjš, bet lai ir patiess un dzīvs, iepretim tam, ka pasaulē par garīgu tekstu tiek uzskatītas garīgas fantāzijas, kurās ir kaut kas jūsmīgs par dievu. tas ir, es uzskatu, ka par garīgumu liecina nevis tēma, sižets, bet tas vai paši vārdi ir iekšēji dzīvi un nav zaudējuši savu kodolu. protams, ka es negrasos iet krusta karā, katrs putniņš lai čivina savu dziesmu, es tikai formulēju savu attieksmi un sakārtoju savu galvu par to, kas šajos putniņos labs un kas ļauns.
25.-Aug-2012 06:24 pm
a psalmi tev patīk?
25.-Aug-2012 06:29 pm
jā, bet ne tik ļoti kā evaņģēliji, jo psalmi tomēr vēl kā aizsvīdušā spogulī. sen neesmu lasījis. visvairāk man patīk tā vieta, kur bija par to, ka sātans staigā ap māju kā lauva rūkdams un ka nevajag blandīties apkārt ārpus mājas. nu to es tagad pēc atmiņas saviem vārdiem :) jāsameklē precīzais teksts.
25.-Aug-2012 05:59 pm
ierados nabā uz raidījuma beigām un dzirdēju kā i.r. spriež par šīgada dzejoļu krājumiem un viņa pārbrauca pāri taviem un ingas krājumiem tik pavirši un virspusēji, ka arī tāpēc sašūmējos.
25.-Aug-2012 06:06 pm
Vajadzēja teikt viņai "NU, KAS TU ESI?"
25.-Aug-2012 06:12 pm
es to izstāstīju nabas hertai, kad i.r. bija aizgājusi un izsmējāmies :) man prieks, ka esi mājās un ka jums labi gāja!
25.-Aug-2012 07:56 pm
klau, cikos tev būtu ērtāk ciemoties ar miju? mēs varam jebkurā dienas laikā principā.
25.-Aug-2012 07:57 pm
viņa rakstīja, ka esat sarunājušas četros, un es pieņēmu to un tad nu orientējos
25.-Aug-2012 07:59 pm
okilly dokilly. es pa dienu biju pie mammas, tāpēc laicīgi neatsaucos.
25.-Aug-2012 08:12 pm
iedomājos, kad biju rīgā, diez vai esi jau atpakaļ, varbūt piekāpt, bet man tādi noplīsuši bikšu gali šodien, nepiemērotas zilas zeķes un kurpes berza, tā ka bija grūti iet, un arī nelielas pohiņas šorīt, tāpēc atliku to domu. un redz ka labi, jo tāpat tu nebiji mājās. nekas, tad jau rītā.
25.-Aug-2012 06:23 pm
hmm, manējais tak iznāca aizpagājšgad:)
25.-Aug-2012 06:25 pm
tad vinā laikam sajauca ar satori publikāciju, jo sāka runāt par diviem pēdējiem dzejoļiem, kuri piekabināti kopas beigās kādi nekādi
25.-Aug-2012 06:30 pm
jā, to viņa arī tur uzrakstīja. un ko Tu saki par to manu pēdējo satori publikāciju, nav izplūdusi zaimojoša fantāzija? ja nelasi, atvainojos
25.-Aug-2012 07:06 pm
man ļoti patika dzejolis par maldiem, tas man likās dzejolis "par lietu". ir arī tēlainība, kas man principā nepatīk pati par sevi, tas vienkārši nav mans. BET tev dzejoļos ir, manā uzskatā, kaut kāda patīkama piezemētība, tāda kā racionalitāte. grūti paskaidrot. nu kaut kā tā, ka emocijām arī ir sava racionalitāte, kad vārdi vēl nav padarīti gluži par dekoratīviem būvmateriāliem un formalizēti. varbūt tāpēc, ka tu nelieto salīdzinājumus, kas stāvētu baigi tālu reālās dzīves un līdz ar to teksts nezaudē cilvēciskumu. vārdiem ir plāns caurspīdīgs ķermenis ar neredzamu asinsvadu tīklojumu. un patika, ka tu tur esi tāda traka, tā kā noreibusi un mazliet sajukusi prātā.
25.-Aug-2012 07:56 pm
oi paldies tev mīlulīt. man pašai arī patika par maldiem, bet sapratu, ka citiem ne visai. atvaino, ka uzprasījos, bet man šī un līdzīgu tavu ierakstu kontekstā ir svarīgi, ko tu par to domā
25.-Aug-2012 08:07 pm
nu man grūti kaut ko teikt, jo man vispār pret dzejisku tēlainību pēdējā laikā ir aizspriedumi. es saprotu, ka līdzīgas nozīmes un abstraktivitātes vārdi var tikt savērti zemenes uz smilgas un tādā nozīmē tie ir reāli. to es vēl pieņemu. bet kad sāk abstraktu salīdzināt ar citu abstraktu tad man reāli ir nelabi. mēs ar tukišu vienreiz runājām, un viņš man teica, ka vajag rakstīt par lietu un laikam jau lūgšanās mani ir novedusi līdz kaut kādai saasinātai īstenības izpratnei. vienkārši man liekas, ka lielākā daļa dzejnieku dzejo par neko. par kaut kādām mentālām izjūtām. un tas man liekas kā tukša gaisa tricināšana. lai cik virtuozā formā un izstiloti, es tādus sajūtu aprakstu uzskatu par pilnīgi liekiem. un emocionalitāte vispār ir tāda pārejoša lieta. tāpēc man tāda attieksme pret sieviešu dzeju. bet jums ar ingu abām ir tāda patīkama piezemētība, kas to emocionalitāti vismaz pietur pie zemes. tev tak ir bijis par bērniem un tīri praktiski motīvi. man personīgi tas patīk. tajā ir sava deva cilvēciskas pazemības.
25.-Aug-2012 08:08 pm
es vienkārši uzskatu, ka īstenība nav jāapraksta atvasinātos tēlos, ka viņa pati par sevi tāda kāda ir jau ir pietiekami izteiksmīga un daudznozīmīga
25.-Aug-2012 08:19 pm
metaforas jau cilvēkam it kā ir dabiskas, Jēzus jau arī runāja līdzībās. tikai tas tad sanāk, ka par neredzamām lietām runā redzamos tēlos, nevis, kā tu saki, abstrakts un abstrakts
25.-Aug-2012 08:21 pm
dzejā bieži ir otrādi - par redzamām lietām neredzamos tēlos
25.-Aug-2012 06:16 pm
mani arī spēcīgi iespaidojis tas ikonu mākslinieces blogs, kura links ir zemāk. tur ir tiešām pamatots skats no baznīcas, praktizējošas kristietes, skats no iekšienes, kas man pašam lika mazliet pievērties ar saviem paviršajiem spriedumiem. tāpēc arī uzbruku viņai, jo pretīgi, kad par tādām lietām brauc pa virsu, nezinot, kas, kā un kāpēc, kaut kāds delfu komentāru variants.
25.-Aug-2012 06:58 pm
Piedod, bet kas Tu esi, lai spriestu, kam ir Gars, kam nav?
25.-Aug-2012 07:16 pm
pirmkārt, pasaki man, par ko tu man lūdz piedošanu? un vai šī piedošanas lūgšana ir no sirds?
25.-Aug-2012 07:49 pm
Šoreiz "piedod" ir tikai uzruna pieklājības vārdā, kā arī tādēļ, lai neatstātu rupja, vai agresīva komentāra iespaidu. Tātad - patiešām, no sirds, cik vien sirdij var uzticēties, un cik vien Tu, neesot personīgi pazīstams, manā sirdī vari pastāvēt.
25.-Aug-2012 07:56 pm
nevajag lietot vārdus pieklājības vārdā, tādā veidā tu tos pazemo, padarot formālus, un tieši tā tavs komentārs atstāj rupja un agresīva komentāra iespaidu.

kas attiecas uz pirmo jautājumu, varu atbildēt, ka es esmu pareizticīgais.
25.-Aug-2012 08:13 pm
Ha, skat, ko ratnīka tviterī: @ivetarouge: Es zaudēju toleranci,kad minoritātes ar bagātīgu amoralitetes vēsturi man lasa morāli
25.-Aug-2012 08:15 pm
āāā
25.-Aug-2012 08:16 pm
:)
25.-Aug-2012 08:20 pm
tas ir ļoti jautri tādā nozīmē, ka šādi apzīmējumi parādās tikai pie konfliktiem. līdz šim taču bija apskāvieni, draudzība līdz kapam, vaigs pie vaiga un uķi-puķi. mjā, cik gan tādas draudzības ir seklas un viegli brūkošas.
25.-Aug-2012 08:22 pm
labāk šitos draugus "iepazīt" agrāk nekā vēlāk.
pretīgi.
25.-Aug-2012 08:24 pm
ai nu, nav jau nekas jauns, bārda jau sirma
25.-Aug-2012 08:30 pm
Uķi-puķi ir tāds virsējais slānis, bet ir taču draugi, kas paliek, pat, ja nesakrīt viedokļi. Es tam ticu. Lai gan - tas ledus vienmēr ir plāns.
25.-Aug-2012 09:10 pm
es arī ticu, ka ir draugi, neatkarīgi no konfliktiem un diezgan lielām viedokļu atšķirībām. es nezinu, kas man uznāca. pēc tās ikonu mākslinieces raksta man viss mūsu troksnis ap to pussy lietu pēkšņi izlikās tik sekls un virspusējs, ka sāku redzēt kaut kādas būtiskas atšķirības tieši iekšējā cilvēku konstrukcijā, un tas kā tā māksliniece rakstīja, ka tiesnešu operēšana apsūdzībā ar baznīcas jēdzieniem izskanēja apvainojoši svētumam, kurš it kā tika aizstāvēts, tāpat man likās arī sājā gadījumā. tāda spriedelēšana un jā - tieši tukša moralizēšana bez drēbes zināšanas no i.r. puses. ne jau tas, ka es domātu, ka tā akcija bija vietā (lai gan, kas to zin), bet par to būtībā paviršo, no malas, neieinteresēto tik farizejismu. galvenais, kā teica homo.lv pīrādziņš, katram šajā valstī par visu ir savs viedoklis hrenovijs
This page was loaded Jan 17. 2026, 9:00 pm GMT.