Comments: |
Vai padalīsies lūdzu, kādām jābūt riepām, lai neceltu augšā ūdeni? Pēc kā tādas var atpazīt?
| From: | bozena |
Date: | August 23rd, 2015 - 04:07 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Jā, mani arī šitas interesē!
Pēc tā, ka viņas nekādi nav gludas un minimāli saskaras ar virsmu. Bērītim bija pre-instalētas šitādas, lūk, spilgts piemērs. A visi tie vagojumi, kā Schwalbe Marathon vai Bontrager Select Invert, nedod ne draņķa. Bet tā noteikti nav saprātīga izvēle vienkārši lai vizinātos pa pilsētu, tur dubļu sargs ir sakarīgāk un lētāk.
| From: | bozena |
Date: | August 24th, 2015 - 03:36 pm |
---|
| | | (Link) |
|
A, a, nu daudz maz skaidrs. Manam bifelim ir dziļi protektorainas, bet ar skujiņu rakstu, tā ka ceļ augšā visu ko, ieskaitot sliekas un sabrauktas vardes. Sazin kam tādas domātas.
Nu gan jau lai varētu tīrumiņa cauri braukti, līksmi gavilēdama, pa klinšu nogāzēm dēkās mesties, kam gan vēl smalku jaunuvju velosipēdi būtu domāti.
Jāatzīst — saintriģēji. Būs pie kārtējās apavu maiņas pavasarī jānotestē kaut kas tamlīdzīgs pilsētvidē. Vienīgais, kas mani nedaudz dara tramīgu, ir šāda tipa riepu uzvedība ātros pagriezienos, kurus ņem krietni slīpi, un uz cietām slidenām virsmām, piem., slapja bruģa. Šīgada braucienā nebijām vēl pametuši Melnkalni, kad jau pamanījos iznīcināt riepu, jo kaut kā nebiju iedomājies, ka pie +50 grādiem būtu jāpumpē "nedaudz" mazāks spiediens. Nu, lūk, un uzliku rezerves riepu — kaut kādu "traktoreni" — līdzīgu tai, ko tu aprakstīji. Pa dūres lieluma akmeņiem, plūstošajām smiltīm un citiem neceļiem, protams, gāja izcili, bet uz asfalta... Ilgi nācās pierast, ka tā saķeres virsma tomēr ir jūtami mazāka. Par slapjo bruģi - gribēju apkārt kaut kādai strūklakai apbraukt pilsētas laukumā. Jā... Knapi savācos. Savukārt par tiem ātrajiem pagriezieniem — nu tas bija rīlī skērī. Tu brauc savā nodabā uz ~50 km/h lejā no kalna un pagriezienā tā nedaudz iegulies. Tanī brīdī riepa no vidējās protektora zonas pāriet uz sāniem un tur pa vidu tas protektors ir retāks, kā rezultātā sajūta ir tāda, kā tevi kāds tā maigi pagrūstu vai it kā mīkstais būtu piemeties. Pie tā ātruma un ar kādiem 20 kg bagāžas aizmugurē tas spēj izgādāt sirmus matus. Un paliekošas blaknes psihē. Par Deores klikšķi piekrītu. Manam touring ritenim jau kopš dzimšanas ir Deore XL un tas tika uztverts kā pašsaprotams, ka ātrumi slēdzas ātri, precīzi un tad un tā, kā man to vajag. Kalniem šogad paņēmām Meridas ar tautas klases pārslēdzējiem. Bļa. Never ever. Pie tam tā mašīna tevi pamanās piečakarēt viskritiskākajos brīžos, kad tu pēdējiem spēkiem tin augšā 10% kalnā un no otrā priekšējā gribi pārmest uz trešo. Un nekā. Un tu vienkārši apstājies. Ritenī var ietaupīt uz visu kaut ko, bet nekad uz pārslēdzējiem.
Jā, pa slapju bruģi šitās varētu aiziet pilnīgi tralalā, es neesmu drošs, vai gribu pārbaudīt empīriski un ziņot par rezultātiem. Līkumošana no kalna – pagaidām stresainu situāciju nav bijis, BET – nav bijusi arī uzkabe, nu un ar vēl līdz galam neiepazītu aparātu virs 50 neriskēju laist.
Vispār kur, kur viņi ir ar produktu, kas sauktos 'ideālā universālā riepa'. Es samaksātu. Ne smaidīdams un ar prieku, nemelošu, bet samaksātu. Jo protams, protams, tas nav ilgi vai grūti – nomainīt gumijas pirms brauciena atkarībā no tā, kurp tu dodies. Bet taču nebrauksi uz nedēļu ar trim apavu komplektiem uz muguras. Un tā arī nav skaidrs, kas ir Pareizais risinājums, velc katram variantam plusiņus-mīnusiņus, un visur paliec pa nullēm. | |