Comments: |
From: | divi_g |
Date: | November 22nd, 2009 - 08:42 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Mok mēģina pierunāt Yahoo u.c. fanus turpmāk savus klikus atdot viņu reklāmām.
| From: | murks |
Date: | November 22nd, 2009 - 08:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
wtf is yahoo? :D
Stāsta, ka Pindostānā caur to vietni joprojām cilvēki internetos meklējas, aga! Pats sen neesmu mēģinājis, lai gan dziļi sirdī ir aizdomas, ka melo, melo suņi!
Aga, gara acīm skatu Y! adeptu, kurš pieturā piepeši saprot visu par dzīvi savu grēcīgo un podā norauto, dodas mājās un nekavējoties metas iekš opera.ini nomainīt defaulto searchu. Jo visa dzīve ir meklējumi, tā reklāmā rakstīts, а я тупой.
From: | divi_g |
Date: | November 22nd, 2009 - 08:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu, 1kārt, imho lielākā daļa mārketinga arī ir tupa atkārtošana līdz brīdim, kad pacients ar vārdiem "Bļaģ, zajebaļi jau!" beigu beigās nopērk to reklamēto preci. 2kārt, iespējams, ka gūgles vietējam birojam ir izdalīta nauda mārketingam, kuru viņi apgūst, kā nu māk, un zec it.
Par atkārtošanu pilnīga taisnība, jā. Tikai medija izvēle čo ta uztrauc. (Tikko iedomājos - a varbūt patiesi Bing, piemēram, patiešām tapis tik populārs, ka Gugļiem jāsāk uztraukties?) (Medija izvēle joprojām uztrauc.)
Lai gan vispār figzin, varbūt EuroAWK barteri, piemēram, sabīdījis, vai kas tml...
| From: | pepija |
Date: | November 23rd, 2009 - 09:37 am |
---|
| | | (Link) |
|
Gan jau ka kādas bažas uzņēmumā radušās, tālākais jau ir tehnikas jautājums - reklamščiki tik ilgi masē klientu vajadzīgajā virzienā, kamēr viņš ska trz augstāk minēto frāzi un padodas viedo speciālistu ieteiktajai kampaņai :) un ar ko šis kanāls ir sliktāks par citiem? vai pa radio tas būtu mazāk nejēdzīgs? Un ko ar to iesākt TV?
gogle advērc virs pisuāriem: "..pamīzi? marš atpakaļ pie klavieres!" ;P
"Atrodi, kur pamīzt vēl labāk!", aga. :)
nevaru atrast googlē, bet atminos pirms vairākime gadiem kāda uzņēmīga cilvēku grupa iebaroja ideju cilvēkiem, kam ir notiecošās lomas folksvāgen koncernā, ka panākuma atslēga slēpjas jaunā logucī - izdiņģēja piķīti un pēc mega brainstorma, nāca ar priekšlikumu, ka w burtam jābūt ar drusku lielākiem leņķiem un noapaļotām šķautnēm vai ko tur - un iegalvoja, ka jaunais šeips maksā apaļu ciparu, ko arī saņēma
tādas aizdomas, ka šobrīd viņiem tas piķis izbeidzies un šie nākuši ar jaunu, revolucionāru ideju tieši pie gūgļa priekšniecības ;DD
Rezona nav. Vienkārši tiek apgūti līdzekļi. Ir izdalīta apaļa summiņa reklāmai, noalgoti kreativščiki, aber tie kā reizi nupat budvaizeram kampaņu taisījuši un ar clear&channel ofisa meitukiem sadraudzējušies - uz viļņa. Nu un tas tiek raportēts, ka tik % TV palaisti, tik % - rādžiņā, tik - no helikoptera kaisītajos lifletos, un tik - outdooros. Aber pacienta galā jau neviens neiesprings veikt aprēķinu ar jautājumu, wtf mums jāreklamējas tur un tur tādās un tādās opcijās? Dievzemītē jau līdzīgi notiek - savi 90% t.s. "reklāmas" neķer ne mērķa auditoriju, nedz īpaši vairo ienākumus (izņemot reklamščiku, druķieru un stabu īpašnieku ienākumus. Viss atkarīgs no tā, cik smalki tiek apvārdots pacients.
Cik zinu, Google bāžas autdōru, drukātās, tv, radio un visas citas iespējamās reklāmas lauciņos. Moš viņiem tā reklāmas vieta vienkārši ir nopirkta, bet nav, ko tur bāzt? | |