|
Nov. 22nd, 2009|07:28 pm |
Es to noteikti esmu teicis jau aptuveni 63 reizes, bet ja jūs zinātu, ja vien jūs zinātu, cik ļoti es ienīstu veikalus, šoppingu, visu kas ar to saistīts, telpas, piebāztas ar kaut kādiem nejēdzīgiem priekšmetiem, cilvēkus, kas lēni, nesteidzīgi, taču svarīgā ģīmī šos priekšmetus aplūko, plašās krievzemes pavalstnieces, kas okupē šmotku piemērīšanas telpas gan fiziski, gan, galvenokārt, audiāli, Танька, это тебе так идёт, так идёт, Танька бери, это отличная куртка, Tatjana, tas ir jebanais C&A, te nav otļično drēbju kā sugas!
Bet nu tā kā es to esmu teicis jau aptuveni 64 reizes, nav nozīmes atkārtoties. Es te gribēju izteikt neizpratni, prasta proletāriska baura neizpratni, par sekojošu lietu.
Kur ir rezons akciju sabiedrībai Google investēt kaut kronu outdoor reklāmās, a? Un nē, netiek bīdīts nekāds ChromeOS, netiek meklēti darbinieki, nē, visa pilsēta, katra pietura, viss ir piekarināts ar googliski tizlā dizainā izpildītiem meklētāja, bļaķ, advertaizingiem! Tā ir viena no lielākajām marketoloģijas mīklām, ar kuru pēdējā laikā esmu sadūries, es labuprāt iepazītos ar biznesa plānu, potenciālo mērķauditoriju un plānoto kampaņas atdevi tīri monetārā izpausmē.
Penši, kuri tecēs iegādāt komputatorus, lai iepazītos, kas tas par šaitanu, ko te reklamē? Zīdaiņi, lai jau no bērnības pierod pie logo? Не догоняю.
Bet tiešām interesē. |
|