|
Nov. 23rd, 2009|09:06 am |
Rezona nav. Vienkārši tiek apgūti līdzekļi. Ir izdalīta apaļa summiņa reklāmai, noalgoti kreativščiki, aber tie kā reizi nupat budvaizeram kampaņu taisījuši un ar clear&channel ofisa meitukiem sadraudzējušies - uz viļņa. Nu un tas tiek raportēts, ka tik % TV palaisti, tik % - rādžiņā, tik - no helikoptera kaisītajos lifletos, un tik - outdooros. Aber pacienta galā jau neviens neiesprings veikt aprēķinu ar jautājumu, wtf mums jāreklamējas tur un tur tādās un tādās opcijās? Dievzemītē jau līdzīgi notiek - savi 90% t.s. "reklāmas" neķer ne mērķa auditoriju, nedz īpaši vairo ienākumus (izņemot reklamščiku, druķieru un stabu īpašnieku ienākumus. Viss atkarīgs no tā, cik smalki tiek apvārdots pacients. |
|