Lācītis numur divi - [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

[Nov. 22nd, 2009|07:28 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkiet garām

Comments:
From:[info]divi_g
Date:November 22nd, 2009 - 08:55 pm
(Link)
Nu, 1kārt, imho lielākā daļa mārketinga arī ir tupa atkārtošana līdz brīdim, kad pacients ar vārdiem "Bļaģ, zajebaļi jau!" beigu beigās nopērk to reklamēto preci. 2kārt, iespējams, ka gūgles vietējam birojam ir izdalīta nauda mārketingam, kuru viņi apgūst, kā nu māk, un zec it.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:November 22nd, 2009 - 09:01 pm
(Link)
Par atkārtošanu pilnīga taisnība, jā. Tikai medija izvēle čo ta uztrauc. (Tikko iedomājos - a varbūt patiesi Bing, piemēram, patiešām tapis tik populārs, ka Gugļiem jāsāk uztraukties?) (Medija izvēle joprojām uztrauc.)

Lai gan vispār figzin, varbūt EuroAWK barteri, piemēram, sabīdījis, vai kas tml...
[User Picture]
From:[info]pepija
Date:November 23rd, 2009 - 09:37 am
(Link)
Gan jau ka kādas bažas uzņēmumā radušās, tālākais jau ir tehnikas jautājums - reklamščiki tik ilgi masē klientu vajadzīgajā virzienā, kamēr viņš ska trz augstāk minēto frāzi un padodas viedo speciālistu ieteiktajai kampaņai :) un ar ko šis kanāls ir sliktāks par citiem? vai pa radio tas būtu mazāk nejēdzīgs? Un ko ar to iesākt TV?