Comments: |
Pašai bankai aizsūtīji e-pastiņu? Domāju, ka tik labi noformulēts aizrādījums pat varētu atrast dzirdīgas ausis, ja nonāktu pareizajā kastītē :)
From: | dzeina |
Date: | October 22nd, 2009 - 03:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
bankai ir vērts sūtīt e-pastiņus, detaļas nezinu (un nesaprotu), bet pēc b_d ierosinājuma tika ieviesti uzlabojumi internetbankas kaut kādā fīčā
haha. Mani šī ziņa sasniedza, papildināta ar info, ka likvidējamās filiāles menedžeris mani vairs neapkalpos, bet gan to darīs kāda kuce, ar kuru jau agrāk bija nācies saskarties.
Aizrakstīju pretim sekojošu vēstuli, tagad gaidu atbildīti.
Labdien, [] kundze!
Pateicos par Zelta apkalpošanas programmas menedžera maiņas informāciju.
Vēlējos paskaidrot kādu savu līdzšinējās sadarbības aspektu ar Jūsu pārstāvēto finansu institūciju: savlaik, 2008. gadā es izvēlējos pamest filiāli 'Rūdolfs' un pāriet apkalpošanā uz filiāli 'Tērbata' tieši Irinas Leimanes kundzes dēļ, kura bija mans klientu menedžeris.
Vēlos jūs informēt, ka nekādā gadījumā nepiekrītu, ka mans klientu menedžeris turpmāk būtu šī persona. Mana pieredze sadarbībā ar Irinu ir izteikti negatīva, manuprāt, uz viņu nevar paļauties; Leimanes kundze nekad nav atradusi par iespējamu pacelt tālruni, kad esmu viņai zvanījusi, kā arī, 80% gadījumu neatzvana, kad es esmu atstājusi informāciju citam kolēģim filiālē Rūdols.
Tās dažas (apmēram 4) reizes, kad man ir (vai, precīzāk, būtu bijis) nepieciešams izmantot kādus nebūt pakalpojumus, kurus operatīvi būtu atrisināt ar viņas palīdzību, tā vietā, lai to saņemtu, esmu dzirdējusi tikai un vienīgi kaut kādas nejēdzīgas atrunas un taisnošanos par aizņemtību. Jau vairākus gadus esmu pārsteigta, ka tāds darbinieks kā viņa vispār strādā bankā par klientu vadītāju un nevaru vien beigt brīnīties, ka arī tagad, kad notiek vispārēja štatu samazināšana, tieši viņa ir tā, kas saglabā savu amatu, kurpretim Kalnišas kundzei nezin kamdēļ jāstrādā 'citās struktūrās'.
Saprotu, ka viss izklāstītais izklausās pēc subjektīvas nepatikas. Varu piebilst, ka vēl dažiem man ļoti labi pazīstamiem cilvēkiem ir nelaimējies apkalpošanā būt tieši pie Irinas. Mūsu viedokļi par viņas veiktspēju pamatā neatšķiras.
Varu paust tikai savu sašutumu par to, ka tagad atkal man būtu jākomunicē ar Irinu. Paužu cerību, ka ar šo vēstuli būs gana, lai rastu iespēju mani 'piesaistīt' citam klientu menedžerim.
Patiesā cieņā, iepriekš pateicos,
[]
oj, ku smuka vēstulīte! :)
How sweet, man arī Guntu uz Irinu nomainīja.
Ir jāsāk uztraukties?
uztraukties nē. Vienkārši izvēlies citu. Agrāk Rūdolfā bija tāda Natļja Pirogova arīdzan, tā ir kārtu kārtām labāka.
Nesākšu tev stāstīt detaļās par Irinu. Bottomline - viņa ir stulba, lišķīga, neapsviedīga, pārsasmaržojusies blonda apaļvaidze, kas aizrautīgi spekulē ar vērtspapīriem, piedāvā tev nemitīgi dzīvības apdrošināšanu un zelta kredīkarti un visādus kontiņus uzkrājošā depozīta tipa, bet nekad neko neizdara no tā, ko tev vajag. NEKO. Man līdz viņai bija tonnām pozitīvas pieredzes ar Hanzenes menedžeriem da visās iespējamajās filiālēs, bet šis nu ir klīnisks gadījums. Visas citas menedžeres, kas man kopskaitā ir bijušas kādas 5, vienmēr ir bijušas 100% pretpols Irinai.
Eh, aizrakstīšu un pajautāšu, vai šis lēmums sūtīt mani pie Andra ir nepārsūdzams, vai tomēr man tiek atstāta kāda konstitūcijā garantētā pārvietošanās brīvība ;)
Nu, kā (citāts):
Irina Leimane ar prieku atbildēs uz visiem Jūsu jautājumiem un gaidīs uz tikšanos filiālē. Ja Jums ērtāk ir apkalpoties citā filiālē, lūdzu, par to informējiet savu jauno klientu menedžeri. Viņa palīdzēs piemeklēt Jums tuvāko filiāli.
No tiesas.
Nez, kurp doties apkalpoties tik...
Jā, nu vienīgi, ka rakstot Irinai tev uzreiz radīsies iespēja notestēt viņas saprast spēju, reaģēt spēju un adekvātumu :)
Hint: par Zelta klientiem noris iekšēja starpfiliāļu cīņa. Kad es aizgāju no Augstceltnes uz Rūdolfu, tur bija šausmīga drāma. Pieņemu, ka viegli strādā scenārijs (es tā esmu darījusi) atnākt jaunajā filiālē un teikt 'Es te tagad dzīvošu'. Otrādāks, atnākt vecajā un teikt: 'Lūdzu, laidiet mani prom pie Taņas no filiāles Džohars' varētu izvērsties par mārketinga akciju 'ak, saldais, paliec' :)
P.S. Raksturojums glauns, portrets acu priekšā kā dzīvs :)
iedomājies latviešu valodas skolotāju? tikai slinku un NLP kursus beigušu, kura savas neizdarības sāk ar vārdiem "BEEEET BĀRBALIŅ, NU JŪS KO?" nu lūk!
ooo, lai svētīts tas Irīnas Lāsts, viņa ir viena no vislielākajām bankas personāla politikas neveiksmēs, kuras izdzīvošanas noslēpums amatā varētu sist pušu Pokaiņu vai Dzintara Jakāna mistēriju.
Skaitos, ka posts izvērties par kapitālāko Irinas PR kampaņu viņas pretrunu plosītajā mūžā :)
OK, ideja skaidra, metu kapeiku kurp doties.
apgleznoti zīda lakatiņi :)
p.s. neesmu aģitatore, bet domāju dodies uz citu banku. šobrīd ir iekšējās reliģijas tests: vai lai uzticēties ģermāniskajai+ dāniskajai pieejai (DnB Nord) vai Nordea.
Danunafig, man pagaidām nekas TIK ļoti iekš Swe nesatrauc, lai iespringtu.
kādreiz dzirdēju viedokli, ka jēga ir packāties ar tām bankām, kurām te ir ārvalstu bankas filiāle (un tādas ir divas: Merita plc/Nordea un Danske Bank), nevis juridiski neatkarīga sija, kādas ir visas citas šved, šeb un citas enskildas.
Laba vēstulīte :) Man atkal gadu gaitā sanāca tā, ka mana Zelta apkalpošana sākās vienā filiālē, tad manējo menedžeri paaugstināja amatā un pārcēla uz citu filiāli par vadītāju, un es gāju viņai līdzi. Pēc vēl kāda laika viņu pārcēla uz vēl vienu jau lielāku filiāli, kas vēl tālāk no manis atrodas, par vadītāju un es izlēmu iet atkal līdzi. Tajā filiālē apkalpotāja man protams cita tagad, bet serviss ir vislabākais, da i filiāles atrašanās vieta mani daudz nerausta, jo vajadzība personīgi ierasties man tur ļoti reta. Visu varu nokārtot pa telefonu vai e-pastā. Laikam tomēr ļoti atkarīgs no konkrētajiem cilvēkiem.
Nu, visdievīgākā menedžere, kam man bija hanzenē, aizgāja par filiāles vadītāju uz DnB Nord, un šai sakarā es biju gatava mainīt arī banku, tikai nepaguvu, jo viņa beigu beigās aizdevās citā industrijā strādāt. Es gribu uzsvērt, ka tiešām, visi citi satiktie Hanzenes menedžeri ir bijuši gaužām sakarīgi, izpalīdzīgi un laipni. Iepriekš pieminētā visdievīgākā menedžere man piektdienas vakarā ap 21 atbrauca pretim uz Alfu, jo tur vēl bija pēdējā vaļējā Hanzenes filiāle tai dienā, lai mēs varētu uz bankas veidlapām ar angļu pavaddtekstu izdrukāt manu konta apgrozījumu par pēdējiem 6 mēnešiem iesniegšanai Kanādas vēstniecībā vīzas saņemšanai. Soa, es tiešām neesmu nepateicīga un a priori kašķīga. Vienkārši tas cilvēks ir nelabojami neizdarīgs un dumjš. Pajautājiet lj-user barbala, viņai arī ir darīšanas ar Irēni.
svils pakaļa, zilās liesmās :)
mani vairāk uzjautrina, ka lai piedāvātu labāku risinājumu, kaut kas tiek slēgts. nēnu, var jau būt, ka tā tiešām būs labāk. kādam. :D
Nu tieši tas jau mani arī ielīksmoja.
ā, tad es pārpratu, ka piesiešanās bija vārdam "slēgt" kā tādam. aj, žēl, ka neatceros, ko mūsējie izdomāja līdzīgā situācijā.
vispār, man no šīs kolektīvās diskusijas tik labi palika, tik labi...:) | |