|
[Oct. 22nd, 2009|02:01 pm] |
|
|
|
Comments: |
Laba vēstulīte :) Man atkal gadu gaitā sanāca tā, ka mana Zelta apkalpošana sākās vienā filiālē, tad manējo menedžeri paaugstināja amatā un pārcēla uz citu filiāli par vadītāju, un es gāju viņai līdzi. Pēc vēl kāda laika viņu pārcēla uz vēl vienu jau lielāku filiāli, kas vēl tālāk no manis atrodas, par vadītāju un es izlēmu iet atkal līdzi. Tajā filiālē apkalpotāja man protams cita tagad, bet serviss ir vislabākais, da i filiāles atrašanās vieta mani daudz nerausta, jo vajadzība personīgi ierasties man tur ļoti reta. Visu varu nokārtot pa telefonu vai e-pastā. Laikam tomēr ļoti atkarīgs no konkrētajiem cilvēkiem.
Nu, visdievīgākā menedžere, kam man bija hanzenē, aizgāja par filiāles vadītāju uz DnB Nord, un šai sakarā es biju gatava mainīt arī banku, tikai nepaguvu, jo viņa beigu beigās aizdevās citā industrijā strādāt. Es gribu uzsvērt, ka tiešām, visi citi satiktie Hanzenes menedžeri ir bijuši gaužām sakarīgi, izpalīdzīgi un laipni. Iepriekš pieminētā visdievīgākā menedžere man piektdienas vakarā ap 21 atbrauca pretim uz Alfu, jo tur vēl bija pēdējā vaļējā Hanzenes filiāle tai dienā, lai mēs varētu uz bankas veidlapām ar angļu pavaddtekstu izdrukāt manu konta apgrozījumu par pēdējiem 6 mēnešiem iesniegšanai Kanādas vēstniecībā vīzas saņemšanai. Soa, es tiešām neesmu nepateicīga un a priori kašķīga. Vienkārši tas cilvēks ir nelabojami neizdarīgs un dumjš. Pajautājiet lj-user barbala, viņai arī ir darīšanas ar Irēni. | |