|
[Oct. 22nd, 2009|02:01 pm] |
|
|
|
Comments: |
uztraukties nē. Vienkārši izvēlies citu. Agrāk Rūdolfā bija tāda Natļja Pirogova arīdzan, tā ir kārtu kārtām labāka.
Nesākšu tev stāstīt detaļās par Irinu. Bottomline - viņa ir stulba, lišķīga, neapsviedīga, pārsasmaržojusies blonda apaļvaidze, kas aizrautīgi spekulē ar vērtspapīriem, piedāvā tev nemitīgi dzīvības apdrošināšanu un zelta kredīkarti un visādus kontiņus uzkrājošā depozīta tipa, bet nekad neko neizdara no tā, ko tev vajag. NEKO. Man līdz viņai bija tonnām pozitīvas pieredzes ar Hanzenes menedžeriem da visās iespējamajās filiālēs, bet šis nu ir klīnisks gadījums. Visas citas menedžeres, kas man kopskaitā ir bijušas kādas 5, vienmēr ir bijušas 100% pretpols Irinai.
Eh, aizrakstīšu un pajautāšu, vai šis lēmums sūtīt mani pie Andra ir nepārsūdzams, vai tomēr man tiek atstāta kāda konstitūcijā garantētā pārvietošanās brīvība ;)
Nu, kā (citāts):
Irina Leimane ar prieku atbildēs uz visiem Jūsu jautājumiem un gaidīs uz tikšanos filiālē. Ja Jums ērtāk ir apkalpoties citā filiālē, lūdzu, par to informējiet savu jauno klientu menedžeri. Viņa palīdzēs piemeklēt Jums tuvāko filiāli.
No tiesas.
Nez, kurp doties apkalpoties tik...
Jā, nu vienīgi, ka rakstot Irinai tev uzreiz radīsies iespēja notestēt viņas saprast spēju, reaģēt spēju un adekvātumu :)
Hint: par Zelta klientiem noris iekšēja starpfiliāļu cīņa. Kad es aizgāju no Augstceltnes uz Rūdolfu, tur bija šausmīga drāma. Pieņemu, ka viegli strādā scenārijs (es tā esmu darījusi) atnākt jaunajā filiālē un teikt 'Es te tagad dzīvošu'. Otrādāks, atnākt vecajā un teikt: 'Lūdzu, laidiet mani prom pie Taņas no filiāles Džohars' varētu izvērsties par mārketinga akciju 'ak, saldais, paliec' :)
P.S. Raksturojums glauns, portrets acu priekšā kā dzīvs :)
iedomājies latviešu valodas skolotāju? tikai slinku un NLP kursus beigušu, kura savas neizdarības sāk ar vārdiem "BEEEET BĀRBALIŅ, NU JŪS KO?" nu lūk! | |