Draugi

Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
otrdienas ir labākās ballīšu dienas
* * *
Write a poem to Michael requesting access to his calendar in a way that was popular in 1800s
Dear Michael, my friend so fair,
I humbly request access to your calendar.
With much to do and much to plan,
I implore you to lend me a helping hand.

Oh, how I long to see your days,
To schedule appointments in all the right ways.
To mark down dates and important times,
And plan our meetings with rhythm and rhymes.

I ask of you, with a heart so true,
To grant me access and trust me anew.
Together we'll work, with diligence and care,
And ensure our schedules are fully aware.

So please, my friend, consider my plea,
And allow me to view your calendar with glee.
For in doing so, we'll achieve great things,
And make the most of each moment that brings.

With gratitude and thanks, I bid you adieu,
Hoping that my request finds you in good view.
May our days be filled with harmony and cheer,
As we work together to make this year a success, my dear.

Es vnk miilu ChatGPT :D

Current Music:
Michael Calfan - Wild Game - Club mix
* * *
Uz desktopa pēkšņi ieraudzīju tur jau reāli septiņus gadus stāvošu teksta dokumentu.

Dzejolis, kurš sākas ar
"Mani draugi"

un beidzas ar
"Nav nekādu iespēju to atcelt.
Mani draugi, tumsa, gaisma, miers."

Neesmu pierakstījis autoru: Tom, vai tas, gadījumā, nav tavējais?

* * *
Poll #21591
Open to: All, results viewable to: All

Kurš ir ļaunprātīgāks?

View Answers

Manskis
2 (50.0%)

Remere
2 (50.0%)

Tags:
* * *
hesus cik manā galvā tagad ir kluss. Obsessive loop domas neturas galvā, apmet riņķi un iet prom. Visinteresantākais pavērsiens ir fiziskā uzlabojums, skrienot ātrāks temps un zemāka sirdsdarbība, un nē, tas nav treniņu rezultāts, treniņi strādā pakāpeniskāk, un this has been an all time low ātruma ziņā.
* * *
Svarīgs konponista radošās dzīves jautājums: citēt Vāgneru vai necitēt?
* * *
kāpēc lai es neēstu kartupeļu pankūkas ar ievārījumu. sāļā un saldā nošķīrums ir viltus dihotomija
* * *
Anna Ķirse teica, ka Auznieka pirmo simfoniju jau noklausījusies Sibēliusā un apraudājusies.Tāpēc uz pirmatskaņojumu Cēsu koncertzālē apgādājusies ar zevas paciņu.
Labs bildaps.
Cēsīs satiku rindu ar paziņām, kas bija sirdssilti - mūs allaž celsmina, ja mūs pieņem. Un, ja patiešām 'sociāls dzīvnieks', nu un. Man šķiet, šo salikumu ir ieviesuši tie, kuriem pašiem nav, ar ko socializēties. Kā Bizamžurkas no labi zināmā izdevuma.

Atjaunināts. Raudāt nebija par ko, bet fināls bija dievīgs.

* * *
* * *
Burvīga intervija ar Margaret Atwood: On the Rise of Real World Authoritarians.

JF: "I guess we all have a capacity for good and evil, right?"
MA: "You forgot the third, because there's three - good, evil and stupidity."

* * *
hm
cik dažādas ir dienas mīļais
un mans garastāvoklis tik mainīgs
reizēm es esmu tik trausla ka mani ir jāsargā
es prasu - ko tu par to domā - tu saki:
ir tā vērts

https://www.youtube.com/watch?v=mwhX5V1Gn6w&list=PL7GfR13AKzg9DRd4U8JCgj9yKnvkCC7eW&index=9&ab_channel=2008Wine

* * *
Comment te dire adieu
mēs esam vienkārši cilvēki, pat ja mākslinieki - kad iemīlamies, tad klausāmies franču mūziku.
* * *

mazliet par mīlēšanos


viņa

stirna kas upes ūdeni malko 

strauji bez elpas bez mitas


viņi

koki kas saauguši tik cieši

stumbri kā zalkši aprīļa saulē


viņš

ar piepildījumu

tiek atalgota ticība


* * *
es gribu uzrakstīt mīlas dzejoli
es gribu uzrakstīt tādu mīlas dzejoli, kādu raksta turku dzejnieki. es gribu izmantot vārdus “mīlēt” un “mīlestība”, es gribu, lai tas nav ironiski bet nav arī banāli.
sākumā es gribu aizmirst visu, ko esmu dzirdējusi par dzeju. jo īpaši es gribu aizmirst to, ko par dzeju ir teikuši tie dzejnieki, kuru dzeja man šķiet laba. ne jau tamdēļ viņu dzeja ir laba, ka viņi ļoti labi zinātu, kā nerakstīt.
patiesībā daudzi labie dzejnieki man šķiet labi tikai tāpēc, ka viņiem ir ļoti nopietnas sejasizteiksmes un labs vārdu krājums. es nemaz neesmu lasījusi viņu dzeju, ne vairāk par diviem dzejoļiem. bet viņi izskatās ļoti nopietni, viņi stāv pāri visam, ko var saprast ar pirmo reizi, viņi raksta ļoti formāla paskata komentārus sociālajos tīklos.
es meloju, es esmu lasījusi vismaz piecus dzejoļus. man patika. es nezinu, vai sapratu, bet es redzēju viņu dzejoļos kaut ko smalku un komplicētu, kaut ko, kas liecināja, ka šo autoru pasaules uztvere un sajūtu tīkli ir vienlīdz smalki un komplicēti. ir vismaz divi tādi dzejnieki.
es nevarēju parakstīt par mīlestību tā, kā gribu, ļoti ilgi, jo man bija bail no šiem dzejniekiem. es neesmu droša, ka viņi atzītu tādu dzeju. es negribu rakstīt prastu dzeju, manas jūtas ir dziļas un spēcīgas, mans pienākums ir tās pienācīgi attēlot savā dzejā. bet man nevajadzētu aizrauties ar nopietnu dzejnieku viedokļiem - viņu dzeja man šķiet prasmīga, bet reti kad aizraujoša. es neesmu droša, vai jelkad tā man ir likusi raudāt. zagajevskis un veips gan man ir likuši raudāt. un gaļinas rimbu dzejolis par ķepiņām man ir licis raudāt.
esmu droša, ka man izdosies. esmu ļoti jūtīga. es varu uztaustīt to smalko zelta stīgu starp klišeju un pārmērīgi subjektīvu pieredzējumu. mans mērķis gan tāds nav, es nevēlos rakstīt pašmērķīgi. varbūt man jāatsakās no šīm kategorijām. es negribu rakstīt kaut ko no ārpuses, es negribu aprakstīt. es gribu rakstīt no iekšpuses. mērķis nav produkts, mērķis ir pēc iespējas precīzāka noskaņas notveršana.
* * *
Jūtubs man šodien ieteica šo: https://www.youtube.com/watch?v=BzS8KKuoabI .
(Droši vien tādēļ, ka pirms tam meklēju tekstu paralēli ukraiņu un krievu valodā.)

Noskatījos. Jā, arī VEF "Spīdola" pieminēta. Un nē, nevar nekontekstualizēt šodienai, nevar.

* * *
—-
Nesen metu savai dzīvesbiedrei izaicinājumu. Vai viņa līdz mūsu Āzijas ceļojuma beigām spēs savākt tik daudz instagrama sekotāju, lai būtu tieši miljons reižu mazāk nekā Mesi.
* * *
zoses lido mājās :)
Tags:
* * *
You can do no wrong
In my eyes, in my eye
* * *
Es esmu seja vakara vilcienā.

Salijis, pelēkās drēbēs, piebāztu mugursomu, es dodos pretim pilsētai. Es esmu vienkārši kārtējā neievērojamā seja starp citām. Austiņās skan mazliet mistiska mūzika, tāda, pie kuras pīpēt zāli, izģērbt sievieti, un/vai doties darīt lietas, no kurām atpakaļceļa nav.
Vilciens šķērso kanālu. Skaists tipveida dzelzceļa tilts. Man uz tādiem fetišs, tas ir bezmaz pēdējais piemineklos 19.gadsimta inženieru veikumam. Skrūves, kniedes, daudz metāla. Katrs tāds tilts man atgādina Bruklinas tiltu, ar policistiem katrā tilta galā, kas, rīta pastaigā Tevi vienkārši pasveicina. Novēl labu dienu. Bet tas tiek darīts ar nodomu, lai Tu justos droši, zinot, ka policists nav iesnaudies savā mašīnītē. Lai Tu nesadomātu kādam nočiept vai atņemt maku, telefonu vai kameru.

Vilciens dun tālāk. Šodien līdz galam.
Es izkāpšu stacijā, slapjo jaku aizpogāšu līdz augšai, uzlikšu kapuci, un iejukšu lidzīgi nošņurkušo cilvēku pūlī. Ja Remarks dzīvotu mūsdienās, esmu drošs, viņš visu dienu pavadītu vilcienu stacijās. Tā ļaužu soļanka, kas tur grozās - kur katrs ir citāds, bet visi vienādi tukši un nožēlojami - būtu izcils materiāls kādai jaunai grāmatai. Ēnas paradīzē, haha, žēl, ka jau aizņemts.

Nav jau iemesla sūdzēties. Viss ir labi. Pat ļoti. Tikai tas tukšums iekšā, tā vecuma sākum sajūta, kad beigu pulkstenis skaļāk sāk tikšķēt, kad aizvien biežāk aiziet tie, kas vēl vakar bija jauni, bet nu jau vairs nē, un tas nozīmē, ka pats jau arī turpat vien esmu. Un pēc statistikas, pat tuvāk.

Mūzika uzlādē. Stacija tuvojas. Iejukt pūlī, kuru es nicinu tikpat ļoti, kā pūlis nicina mani. Pat ja nav korekti to atzīt un visi cilvēki brāļi.

Smēķēt tādās dienās kā šī ir mazohistiska izprieca. Tīra bauda.

Man pietrūkst metāliskās aizslēga skaņas, pulvera smakas. Čaulīšu uz grīdas. Cik ļoti dzīvs var sajusties, trenējoties dzīvību ņemt.
Bet es esmu labs cilvēks. Varbūt. Man esot labsirdīgas acis. Varbūt.

Es te esmu un manis te nav. Nakamā pietura mana. Pilsēta satumst, pamostas mafija.

Sirdi silda seši auksti bundzinieki.

* * *
drusku krata un ir nemiers. Bet ne tas, kas 3 no rīta, mājup nākot :)
* * *

Previous