Pārfrāzējot
Mīļie draugi un citādāk domājošie, gribēju savu vakardienas tirāžu (tirādu?) sakarā piebilst lūk, ko.
1) Es negaidu nekādas pērles no nosacīti lētās aviokompānijas. Nē, nē. Turklāt (nav laika iedziļināties un veikt aprēķinus), domāju, ka, ja mēs salīdzinām mūsu aviokompānijas budžetu pret vienu apkalpoto pasažieri, neticu, ka AB tā proporcija būtu krietni sliktāka, kā, sacīsim, ČSA. Runa ir tikai par attieksmi un iniciatīvu. Vai tās trūkumu.
2) Gan taisni_banani, gan arī lote_182, kura netiek atpakaļ uz UK, un, kuras attiecīgi ir cerējušas šos plānus realizēt ar Ryanair un WizzAir, nesūdzas par attieksmi un sadarbības formātu. Tieši otrādi, tāds Wizzieris uzreiz jau pagājušo ceturtdien lote_182 pavēstīja, ka lūk, tuvākā prognoze aizlidošanai ir šī ceturtdiena, un izskatās, ka tā arī notiks. Tā ka arguments, ka no ne-upscale aviokompānijas nevar sagaidīt normālu attieksmi neiztur kritiku.
3) Man šķiet, ka aviokompānijai pašai bija pienākums ja ne automātiski pārlikt outdeitotās rezervācijas uz nākamajiem iespējamajiem periodiem, tad vismaz atsist e-mailus: klau, rekur links - paši pārbūkojieties kad nu jums tur vajag. Labi, sazvanīt visus dārgi, bet e-pasts neko daudz nemaksā. Nafig man pusstundām jākarājas vadā un jābičojas, lai manu rezervāciju pārliek pārliek pārliek. Un jāklausās visāds sviests a la kāpēc es zvanu.
4) Bagāžas apmaksātības fakta pazušanai vispār, izrādās ir maz sakara ar force majeure; daudzi to pašu ir piedzīvojuši arī miera laikos kā mēs to varam lasīt daudzajos komentāros.
Vecumvecajā romānā "Mūsu cilvēks Havannā" ir epizode, kur Vormolda kungs, Millijas tēvs spēlē dambreti ar kapteini Seguru. Un kādā pauzē pēdējais stāsta Vormolda kungam savu teoriju par spīdzināšanu un upura-spīdzinātāja neverbālajām saiknēm. Neņemšos precīzi nocitēt (tīrā šaize, ka grāmata nav pa rokai), bet doma bija tāda: spīdzinātājiem ir skaidrs bez vārdiem, ka drīkst spīdzināt visus kubiešus un Latīņamerikas pamatiedzīvotajus, un noteikti arī Baltijas valstu iedzīvotājus. Jo šo nāciju piederīgie vienkārši tam ir piemēroti. Un tam noteikti neder angļi, holandieši un kas nu tur vēl.
Un kamēr ir dzīva attieksme "ko ta nu no tā Air Baltic var gribēt" un "eita, kas šitā par karstasinību tā ņemties", šim uzskatam ir nebeidzams pamats.
1) Es negaidu nekādas pērles no nosacīti lētās aviokompānijas. Nē, nē. Turklāt (nav laika iedziļināties un veikt aprēķinus), domāju, ka, ja mēs salīdzinām mūsu aviokompānijas budžetu pret vienu apkalpoto pasažieri, neticu, ka AB tā proporcija būtu krietni sliktāka, kā, sacīsim, ČSA. Runa ir tikai par attieksmi un iniciatīvu. Vai tās trūkumu.
2) Gan taisni_banani, gan arī lote_182, kura netiek atpakaļ uz UK, un, kuras attiecīgi ir cerējušas šos plānus realizēt ar Ryanair un WizzAir, nesūdzas par attieksmi un sadarbības formātu. Tieši otrādi, tāds Wizzieris uzreiz jau pagājušo ceturtdien lote_182 pavēstīja, ka lūk, tuvākā prognoze aizlidošanai ir šī ceturtdiena, un izskatās, ka tā arī notiks. Tā ka arguments, ka no ne-upscale aviokompānijas nevar sagaidīt normālu attieksmi neiztur kritiku.
3) Man šķiet, ka aviokompānijai pašai bija pienākums ja ne automātiski pārlikt outdeitotās rezervācijas uz nākamajiem iespējamajiem periodiem, tad vismaz atsist e-mailus: klau, rekur links - paši pārbūkojieties kad nu jums tur vajag. Labi, sazvanīt visus dārgi, bet e-pasts neko daudz nemaksā. Nafig man pusstundām jākarājas vadā un jābičojas, lai manu rezervāciju pārliek pārliek pārliek. Un jāklausās visāds sviests a la kāpēc es zvanu.
4) Bagāžas apmaksātības fakta pazušanai vispār, izrādās ir maz sakara ar force majeure; daudzi to pašu ir piedzīvojuši arī miera laikos kā mēs to varam lasīt daudzajos komentāros.
Vecumvecajā romānā "Mūsu cilvēks Havannā" ir epizode, kur Vormolda kungs, Millijas tēvs spēlē dambreti ar kapteini Seguru. Un kādā pauzē pēdējais stāsta Vormolda kungam savu teoriju par spīdzināšanu un upura-spīdzinātāja neverbālajām saiknēm. Neņemšos precīzi nocitēt (tīrā šaize, ka grāmata nav pa rokai), bet doma bija tāda: spīdzinātājiem ir skaidrs bez vārdiem, ka drīkst spīdzināt visus kubiešus un Latīņamerikas pamatiedzīvotajus, un noteikti arī Baltijas valstu iedzīvotājus. Jo šo nāciju piederīgie vienkārši tam ir piemēroti. Un tam noteikti neder angļi, holandieši un kas nu tur vēl.
Un kamēr ir dzīva attieksme "ko ta nu no tā Air Baltic var gribēt" un "eita, kas šitā par karstasinību tā ņemties", šim uzskatam ir nebeidzams pamats.
un neko jau vairāk, kā normālu komunikāciju šajā reizē nevajadzēja. izsūtīt e-pastus, sasyncot savas daudzās puslapas: tas neprasa izstrādi uz 4k un 2 nedēļām. :)
vēl servisu var uzlabot konkurence, bet kur Rīgas lidostā konkurence AirBaltic-am? gandrīz monopols... tā ka jārunā par patērētāju tiesību organizācijām.
- Дурак. Умный во всем сомневается.
- lidot šodien (atteicu, jo puika vēl gulēja un nebija sakravājis koferi)
- lidot parīt (atteicu, jo ielido Londonā naktī, bet viņam jātiek stipri vien tālāk ar vilcieniem)
- lidot sestdien 13.05 caur Viļņu, kas likās pilnīgi ok.
Aptsiprināju, ka šis piedāvājums mani apmierina un burtiski pēc paris minūtēm dabūju sestdienas biļeti.