Krustvārdu mīkla

Pārfrāzējot

Anna Marija Levi

Pārfrāzējot

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Mīļie draugi un citādāk domājošie, gribēju savu vakardienas tirāžu (tirādu?) sakarā piebilst lūk, ko.

1) Es negaidu nekādas pērles no nosacīti lētās aviokompānijas. Nē, nē. Turklāt (nav laika iedziļināties un veikt aprēķinus), domāju, ka, ja mēs salīdzinām mūsu aviokompānijas budžetu pret vienu apkalpoto pasažieri, neticu, ka AB tā proporcija būtu krietni sliktāka, kā, sacīsim, ČSA. Runa ir tikai par attieksmi un iniciatīvu. Vai tās trūkumu.

2) Gan taisni_banani, gan arī lote_182, kura netiek atpakaļ uz UK, un, kuras attiecīgi ir cerējušas šos plānus realizēt ar Ryanair un WizzAir, nesūdzas par attieksmi un sadarbības formātu. Tieši otrādi, tāds Wizzieris uzreiz jau pagājušo ceturtdien lote_182 pavēstīja, ka lūk, tuvākā prognoze aizlidošanai ir šī ceturtdiena, un izskatās, ka tā arī notiks. Tā ka arguments, ka no ne-upscale aviokompānijas nevar sagaidīt normālu attieksmi neiztur kritiku.

3) Man šķiet, ka aviokompānijai pašai bija pienākums ja ne automātiski pārlikt outdeitotās rezervācijas uz nākamajiem iespējamajiem periodiem, tad vismaz atsist e-mailus: klau, rekur links - paši pārbūkojieties kad nu jums tur vajag. Labi, sazvanīt visus dārgi, bet e-pasts neko daudz nemaksā. Nafig man pusstundām jākarājas vadā un jābičojas, lai manu rezervāciju pārliek pārliek pārliek. Un jāklausās visāds sviests a la kāpēc es zvanu.

4) Bagāžas apmaksātības fakta pazušanai vispār, izrādās ir maz sakara ar force majeure; daudzi to pašu ir piedzīvojuši arī miera laikos kā mēs to varam lasīt daudzajos komentāros.

Vecumvecajā romānā "Mūsu cilvēks Havannā" ir epizode, kur Vormolda kungs, Millijas tēvs spēlē dambreti ar kapteini Seguru. Un kādā pauzē pēdējais stāsta Vormolda kungam savu teoriju par spīdzināšanu un upura-spīdzinātāja neverbālajām saiknēm. Neņemšos precīzi nocitēt (tīrā šaize, ka grāmata nav pa rokai), bet doma bija tāda: spīdzinātājiem ir skaidrs bez vārdiem, ka drīkst spīdzināt visus kubiešus un Latīņamerikas pamatiedzīvotajus, un noteikti arī Baltijas valstu iedzīvotājus. Jo šo nāciju piederīgie vienkārši tam ir piemēroti. Un tam noteikti neder angļi, holandieši un kas nu tur vēl.

Un kamēr ir dzīva attieksme "ko ta nu no tā Air Baltic var gribēt" un "eita, kas šitā par karstasinību tā ņemties", šim uzskatam ir nebeidzams pamats.
  • nus var jau to visu publicēt un dot presei un kaut kā tā teiksim dot iedvesmu mainīt AB servisa līmeni. Neiznu- es pieņemu, ka tas pats BA ir kudīs sūdīgāks kļuvis. Par bagāžus tas ir shits. var arī tam pasām PTAC rakstīt
  • izklausās airbaltic ir kā amerikāņu lidkompānijas.
  • lūk, samierināties ar to, ka "kā ir, tā jādzīvo" ir vissliktākais, ko darīt manuprāt. dēļ masīvā samiernieciskuma ir kritiski zema kvalitāte dažādos pakalpojumos un preču piedāvājumus, ieskaitot, parlamentāriešu izvēlē. pārāk mīksti un pārāk "kā būs, tā būs" burājam, neprasot, vispirms no sevis un neaizmirsot arī no citiem.
    un neko jau vairāk, kā normālu komunikāciju šajā reizē nevajadzēja. izsūtīt e-pastus, sasyncot savas daudzās puslapas: tas neprasa izstrādi uz 4k un 2 nedēļām. :)
  • Izlasīju visu epopeju - no AB puses Latvijai tipiska uz klientu orientētas attieksmes problēma, kuru (pretēji represiju mīļotāja [info]watt prātuļojumiem) nekāds PTAC neizmainīs. Bez viņu pakalpojumu turpmākas neizmantošanas, visefektīvākā atriebība būtu šito storiju kādā masu medijā publicēt.
    • ne jau "atriebties" vajag, bet uzlabot servisu. un bez ilgtermiņa represiju draudiem, serviss neuzlabosies.

      vēl servisu var uzlabot konkurence, bet kur Rīgas lidostā konkurence AirBaltic-am? gandrīz monopols... tā ka jārunā par patērētāju tiesību organizācijām.
      • Vai racionālāk nebūtu represiju vietā radīt labvēlīgākus apstākļus konkurencei?
        • tava jautājošā izteiksme liek man noprast, ka pats neesi pārliecināts par šādu scenāriju :-p
          • - Кто знает больше - умный или дурак?
            - Дурак. Умный во всем сомневается.
  • Nu, nekādā gadījumā un ne par ko dzīvē neaizstāvēšu AB, jo man tur nekas nepatīk, izņemot maksas ēdienus, kas jebkurā gadījumā ir labāk kā ēst briesmīgās KLM bezmaksas bulciņas, bet man šodien ar viņiem (BA) bija pavsiam patīkama un rezultatīva saruna. Lidojums puikam bija plānots 19.aprīlī, tad uzreiz arī pa @ pieteicu bezmaksas pārrezervāciju, solīja atbildēt 36 stundu laikā, neatbildēja. Es neko, mierīgi gaidīju. Vakar vēl izskatījās, ka UK neko netaisās pieņemt un sāku jau apsvērt alternatīvus variantus - prāmjus un vilcienus. Šodien pamostoties konstatēju, ka UK atvēruši savas lidostas, piezvanīju uz AB, ieslēdzu telefonu uz skaļruni, apmērām pēc 5 minutēm dabūju savienojumu un ļoti konkrētus priekšlikumus:
    - lidot šodien (atteicu, jo puika vēl gulēja un nebija sakravājis koferi)
    - lidot parīt (atteicu, jo ielido Londonā naktī, bet viņam jātiek stipri vien tālāk ar vilcieniem)
    - lidot sestdien 13.05 caur Viļņu, kas likās pilnīgi ok.
    Aptsiprināju, ka šis piedāvājums mani apmierina un burtiski pēc paris minūtēm dabūju sestdienas biļeti.
  • es ab chiepsterii pavaicaaju, a ko vinji nepaarchiepsto sev netiikamus chiepstus uz ko shie atbildeeja, ka tiekot izskatiitas sarunas (atljaavos iechiepsteet linku uz tavu klabi)
  • klau, kaads jums tas Roterdmas birojs (sorry par tieshu jautaajumu, mes te plaanojam filmeeshanu Hāgā) - vini nebraukā daudz ar pustukšu palielu auto starp pilsētām? mēs nevarētu viniem uzrakstīt vēstuli-lūgumu atbalstīt 1 dienu ar transportu nogādāt aktieru trupu amsterdama-hāga vismaz 1 virzienā? mēs vienk rakstam tādas vēstules šobrīd pārvadātāju kompānijām, jo nevaram uzsaukt 10 aktieriem biļetes..
    • Nu shaubos, ka vinjiem ir lieli pustukshi auto :) driizaak domaaju, ka vinjiem ir mazas elliigi daargas sporta mashiiniites ar ko pizhoneet. Rdamaa ir jumts visiem terminaaljiem. Adm ofiss, taa teikt. Pashi terminaalji niiderlandee ir amsaa, rdamaa mazinjs un veel mazinjsj ir antwerpee. Tiem mozhka arri ir kaads lielaaks auto. Skat vtti.com
Powered by Sviesta Ciba