Krustvārdu mīkla

Pārfrāzējot

Anna Marija Levi

Pārfrāzējot

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Mīļie draugi un citādāk domājošie, gribēju savu vakardienas tirāžu (tirādu?) sakarā piebilst lūk, ko.

1) Es negaidu nekādas pērles no nosacīti lētās aviokompānijas. Nē, nē. Turklāt (nav laika iedziļināties un veikt aprēķinus), domāju, ka, ja mēs salīdzinām mūsu aviokompānijas budžetu pret vienu apkalpoto pasažieri, neticu, ka AB tā proporcija būtu krietni sliktāka, kā, sacīsim, ČSA. Runa ir tikai par attieksmi un iniciatīvu. Vai tās trūkumu.

2) Gan taisni_banani, gan arī lote_182, kura netiek atpakaļ uz UK, un, kuras attiecīgi ir cerējušas šos plānus realizēt ar Ryanair un WizzAir, nesūdzas par attieksmi un sadarbības formātu. Tieši otrādi, tāds Wizzieris uzreiz jau pagājušo ceturtdien lote_182 pavēstīja, ka lūk, tuvākā prognoze aizlidošanai ir šī ceturtdiena, un izskatās, ka tā arī notiks. Tā ka arguments, ka no ne-upscale aviokompānijas nevar sagaidīt normālu attieksmi neiztur kritiku.

3) Man šķiet, ka aviokompānijai pašai bija pienākums ja ne automātiski pārlikt outdeitotās rezervācijas uz nākamajiem iespējamajiem periodiem, tad vismaz atsist e-mailus: klau, rekur links - paši pārbūkojieties kad nu jums tur vajag. Labi, sazvanīt visus dārgi, bet e-pasts neko daudz nemaksā. Nafig man pusstundām jākarājas vadā un jābičojas, lai manu rezervāciju pārliek pārliek pārliek. Un jāklausās visāds sviests a la kāpēc es zvanu.

4) Bagāžas apmaksātības fakta pazušanai vispār, izrādās ir maz sakara ar force majeure; daudzi to pašu ir piedzīvojuši arī miera laikos kā mēs to varam lasīt daudzajos komentāros.

Vecumvecajā romānā "Mūsu cilvēks Havannā" ir epizode, kur Vormolda kungs, Millijas tēvs spēlē dambreti ar kapteini Seguru. Un kādā pauzē pēdējais stāsta Vormolda kungam savu teoriju par spīdzināšanu un upura-spīdzinātāja neverbālajām saiknēm. Neņemšos precīzi nocitēt (tīrā šaize, ka grāmata nav pa rokai), bet doma bija tāda: spīdzinātājiem ir skaidrs bez vārdiem, ka drīkst spīdzināt visus kubiešus un Latīņamerikas pamatiedzīvotajus, un noteikti arī Baltijas valstu iedzīvotājus. Jo šo nāciju piederīgie vienkārši tam ir piemēroti. Un tam noteikti neder angļi, holandieši un kas nu tur vēl.

Un kamēr ir dzīva attieksme "ko ta nu no tā Air Baltic var gribēt" un "eita, kas šitā par karstasinību tā ņemties", šim uzskatam ir nebeidzams pamats.
  • klau, kaads jums tas Roterdmas birojs (sorry par tieshu jautaajumu, mes te plaanojam filmeeshanu Hāgā) - vini nebraukā daudz ar pustukšu palielu auto starp pilsētām? mēs nevarētu viniem uzrakstīt vēstuli-lūgumu atbalstīt 1 dienu ar transportu nogādāt aktieru trupu amsterdama-hāga vismaz 1 virzienā? mēs vienk rakstam tādas vēstules šobrīd pārvadātāju kompānijām, jo nevaram uzsaukt 10 aktieriem biļetes..
    • Nu shaubos, ka vinjiem ir lieli pustukshi auto :) driizaak domaaju, ka vinjiem ir mazas elliigi daargas sporta mashiiniites ar ko pizhoneet. Rdamaa ir jumts visiem terminaaljiem. Adm ofiss, taa teikt. Pashi terminaalji niiderlandee ir amsaa, rdamaa mazinjs un veel mazinjsj ir antwerpee. Tiem mozhka arri ir kaads lielaaks auto. Skat vtti.com
Powered by Sviesta Ciba