(bez virsraksta)

« previous entry | next entry »
Aug. 6., 2013 | 11:10 am

Un es vēl joprojām nevaru rimties un izsāpēt to sāpi. Un nevaru saprast, vai tas derdzīgais patoss dzimtsarakstu nodaļā ir vajadzīgs, lai
a.) Atsauktu atmiņā pazemojošākās 9.klases izlaiduma atmiņas
b.) Saraudinātu vecmammas
c.) Papildinātu āriju elkšņu honorārus
d.) Kas gan vēl???

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {13}

barbala

(bez virsraksta)

from: [info]barbala
date: Aug. 6., 2013 - 11:52 am
Link

Formālas nodevas formālam priekšstatam par rituālu. Tipa, "svinīgi=nopietni=atbildīgi=personas apzinās, ka MAINĀS DZĪVE."

Atbildēt | Diskusija


thalia

(bez virsraksta)

from: [info]thalia
date: Aug. 6., 2013 - 11:55 am
Link

Paldies!
Rituāla analīze laikam nozīmē rituāla nāvi - tas par mani.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


barbala

(bez virsraksta)

from: [info]barbala
date: Aug. 6., 2013 - 12:02 pm
Link

jā, nonāc pie slēdziena, ka tas [rituāls] ir bezjēdzīgs.

da nu un vispār. "pēc rūpīgas apkārtējās situācijas analīzes" un "reizumis un vietumis uzklausot un sadzirdot" un strukturēti apstrādājot pieejamo informāciju, aizvien vairāk iebetonēju uzskatu, ka konkrētais rituāls, tā juridiskā puse [laulības akts jeb veiktās izmaiņas civilstāvokļa aktu reģistrā] ir tik totāli formāla darbība un tikai un vienīgi sakārto laulāto mantiskās attiecības kopīgās mājsaimniecības, tās šķiršanas, kāda nāves, utmldz gadījumā un visas tās ārijas elksnes ir fokinfoks un liels un milzīgs un pārspīlēts pārpratums, tālab 2013. gada vasarā kļūst aizvien grūtāk noticēt likumsakarībai "viņi apprecējās ("veica laulības aktu") un dzīvoja mūžu laimīgi un tā bija skaistākā diena viņu mūžā.


lēšu ka dažas labas švilpastes, kuras sarīko krustabas purvā, apmēram citā purvā varētu sarīkot vedības un sūnās klāt kāzu gultu un par visu citu pie notāra, ziniet, noslēdzot līgumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Anna Marija Levi

(bez virsraksta)

from: [info]vedjmah
date: Aug. 6., 2013 - 12:36 pm
Link

Nu labi, labi, konkrētais keiss un izpildījums lai paliek ārpus to jautājumu loka, ko es vēlētos ietērpt vārdos; tomēr vēlējos piebilst, ka var savādāk; un bez pakazuhas, jēluma un tizlībām iztikt aŗi dz.sar. nodaļā. Man ir visgaišākās atmiņas par savām pēdējām kāzām, un nē, tā nebija tikai formalitāte, tur bija pacilājoši momenti visās nozīmēs. Jautājums ir tikai par indivīdu attieksmi pret šo lietu un vērtību sistēmu, kas aŗi diktē to, kā pasākums izskatīties potenciālo viesu acīs. Turklāt - sarunā kādu jahtas kapteini, lai izburā teritoriāli nepiekritīgos ūdeņos un salaulā tevi jūrā. Dajebvaikā. Ja tas ir svarīgi. Kam tas ir svarīgi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


barbala

(bez virsraksta)

from: [info]barbala
date: Aug. 6., 2013 - 12:38 pm
Link

Lūk, lūk arī.

Atbildēt | Iepriekšējais


Anna Marija Levi

(bez virsraksta)

from: [info]vedjmah
date: Aug. 6., 2013 - 12:38 pm
Link

vopšem starp sapulcēm samocīti vēlējos pateikt, ka rituāliem ir nozīme - garīga, bļe, un tas, vai pāris juridiski ir kaut kas viens otram, tam tiešām ir sekundāra nozīme. Mūsdienās.

Atbildēt | Iepriekšējais


thalia

(bez virsraksta)

from: [info]thalia
date: Aug. 6., 2013 - 01:20 pm
Link

Es vairāk par sistēmu nevis konkrēto keisu. Nevarētu teikt neko īpašu par konkrēto gadījumu, jo tā bija klasikas klasika. Tipisks piemērs. Šādi notiek tad, ja tu pats neej diņģēties un bargajām kundzēm lūgt, lai fonā nelaiž Presliju pānu flautas izpildījumā vai neskaita dzeju, tad viss notiek tieši tā. Man tomēr šķiet, ka dažādiem vecumiem paredzētu rituālu izpildēm vajadzētu sev nest līdzi izmaiņas, bet nekā. Ir iteši, tieši tāpat kā bija 9.klasē. Tā pati moralizēšana par jauna ceļa sākumu, tas pats sintezators, tā pati samākslotā kultūras nodaļas vadītāja.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Anna Marija Levi

(bez virsraksta)

from: [info]vedjmah
date: Aug. 6., 2013 - 02:05 pm
Link

Nē, nu uz to ir atbilde, ka var iet baznīcā; var iet pie nekonfesionāliem, bet laulāttiesīgiem personāžiem, un vienoties, lai nav visa tā elkšņainuma pānflautisma. Tur jau bija arī kundzīte, cik atceros, kas bacāja uz klavierēm bēdu manu lielu bēdu, neatc.? Tā nebija jau arī tik drausmīgi. Bet tas viss tiem, kam to vajag. Kam nevajag, tie dzīvo nost tāpat un bēdu nezin.

Atbildēt | Iepriekšējais


barbala

(bez virsraksta)

from: [info]barbala
date: Aug. 6., 2013 - 11:53 am
Link

nu un vispār, nav izslēgts arī "par biedējumu citiem."

Atbildēt


starro

(bez virsraksta)

from: [info]starro
date: Aug. 6., 2013 - 01:33 pm
Link

pēdējā konkrētā gadījumā biju patīkami pārsteigts, ka sanāca gana līdzsvaroti - bez sentimentāla patosa, tomēr nopietni par būtisko. un es pirmoreizi uztvēru amatpersonas vēstījumu procedūras kontekstā - ne atbildību pārinieku starpā, bet gan katra atbildību likuma priekšā - tiesības, pienākumi, jumts un strīdu risināšanas kārtība. un arī liecinieku nozīmi šajā. taipat laikā tas ir ne tikai juridisks akts. un ceremonija bija bez farsa, cinisma, jokiem, sīrupa.

Atbildēt | Diskusija


thalia

(bez virsraksta)

from: [info]thalia
date: Aug. 6., 2013 - 01:40 pm
Link

Nu redz, cik labi, ka katrs ir uztvēris savādāk! Varbūt naids pret rituāliem vnk ir peršonības iezīme...

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]ernuerna
date: Aug. 6., 2013 - 05:30 pm
Link

un cik tad sen jau viss šitais tā bija?

Atbildēt | Diskusija


thalia

(bez virsraksta)

from: [info]thalia
date: Aug. 7., 2013 - 02:31 pm
Link

Ja kaut kas būtu bijis, tad Tu būtu saņēmusi ielūgumu arī Kamčatkā :)

Atbildēt | Iepriekšējais