sekss un vardarbība :
bannerīts operas mājas lapā
![](http://www.music.lv/images/banneri/Mcenska_468x60.gif)
ā, un arī audiofailiņš, klik
vai tas nav nacionāla mēroga skandāls? kurp skatās deputāti?
kāds nezina, kura reklāmas aģentūra apkalpo operu?
bannerīts operas mājas lapā
![](http://www.music.lv/images/banneri/Mcenska_468x60.gif)
ā, un arī audiofailiņš, klik
vai tas nav nacionāla mēroga skandāls? kurp skatās deputāti?
kāds nezina, kura reklāmas aģentūra apkalpo operu?
Comments
![[info]](http://klab.lv/img/userinfo.gif)
|
Forši, pat uz operu nav jāiet - sekss un vardarbība tējas žurnī!
|
jā, nu laikam jau es neesmu pieskaitāms pie šīs operas mērķauditorijas
(Reply to this) (Thread)
|
pirmkārt tāpēc, ka esmu šīs grāmatas mērķauditorija:)
jo viegli viss raisas vaļā, pašam ko līdzīgu pieredzējušam. kaut kas līdzīgs uztverē. vienkāršas stāstījuma konstrukcijas ar viegliem, nepārsātinātiem un nebanāliem epitetiem. nobriedusi, distancēta dzeja. kaut kas starp Timofejevu, Gati Krūmiņu un Čaku. tik ar nelielu sievišķības akcentu (ne valodiskā ziņā). un galu galā - es to lasot izjūtu ritam šo laiku
jo viegli viss raisas vaļā, pašam ko līdzīgu pieredzējušam. kaut kas līdzīgs uztverē. vienkāršas stāstījuma konstrukcijas ar viegliem, nepārsātinātiem un nebanāliem epitetiem. nobriedusi, distancēta dzeja. kaut kas starp Timofejevu, Gati Krūmiņu un Čaku. tik ar nelielu sievišķības akcentu (ne valodiskā ziņā). un galu galā - es to lasot izjūtu ritam šo laiku
Gata Krūmiņa tur maz, un tas, kas ir no Čaka - tas ir sliktākais kas tur ir.
drīzāk to pašu Ernštreitu un Grebenščikovu gribas piesaukt.
drīzāk to pašu Ernštreitu un Grebenščikovu gribas piesaukt.
|
neesmu diezko BG klausījies/lasījies, bet par Ernštreitu piekrītu, lai gan šamējais tomēr valodiski un tēlaini spilgtāks. Urbānie akordi, lai cik bieži piesaukti, tur kalpo lietai. no vienas puses "iejušānās vienkāršo ļaužu dzīvē", no otras - distancēšanās, un beigās atziņa, ka savādāk jau nevar. vot tas man patīk
jā, atšķirībā no Čaka, šeit nav tizlās futūristiskās sajūsmas par progresu. vispār nav sajūsmas, vispār nav nolieguma
jā, atšķirībā no Čaka, šeit nav tizlās futūristiskās sajūsmas par progresu. vispār nav sajūsmas, vispār nav nolieguma
(Reply to this) (Parent)
|
es pēc tās filmas par Pjatigorski noskatīšanās vairs neriskēju normālo cilvēku kategorijā ieskaitīt ne sevi ne jebkuru cibiņu. nepazīstu normālus cilvēkus. arī šie dzejoļi ir balansējoši; tā nav zvilnamā dzeja
|
ar to gribēju teikt, ka normālība man saistas ar... to pašu, pēc kā mēs visi tiecamies
(Reply to this) (Parent)
vispār es nesaprotu, kas te par cepšanos, operu, cik zinu, neviena aģentūra tā īpaši neapkalpo, banerus taisa pašu spēkiem un tas viss taču tikai lai pildītu zāli un tam (man bail) nav liela sakara ar uzvedumu, bet ,arī ja būtu, man nekas nebūtu pret seksu un vardarbību operā, nudien
(Reply to this) (Thread)
nē, man arī ne, man vienkārši liekas TUPI pasniegt "seksu un vardarbību operā" kā baigo tur zin paradoksu, kaut ko mūžam nepieredzētu un neiedomājamu, šis pretnostatījums mūsdienās taču nav nekas šokējošs.
jā jau, tas ir lēts triks, bet viņi arī grib audzināt publiku, pašlaik tā iešana uz šo to mūsdienīgu viņiem (ar dažiem izņēmumiem) sanāk.
(Reply to this) (Parent)
|
un dod pa purnu!
(Reply to this) (Parent)
A kas tevi izbrīna? 3/4 klasisko operas sižetu ir vardarbība un sex. Karmena, Otello, dajebkas.... Vari nosaukt kādu operu, kuras librets ir gaišas garīgas mīlestības pilns un bez konfliktiem?
Laikam tas tāpēc, ka ilgus gadus mums tika pasniegta doma, ka opera un balets ir kaut kas tik pacilāts, ka balerīnas pat nekakā. Kaut gan jau latviešu tejātera tēvs Alunāns teica - "kad vārdi tik stulbi ir, ka tos pateikt kauns, tad tos dzied un to sauc par operu" (negarantēju citāta precizitāti, bet doma bija tāda).
|
hihi, to ka viņas nekakā gan vajadzētu reklamščikiem izspēlēt kādā sloganā
(Reply to this) (Parent)
|
(pēc vienas no pēdējām Alias spēlēm)opera ir balets ar muti, savukārt balets ir opera uz kājiņām//marina