silent wings ([info]sw) rakstīja,
@ 2012-02-03 12:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:current events, links

Ui, sāpīga piezemēšanās
http://www.diena.lv/pasaule/ungarijas-nacionala-aviokompanija-malev-aptur-darbibu-13929455

(P.S. "Diena", jums arī ir tikai viens valodas redaktors uz maiņu?)



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]aizliegts_v
2012-02-03 12:52 (saite)
Globāli tas ir vēl sāpīāk tādēļ, ka dažas dienas iepriekš arī Spanair paziņoja par problēmām. Divas lielas aviosabiedrības gandrīz vienlaikus, izskatās slikti.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]degeneralis
2012-02-03 12:56 (saite)
Par Spanair pārāk neuztraucos, cik lasīju, vairākas aviosabiedrības (šķiet, Norwegian bija viena no tām) pauda gatavību +/- uzreiz pārņemt daudzus Spanair maršrutus.

Malev sakarā mani visvairāk uztrauc fakts, ka Gauss pameta šo grimstošu kuģi 2011.g. maijā - ka tik nenotiks kaut kas līdzīgs ar AirBaltic, pasaimniekos 2-3 gadus, uztaisīs parādus, tad atstās darbu jo "nespēs vienoties par atlīdzību".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2012-02-03 13:09 (saite)
No otras puses, Qatar Air Chief Executive Officer Akbar Al Baker said in an interview at London’s Heathrow airport on Jan. 26 that he would remain on the lookout for opportunities.
“We will be interested in an airline with potential, but restricted in growth due to financial constraints,” he said.

Varētu viņi pamanīt aB, ne? Būtu interesanti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]degeneralis
2012-02-03 13:14 (saite)
Tāds pavērsiesn, vismaz no pašažieru viedokļa, būtu lielisks. Finansiāla stabilitāte, codeshare ar citām aviosabiedrībām, lieliskas tranzīta iespējas un, cerams, daudz labāka lojalitātes programma.

Varbūt uzraksti meilu Al Bakera kungam? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2012-02-03 13:26 (saite)
heh, no kāda anonīma e-pasta varētu arī. bet vēl labāk būtu savākt tautas parakstus zem lozunga "lūdzam Zviedrijas valsti mūs okupēt" "lūdzam Qatar Air..." utt. :)

man tikai ir aizdomas, ka ar visu Qatar ieinteresētību nekas tur nesanāktu. ja nemaldos, jau iepriekš Finnair bija interesējies par iespējām piedalīties aB biznesā, ja vien tās nebija baumas. jau tad bija sajūta, ka tā sile patiesībā ir sadalīta starp ieinteresētajām pusēm un nekādus jaunus spēlētājus viņi negrib.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2012-02-03 13:32 (saite)
sas taču kādreiz piedalījās. un tad vairs nepiedalījās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2012-02-03 13:36 (saite)
cik atceros, SAS atteikšanās pamatā bija kaut kādi stratēģiski apsvērumi, nepieciešamība konsolidēt resursus or sth. jāteic, ka zviedru SAS laikus Latvijā daudzi frequent flyer'i joprojām atceras ar nostaļģiju un čēpē gadījumā kādā no Skand. lidostām joprojām bauda normālu servisu ar savām EuroBonus Gold kartēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]degeneralis
2012-02-03 13:33 (saite)
Mmm. Atliek vien (naivi) cerēt, ka kopš Šlesinatora ietekme mazinājusies, arī avio nozarē var notikt pozitīvas pārmaiņas.

Lol, es vēl iedomājos vidējā Delfu komentētāja reakciju uz iespējamu darījumu ar Qatar... "arābi šādā veidā plāno iepludināt 10000 musulmaņu, lai Lativju pārvērstu par kalifātu", "bļa nahuj ar dvieļgalvām ņemties, tad jau labāk pārdotu krieviem" etc.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2012-02-03 13:39 (saite)
aha, un postētu linkus uz Bilderberg Group kā patiesajiem procesa virzītājiem u.tml. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]aizliegts_v
2012-02-03 13:12 (saite)
No tāda viedokļa nebiju gan aizdomājies, jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sw
2012-02-03 13:19 (saite)
tie varētu būt svētki citām lidsabiedrībām un to lielajām tranzītlidostām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?