stepes_vilks

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
17:15: eu viedie un gudrie, kaapeec ir taa, ka Jeezus mira par cilveeku greekiem, bet arii peec vinja naaves cilveeki nonaak ellee un skiistiitavaa taapat kaa pirms vinja naaves? kaads ponts bija mirt?

tip, lai liktu padomaat? protams, taa buus demagogija, bet kaapeec taadaa gadiijumaa muus neliek domaat skaitliskaa un ciniskaa izteiksmee daudz iespaidiigaakas naaves (pienjemot, ka Jeezus dieviskjo izcelsmi zinaaja labi ja kaads 0,001% taalaika izredzeetaas tautas populaacijas)

Comments

[User Picture]
From:[info]maris
Date:8. Jūnijs 2005 - 17:28
(Link)
Cilvēks nonāk ellē, ja viņš pats savus grēkus nenožēlo.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 17:33
(Link)
man jau likās, ka viņam tur kaut kas nogāja greizi.. ideja jau bija laba, bet vai nu tas darījums pēdējā brīdī norāvās vai arī viņš bija pārvērtējis savas finansu iespējas
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:08
(Link)
nez par kādām finansēm Tu runā
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:18
(Link)
grēku izpirkšanas dīlā
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:8. Jūnijs 2005 - 21:07
(Link)
ko tur daudz pirkt, ko pārdot
tāpat par visu reiz esot jāmaksa
tas gan parasti netraucē grēkot, vai ne?
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 22:56
(Link)
tu atkal visu esi sajaukusi
[User Picture]
From:[info]zobgale
Date:8. Jūnijs 2005 - 23:56
(Link)
kāpēc tad atkal?
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:8. Jūnijs 2005 - 17:58
(Link)
nezaimo, šķīstītavā nonāk tikai katoļi, pārējiem tādas nemaz nav :)
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:00
(Link)
bet, cik atceros, lieta bija tāda, ka viņš to lietu (nokļūšanu paradīzē) atviegloja, svarīgākais kļūst grēknožēla pirms nāves un ticība (noticēšana) jēzum, caur kuru varēs tikt glābts, nevis pedantiska 10 baušļu ievērošana visu mūžu kā pirms tam.

iespējams, kko putroju, lai kristieši man met akmeņiem.
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:07
(Link)
nē, visu pareizi pateici
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:11
(Link)
ja pietiek ar to, ka notic, ka Viņš ir pestījis, tad jau varēja arī nemaz nemirt.. īstai ticībai pietiktu, a tie, kas notic tikai tāpēc, ka pierādījumam ir tas farss ar miršanu un augšāmcelšanos, tie nemaz nav pelnījuši (pēc analoģijas ar rētām un neticīgā Toma pirkstu - ja reiz šis notic tikai tad, kad iebāzis pirkstu rētā, tad viņa ticība nav pietiekami laba)
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:16
(Link)
Kristus nāve ir tādēļ, ka Dievs ievēro pats savus likumus. proti, ja Viņš noteicis, ka grēka alga ir nāve, un nekā citādi to balansu nevar atjaunot. nevar atbrīvot no grēka algas bez nāves.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:19
(Link)
formalitāte?
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:22
(Link)
nē, absolūts taisnīgums, saku to vēlreiz. ja tev nav skaidrs, kādēļ vajadzēja to teātri ar augšāmcelšanos, tad tas bija tiešām vairāk pierādījumam, ka nomirušais ir Dievs, un ka mirušo augšāmcelšanās bija iespējama. citādāk par to neviens nerunātu. Dievs pārzina masu komunikācijas mehānismus.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:25
(Link)
nē, tas tikai pierādīja to, ka Dievs var augšāmcelties, kāpēc lai tas nozīmētu to, ka cilvēki var augšāmcelties? turklāt, man šķiet, ka nemaz nevar
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:8. Jūnijs 2005 - 19:03
(Link)
...un kādā lokālā PR aģentūras filiālē sēž gudra, skaista un laimīga kopīreitere, kas to pieraksta
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 19:07
(Link)
tu neesi centrā? tu negribi ēst?
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:8. Jūnijs 2005 - 19:17
(Link)
esmu mājās un ēdu kūpinātu vistu
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:22
(Link)
tajā brīdī, kad Dievs teica: "mirdami mirsiet..."? viņš iedibijnāja kārtību, kuru pats nevarēja nekādi pārkāpt, tāpēc izdomāja viltību ar Sava Dēla nāvi? nepārliecina...
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:30
(Link)
nevis viltība, Bībelē tieši to saprot, runājot par "mīlestību" :)

teiksim ja repše aizliegtu valdības ēkā pīpēt un pats pa kluso ieslēgtos kabinetā un pīpētu, vai tad tā būtu laba vadība. tāpēc ir tā, ka Dievs ievēro paša iedibināto derību, kur katram grēkam atbilst savs upuris, un to lauž, piedāvājot vēl spēcīgāku upuri un izlīdzinot grēka-upura disbalansu uz visiem laikiem.ai, apnika.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:36
(Link)
nu, bet iedomājies to Dievu, kurš skatās, kā cilvēki mirst mirdami un domā: "baigi žēl, nu, ko viņi mirst, es taču viņus mīlu, gribētos kaut kā izdarīt, lai nemirtu, bet, paga, es taču pats pirms trīsarpustūkstošiem gadu pateicu, ka visi mirs, nu, kā es tagad tā ņemšu un lauzīšu doto vārdu, nebūs smuki, ko par mani padomās? vajadzētu kaut kā tā izdomāt, lai ir taisnīgi un ar mīlestību, davai, ka es nogalināšu savu dēlu un pateikšu visiem, ka šis ir tik kruta, ka izpērk visus grēkus ar atpakaļejošu datumu, un tad jau redzēs, kā būs - noticēs vai nenoticēs... a tie, kas nenoticēs, tie lai turpina mirt!"
izklausās loģiski?
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:44
(Link)
jā :) tu aizmirsi tikai par "brīvo gribu" iekļaut. un to, ka viņš noteikti domāja nevis "nogalināšu dēlu", bet "nomiršu pats", jo dēls nav nekāds radinieks, viņš ir pats Dievs citā agregātstāvoklī.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:47
(Link)
kurā vietā evaņģēlijā ir par to agregātstāvokli?!!!!
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:51
(Link)
trīsvienības ideju ir radījusi baznīca, Bībelē par to nav.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:52
(Link)
nu tad kā - viņš pats sevi nogalināja vai savu dēlu?
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:53
(Link)
vajadzētu vienreiz izšķirties
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:53
(Link)
vai tu tiešām ceri, ka šādā veidā sāksi ticēt? neviens taču neko nepierādīs. retorika ir un paliek retorika. bet Tur ir jāiet pa citām durvīm.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:57
(Link)
tad atmetam evaņģēliju un ejam pa citām durvīm
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 19:01
(Link)
evaņģēlijs ir jāstudē, un rezultāts ir atkarīgs no tā, vai tu studē ar vēlmi pierādīt to, vai tā ir vai nav taisnība. un tāpat arī iznākums jebkurai sarunai par Dievu. ticība ir iracionāla, nu to taču tu saproti, ko.
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:8. Jūnijs 2005 - 19:07
(Link)
TĀS DURVIS
:D
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:49
(Link)
un ebreju lopkopju vidē "nomiršu pats" diez vai bija kāds lielais upuris, vot "nogalināšu savu pirmdzimto dēlu" - tas gan ir reāli skarbi, par to ikviens viņu uzreiz sāktu cienīt
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:12
(Link)
paga, ar kur Jēzus tekstā ir runa par grēku nožēlu pirms nāves?
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:17
(Link)
līdzībā par laukstrādniekiem, kas saņem vienu denāriju neatkarīgi no tā, cik stundas ir strādājuši.
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:18
(Link)
bet to protams var saprast dažādi.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:20

Marka 16

(Link)
14 Bet pēc tam Viņš parādījās tiem vienpadsmit pie galda sēžot un norāja viņu neticību un cietsirdību, ka tie nebija ticējuši tiem, kas pēc Viņa augšāmcelšanās Viņu jau bija redzējuši.
15 Un Viņš tiem sacīja: "Eita pa visu pasauli un pasludiniet evaņģēliju visai radībai.
16 Kas tic un top kristīts, tas tiks izglābts, bet, kas netic, tiks pazudināts..."

viss, nekādas grēku nožēlas, turklāt, Viņš taču jau visus mūsu grēkus izpirka, ko mums tur vēl ko nožēlot?
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:24

Re: Marka 16

(Link)
un ar ticību šeit tiek domāta pavisam situatīva ticība - viņš nomira un augšāmcēlās un bija daži, kas šim trikam noticēja un bija tādi, kas neticēja (nu, tipa, nevar būt!), tad lūk, tie, kas noticēja, dab'[uja blatu, bet tie, kam veselais saprāts vai dzīves pieredze nomāca ticību, tie lai nemaz necer!
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:26

Re: Marka 16

(Link)
Marka khm khmm, kaut kā "es neesmu nācis atpestīt taisnos, bet grēciniekus", "veseliem ārsta nevajag, bet slimiem"; proti, cilvēkam, kas uzskata, ka viņam grēku nav, tāds Jēzus nemaz nav vajadzīgs, vienīgais ceļš kā pieņemt viņa upuri, t.i. "ticēt", ir atzīt savu grēcīgumu un to, ka Kristus upuris viņam ir vajadzīgs. es neredzu neviena cita godīga iemesla, kādēļ būtu Jēzum "jātic", patiesa ticība var nākt tikai caur grēku atzīšanu.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:30

Re: Marka 16

(Link)
kāpēc "ticēt" nozīmē atzīt savu grēcīgumu? tāpēc, ka citādi ticībai nebūtu loģiskā pamatojuma?

un tas, ko Viņš saka par grēciniekiem, nekādi nenozīmē "tos, kuri sevi uzskata par grēciniekiem"

ja Viņš ir nācis pestīt slimos, nevis veselos, tas nenozīmē - tos, kuri iedomājas, ka ir slimi, bet gan tos, kas pa īstam slimi
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:34

Re: Marka 16

(Link)
nē, es to saprotu precīzi tā kā teicu. jo taisno kā tādu pēc definīcijas nevar būt vispār, un Viņš šo teikdams to ļoti labi zina, kā pierāda piemēram līdzība par bagāto jaunekli un vēl daudz citu vietu tajā pašā evaņģelijā.
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:37

Re: Marka 16

(Link)
kāds gan iemesls ticēt Dievam, ja tu netici, ka viņš kaut ko ļoti būtisku tev var dot, ka šī ticība kaut ko būtiski var izmainīt?

ak jā, protams, "gaišums" un "pozitīvisms" un "labās morālās vērtības", kaut kādi ezotēriski sūdi, kultūrslānis, kas drīzāk gaisu jauc, kam nav nekāda sakara ar evaņģēliju.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:42

Re: Marka 16

(Link)
ticība tur lietota vienā nozīmē - vai tu, pati nebūdama aculieciniece, tici tiem, kuri ir satikuši Viņu pēc nāves un stāsta, ka Viņš atkal ir dzīvs?
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:8. Jūnijs 2005 - 22:03

Re: Marka 16

(Link)
bet tur jau ir tas triks.
ja mēs skaidri zinātu, ka ir un viss, tad mums nevajadzētu vispār vairs neko.
pameģini iedomāties pasauli, kurā visi tic Jēzum vai Budam vai vēl kam.
visi kā viens.
taču visi aizietu nošauties uzreiz.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 22:58

Re: Marka 16

(Link)
vecais triks ar pareizo un nepareizo ticību!!
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:8. Jūnijs 2005 - 23:58

Re: Marka 16

(Link)
bet to ticību vajag tikai tad, kad ir sūdīgi
pie tam bez mazākās nojēgas, kam ticēt
da vienalga kam, kaut kam labam, tas, tipa, ieskaitās, a kur ieskaitās - arī ne mazākās nojēgas
un, kad paliek labi, tad neticēt nekam
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:42

Re: Marka 16

(Link)
jā, un šī tik pierastā forma "ticēt Dievam" arī evaņgēlijā netiek lietota
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:58
(Link)
vērtīga informācija:)
[User Picture]
From:[info]citronmeetra
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:08
(Link)
Pirms tam ellē nonāca pilnīgi visi. Pēc Jēzus upura tur tiek tikai tie, kas ļoti piestrādā pie atteikšanās no iespējas nokļūt kur citur. Bet vispār jau tas viss ir liels noslēpums, kas nav zināms ne gudrajiem, ne viedajiem. "Kunga žēlsirdība", kā zināms, "ir ļoti stipra pār mums..."
From:[info]buks
Date:10. Jūnijs 2005 - 16:22
(Link)
Kaut kaa tad nemanaam Visaptverosho Cilveekmiilestiibu, tb vajadzeeja tak Dievam Deelam naakt Zemes virsuu kur paleolitaa, a to simtus tuukstoshu gadu potenciaali ticiigie a priori nolemti elles liesmaam.
[User Picture]
From:[info]citronmeetra
Date:10. Jūnijs 2005 - 19:50
(Link)
Tā bija Vecās Derības pasaule - par grēku (jebkuru grēku) sods ir nāve (elle). Un tad nāca visaptverošās mīlestības izpausme - Dieva Dēls. Kopš tiem laikiem vis ir citādi. Pēc augšāmcelšanās, starp citu, Kristus nokāpa ellē, lai izvestu tos, kas miruši Vecās Derības pasaules iekārtā, bet kuru grēki nav tik ievērojami, lai viņi tiktu sodīti ar mūžīgu sodu. Apmēram tā.
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:10. Jūnijs 2005 - 17:29
(Link)
jaa, taads nezeeliigs tas Jahve ir bijis... ja taads ir juusu dievs, man vinsh var tikai dergties
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:08
(Link)
viņš nomira, bet pieņemt viņa nāvi, noticēt tai, tomēr jāizvēlas cilvēkam pašam. dāvanu jau nevar uzdāvināt, ja tu to atsakies pieņemt.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:11
(Link)
kur dāvana?
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:18
(Link)
čau
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:26
(Link)
nu bet ir taču tā, ka Viņš nelieto tādus terminus kā "grēku nožēla pirms nāves" un "nonākt ellē" - to taču visu izdomāja mazie melnie vīriņi viduslaikos
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:31
(Link)
jā, un šķīstītavu arī. un arī elli. Bībelē elles tādas kā to katoļi saprot vispār nav.
[User Picture]
From:[info]citronmeetra
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:35
(Link)
Paldies :)
From:[info]teeja
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:39
(Link)
tā, tu tagad apvainojies, ja? :)

[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:43
(Link)
tie, kas apvainojas, nonāk ellē!
[User Picture]
From:[info]citronmeetra
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:45
(Link)
Teicama izpratne :)
[User Picture]
From:[info]citronmeetra
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:44
(Link)
Ne pārāk. Man ir rūdījums.
1) Izdomāju, ka biežāk jāpalasa Bībeli, citādi visādas interesanta lietas var arī nemaz nepamanīt.
2) Sailgojos pēc tā, lai reiz taču būtu "viens ganāmpulks un viens Gans", vai kā nu tur bija.
Ir jau labi :)
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:8. Jūnijs 2005 - 19:22

GOD IS A DJ

(Link)
nē, es domāju, ka pirms Jēzus burziņa tak arī bija gan ticīgie, gan neticīgie; un vieni nonāca debesīs, otri ellē vai kā to vietu sauc.
tad tiektiešām jāatzīst, ka tas pasākums bija domāta kā propagandas kampaņa, tip, lai masās mācība ietu:)
[User Picture]
From:[info]kuskus
Date:8. Jūnijs 2005 - 18:51
(Link)
stepes vilcinj, tavs jautaajums balstiits uz pilniigi shkjeersiem pienjeemumiem:
ka iespeejams mirt par cilveeku greekiem;
ka cilveeki nonaak ellee un shkjiistiitavaa
+
ka viedajiem un gudrajiem shie divi augshmineetie pienjeemumi ir tikpat pashsaprotami kaa tev
+
ka skaitliskaa un ciniskaa izteiksmee daudz iespaidiigaakas naaves (iespaidiigaakas par jeezus naavi) mums neliek domaat.
vai tas nav sviests, ko?
— — —
jautaajums par mirshanas pontu gan buutisks.
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:8. Jūnijs 2005 - 19:29
(Link)
par pirmo rindkopu - esmu kaut kur to lasījis un kaut kur dzirdējis, ja. tad tikpat labi Jēzus īstais vārds varētu būt Pēteris, vai arī Jēzus ticis nomētāts ar akmeņiem - kā lai zin, vai viduslaikos kāds svētais nav attiecīgo rindkopu Grāmatu Grāmatā pielabojis pēc sava prāta?

otrā rindkopa - retorika paliek retorika

trešā rindkopa - ar "mums" es domāju kolektīvo cilvēces apziņu

ir jau tā bikīt sviestaini, vai ne?
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:8. Jūnijs 2005 - 22:16
(Link)
a kā var būt tā, ka šrilankietim nav ne mazākās nojēgas par Jēxu Kristu, 10 baušļiem, etc?!
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:8. Jūnijs 2005 - 22:28
(Link)
a viņiem tur savi stafi; savas Grāmatu Grāmatas, baušļu kastas un svētie
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 23:00
(Link)
šrilankietim jau nu gan ir nojausma par 83 esamības elementiem un 64000 uzvedības normatīviem!
[User Picture]
From:[info]stepes_vilks
Date:8. Jūnijs 2005 - 23:10
(Link)
ļoti izglītotam šrilankietim, tu gribēji teikt
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:8. Jūnijs 2005 - 23:16
(Link)
izglītotam ir skaidras sistemātiskas zināšanas, nojausma ir katram otrajam
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:9. Jūnijs 2005 - 00:16
(Link)
no kurienes? poņa no kurienes?
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:9. Jūnijs 2005 - 00:17
(Link)
kāda poņa? par poņu mēs te nerunājām, tikai par zināšanām un nojausmu
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:9. Jūnijs 2005 - 00:23
(Link)
Aptieka, kādām vēl zināšanām? Tu taču pats tās ignorē, nav tām nozīmes nekādas šādā jautājumā. Nojausma? Par to es, tipa, arī izteicos.
[User Picture]
From:[info]dreamisover
Date:9. Jūnijs 2005 - 00:40
(Link)
chau apoņa, mazais jau tukšš?;)
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:9. Jūnijs 2005 - 09:09
(Link)
lielais vai mazais - viss ir iznačaļno tukšs, you know
[User Picture]
From:[info]dreamisover
Date:9. Jūnijs 2005 - 13:44
(Link)
nuja, bet moška var vienu tukšumu ielejot otrā tikt pie vidēja līmeņa enlaitmenta;)
Powered by Sviesta Ciba