starro ([info]starro) rakstīja,
@ 2007-11-05 19:46:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mūzika:Lāns - Lācenes un Kazenes

Gadījums ar incidentu
Ir tā: Pasaules digitalzētākās valsts galvaspilsētas piepilsētas, kurā izvietoti vienkopus visu pasaules lielāko IT kompāniju Ziemeļeiropas štābdzīvokļi, kā arī biznesa procesu dizaina un tehnisko kompetenču centri, bankomāts četrreiz noskaita naudu no konta, taču naudu neizdod, kā rezultātā tiekot pārsniegts dienišķais skaidrā izņemšanas limits un Latvijas banka piemēro konta bloķēšanu uz 36 stundām, un uz 14 dienām iesaldē (rezervē) visu neveiksmīgo transakciju kopējo summu, atstājot mani aci pret aci ar taksometra šoferi bez centa kabatā, kad veikts ievērojams ceļa gabals izmantojot transporta pakalpojumus, nemaz nerunājot par iespēju norēķināties par naktsguļu rezervētā bizklases viesnīcā. Cēlonis ir tehniskas dabas – kļūme sakaros, lokālā tīkla nespēja, kas radījusi kļūdu banku softā. Sazinoties ar L-jas bankas klientu atbalstu noskaidrojas, ka dienas limitu drīkst mainīt tikai klātienē uzrādot derīgu pasi, ātrāk atbloķēt kontu neesot iespējams, taču vietējā banka varot sūtīt faksu, ka atceļ naudas rezervāciju negaidot divas nedēļas. Vietējā banka apgalvo, ka viņa neko nevarot atcelt, lai gan pakalpojums nav sniegts.

Tad kam ir jānodrošina pakalpojums un jāatrisina šī situācija? Kurš ir par ko atbildīgs un kādai jābūt komunikācijas shēmai starp bankām, klientu, banku underpinnig kontraktoriem - tehniskajiem provaideriem? Kā klients esmu – ar ko līgums par kontu, vai tā, kura bankomātu izmantoju?


kam jāatrisina mana problēma?

a) manai Latvijas zviedru bankai

b) vietējai Somijas zviedru bankai

c) Latvijas zviedru bankas somu bankservisam

d) Somijas bankservisam

f) man pašam



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]barbala
2007-11-05 20:06 (saite)
ciktāl man "tā ir gadījies", tad atbildes variants f+a+c.
tas notiek tieši šobrīd?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]starro
2007-11-05 20:10 (saite)
tas vēl notiks 26 stundas un 13 dienas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]starro
2007-11-05 20:17 (saite)
bet hp centrs man laipni nokonfigurēja viesa wēlanu savas štābmājas foajē, lai tieku pie savas i-bankas, no kurienes pārskaitīju taksistam. Ir lietderīgi turēt uz konta liekus līdzekļus neparedzētiem gadījumiem..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barbala
2007-11-05 20:20 (saite)
Man izdevās Hansabankā atrast neticami atsaucīgu karšu daļas/el norēķinu darbinieku, kurš bija sajūsmā par risināmo problēmu un pats ņēmās ar Kopenhāgenas "bankservisu", bet tas bija diezgan sen, laikos kad cilvēkus valdzināja pa telefonu izstāstīta problemātika. Shēma bija: fakss no Dānijas, ka noticis errors, tad pretpārbaude šeit un lieta darīta, bet jāteic, ka es toreiz liku lietā visu savu šarmu, situācijas skaudrumu un maigimērķtiecīgo presētmāku pa telefonu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?