|
Thu, Apr. 25th, 2013, 01:48 pm
Sāga par plītiņu, otrais dziedājums. Pirmā dziedājuma īss saturs. Reiz tika nopirkta elektriskā plītiņa. Divi riņķi augšā un cepeškrāsns pa vidu. Samērā drīz viens no riņķiem sāka strādāt labi, ja uz pusjaudu - silts paliek, bet ūdeni uzvārīt lāga nespēj. Vai arī spēj, bet tikai divās stundās. It kā sāk sildīt, bet atslēdzas pēc īsa brīža. Tad otrs riņķis arī pateica čau - silda, bet nevāra. Plītiņa tapa nogādāta pie pārdevēja ar piezīmi, ka jamā nesilda pietiekami karsti. Pirmā dziedājuma beigas. Otrais dziedājums. Zvana pārdevējs un saka, ka servisa pārstāvis atdevis plīti atpakaļ ar juridiski korektu tekstu, ka jamās temperatūra atbilst ražotāja standartiem, utt, karoč, silda gan tā jūsu plīts, mhm. Var jau gadīties. Elektriskas iekārtas mēdz pašsaremontēties, ja tās pakrata, iemauc ar veseri vai nolasa tām priekšā Oma likumu. Tādas lietas notiek. Tagad jāsavāc plīts no pārdevēja, jāpamēģina ieslēgt un tad sāksies trešais dziedājums. Atkarībā no apstākļiem, tas būs veltīts vai nu mistiskajām lietām, kas notiek tepat acu priekšā vai arī turpmākiem kontaktiem ar pārdevēju, servisu un viņu godātajām, tomēr vieglprātīgajām māmuļām. Thu, Apr. 25th, 2013, 02:05 pm lennay
Otrā dziedājuma piedziedājums. Pie pārdevēja uz plīts savākšanu vajag ierasties, nesot līdzi ar ūdeni pildītu toveri (var arī pussagatavotu štovekli), pārdevēju klātbūtnē ieslēgt plīti, uzlikt uz riņķa toveri, un Oma likumu skaitīt korī ar pārdevēju kolektīvu. Thu, Apr. 25th, 2013, 02:21 pm kihelkonna
nu tā viņiem vienkārši tāda standarta atbilde, ar kuru ķert uz muļķi! Thu, Apr. 25th, 2013, 02:35 pm lavendera
varbūt jūsu mistiskajai mājai tāda pati plītiņu karma kā man elektronisko pulksteņu karma - raksturu nesaderība :) Thu, Apr. 25th, 2013, 03:22 pm pukis
Ar nepacietību gaidīšu trešo dziedājumu! Thu, Apr. 25th, 2013, 04:09 pm pepija
patīkami jau tas vien, ka ne pārdevējs ne servisa iestāde nav pašlikvidējušās, kamēr Tu eksperimentēji ar sildīšanos pie krāsniņas. mūsmājās gan nesen bija gadījums, ka serviss klusi izvācās no aizņemtajām telpām un aizgāja, kā teikt, dieviņa rokās ar visām tam uzticētajām parpalām Thu, Apr. 25th, 2013, 10:18 pm petro
Tapēc vajag pirkt pazīstamu firmu tehniku. Ja kaut kādu iemeslu dēļ pazudīs viens serviss tad tikmēr jau 2 citi būs sākuši cīnīties par tiesībām ekskulzīvi apkalpot konkrētā ražotāja iekārtas. Fri, Apr. 26th, 2013, 09:21 am aivars
Savācot plītiņu, vajadzētu laipni apjautāties, kādi tad ir tie standarti, to pierakstīt un lūgt pārdevējam parakstīt, ar laiku un vietu. Ja nevar paskaidrot, laipni nolikt priekšā pārdevējam lapiņu, kur uzrakstīt, es tāds un tāds, nevarēju pircējam tādam un tādam precīzi norādīt tādas un tādas preces specifikāciju un nevarēju izskaidrot, cik ilgā laikā ar šo plītiņu var izvārīt 2 litrus ūdens. Ja var paskaidrot, tad labi, jo ir Patērētāju tiesību 13.panta pirmā daļa, kur viss noteikts gadījumiem, kad pārdevēja solītā realitāte nav iestājusies. Nav jāatbilst nekādiem no gaisa pagrābtiem standartiem, bet tam, ko saka pārdevējs.
Ja pārdevējs apmulst un saka, ka neko neparakstīs un to viņš, visticamāk, darīs, vajadzētu pieaicināt veikala vadītāju. Un paskaidrot, ka savas tiesības ļoti labi apzinies. Ka zini, kādā kārtībā iespējams veikt produkta ekspertīzi un vari nojaust, kurš būs tas, kurš beigās visu apmaksās un vēl paņems preci atpakaļ. Ka Tev ir pietiekoši daudz laika, ko veltīt šī jautājuma atrisināšanai un labi zini, kāda ir Patērātāju tiesību aizsardzības centra adrese.
Turklāt atceries, ka Tev nav pienākums komunicēt ar servisu. Pārdevējs par visu ir atbildīgs. Kopumā varu teikt, ka prasība pārdevējiem visu dokumentēt rakstiski, parasti strādā ļoti efektīvi. Fri, Apr. 26th, 2013, 12:06 pm sirdna
izklausās labi. Pamēģināšu apzināties savas tiesības. |