Thu, Apr. 25th, 2013, 01:48 pm

Sāga par plītiņu, otrais dziedājums.

Pirmā dziedājuma īss saturs. Reiz tika nopirkta elektriskā plītiņa. Divi riņķi augšā un cepeškrāsns pa vidu. Samērā drīz viens no riņķiem sāka strādāt labi, ja uz pusjaudu - silts paliek, bet ūdeni uzvārīt lāga nespēj. Vai arī spēj, bet tikai divās stundās. It kā sāk sildīt, bet atslēdzas pēc īsa brīža. Tad otrs riņķis arī pateica čau - silda, bet nevāra. Plītiņa tapa nogādāta pie pārdevēja ar piezīmi, ka jamā nesilda pietiekami karsti. Pirmā dziedājuma beigas.

Otrais dziedājums. Zvana pārdevējs un saka, ka servisa pārstāvis atdevis plīti atpakaļ ar juridiski korektu tekstu, ka jamās temperatūra atbilst ražotāja standartiem, utt, karoč, silda gan tā jūsu plīts, mhm. Var jau gadīties. Elektriskas iekārtas mēdz pašsaremontēties, ja tās pakrata, iemauc ar veseri vai nolasa tām priekšā Oma likumu. Tādas lietas notiek. Tagad jāsavāc plīts no pārdevēja, jāpamēģina ieslēgt un tad sāksies trešais dziedājums. Atkarībā no apstākļiem, tas būs veltīts vai nu mistiskajām lietām, kas notiek tepat acu priekšā vai arī turpmākiem kontaktiem ar pārdevēju, servisu un viņu godātajām, tomēr vieglprātīgajām māmuļām.

Thu, Apr. 25th, 2013, 04:09 pm
[info]pepija

patīkami jau tas vien, ka ne pārdevējs ne servisa iestāde nav pašlikvidējušās, kamēr Tu eksperimentēji ar sildīšanos pie krāsniņas. mūsmājās gan nesen bija gadījums, ka serviss klusi izvācās no aizņemtajām telpām un aizgāja, kā teikt, dieviņa rokās ar visām tam uzticētajām parpalām

Thu, Apr. 25th, 2013, 10:18 pm
[info]petro

Tapēc vajag pirkt pazīstamu firmu tehniku. Ja kaut kādu iemeslu dēļ pazudīs viens serviss tad tikmēr jau 2 citi būs sākuši cīnīties par tiesībām ekskulzīvi apkalpot konkrētā ražotāja iekārtas.