ir tas universālais tradicionālistu pārmetums, ka vēsturi nedrīkstot vērtēt no šībrīža morāles pozīcijām. Tās nu gan ir muļķības - viens no tradicionālistu politikas stūrakmeņiem ir vēsturiskais netaisnīgums, kas jālabo. Bet kā gan tas var būt labojams (un kā gan tas vispār ir iespējams), ja tiek atzīts, ka katram laikmetam ir bijusi sava koherenta morāle, kuras ietvaros visas netaisnības ir attaisnojamas. Tāpēc mani arvien vairāk besī arī "nesatricināmā" stilu vēsture. |
|
Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry |
vispirms - ko es te piecos naktī esmu darījis. Fiksa doma starp divām iemigšanām un ciba - tuvākais blociņš pa rokai. bet ir taču tā, vai ne, ka visizteiktākais estētfašisms tā saucamais, prasība pēc anonymous minētās "stila tīrības" piemīt tiem, kas sevi pozicionē kā progresīvos. Un man ir viens konkrēts piemērs padomā un vēl vairāki citi. es domāju, ka tas ar sabiedrības daļu, finansēs (jomā) balstītu, nevis politiskām pārliecībām, kas vēl tā ļoti plaši tiek dalītas un pārdalītas. Piemēram, phz linkā ļoti labi redzams - kāds teiktu "estētfašisms", kāds "stila tīrība", kāds - noteikta (vecuma, ienākumu līmeņa, darbības jomas) sabiedrība. Varbūt viņi sevi paši pozicionē kā "progresīvos", cits atrastu marķierus kaut kam diezgan neo-mietpilsoniskam, kāds cits - vnk garlaicīgam. cīņa par varu formulēt bet kas attiecas uz kultūrmantojuma saglabāšanu, tad "stilu tīrība" kā tāds modes moments, likumsakarīgi izrietošs un tikpat likumsakarīgi izrietinošs ko nākamo; pagājušajā gadā Lisabonā jau vāvuļoja, ka nav vērts tīrīt visus uzslāņojumus nost, lai izvēlētos atsegt+rekonstruēt vienu, konsekventi noteiktu, bet gan saglabāt arī pēcākos.. |
On 14. Novembris 2016, 06:14, krishjaanis commented: Taisnība, šī brīža morāle katastrofāli klibo un atpaliek no pagātnes morāles. |