sickboy - [entries|archive|friends|userinfo]
sickboy

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[May. 21st, 2034|11:17 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Cik labi tomēr, ka dzīvojam šajā brīnumainajā realitātē ar dzīvību, mīlestību, dzimumiem un Avotu. Mums ir paveicies. Ja nu ir tādas realitātes, kur ir kaut kāda hujņa? Un tagad, kad tuvojas Galaktiskais, to mīlestību un seksu gaisā var vēl vairāk sajust.
linkpost comment

Comments:
From:[info]mansgan
Date:May 21st, 2019 - 11:39 pm
(Link)
Enriko Avotam šis tas ir labi sanācis, jā.
[User Picture]
From:[info]gars
Date:May 22nd, 2019 - 12:46 pm
(Link)
imo - galaktiskais būs, kad trakā ērzeļmāte sāks runāt cilvēka meļē - kā tas notika ar Bella Beliāta dēlu
[User Picture]
From:[info]gars
Date:May 22nd, 2019 - 12:47 pm
(Link)
*mēlē
[User Picture]
From:[info]bi4
Date:May 22nd, 2019 - 12:58 pm
(Link)
nekad nevar zināt cik liels būs nākamais vilnis un kāds būs vētras spēks
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 22nd, 2019 - 10:13 am
(Link)
Cik labi ka mēs realizēsim globalizāciju
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 11:09 am
(Link)
Paralēlā hujņas realitātē varbūt! :)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 22nd, 2019 - 01:27 pm
(Link)
Tu gribi iztaisīt no cilvēces apsitušos dancojošu kaut kā pielūdzēju bariņu. Tā arī ir īr globalizācija tikai destruktīva jeb melna. Tu esi tumšais globālists, es gaišais :)
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 02:02 pm
(Link)
Neko neteicu par apsišanos vai pielūgšanu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 22nd, 2019 - 02:05 pm
(Link)
Teici gan, agrāk, tev tur bija ``mīlestības narkotika`` un vēl tev visu laiku figurē kaut kāds avots kurš visus tipa mīl. Kultists tātad esi.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 04:05 pm
(Link)
Tu īsti nerubī, kas ir kulti vai kultu mentalitāte. Tā ir bezdomu pakļaušanās autoritātei. Gliži kā to dara demokrāti, EU patrioti vai ziemeļkorejieši. Ja es saku: man patīk, ka Saule silda, es nepielūdzu Sauli vai bezdomā nepakļaujos viņai. Es esmu es un Saule ir Saule un mums ir jaukas attiecības bet ne bezdomu pakļaušanās.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 22nd, 2019 - 06:59 pm
(Link)
Nu bet izskatās ka jums ir bezdomu pakļaušanās. Vai tad tu kritizē šo avotu?
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 07:46 pm
(Link)
Pakljaushanaas kam? :D
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 22nd, 2019 - 11:24 pm
(Link)
nu tam ko tu sauc par avotu
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 11:45 pm
(Link)
Man nav nekādas rakstu grāmatas vai ierobežojumi, ko es daru, kādam pakļaujoties. Visumam ir cēlonis, es to saucu par avotu, tu to sauc par lielo sprādzienu vai arī - kas bija pirms lielā sprādziena - mikroskopiski sīks punkts, kurā sablīvēta visa matērija. tu taču nepakļaujies punktam. tu vnk atzīsti - cik labi, ka ir/bija punkts. bez punkta nebūtu nekā!
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 22nd, 2019 - 11:50 pm
(Link)
okej tikai tas sprādziens vai punkts a) nav būtne b) pats ir sekas kādiem citiem procesiem
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 12:06 am
(Link)
nu redzi, tad tos citus procesus es arii saucu par avotu. un kaa tu zini, ka taa nav buutne? tu tur biji?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 12:09 am
(Link)
Būtne ir kaut kas galīgs, vienmēr būs kaut kas ārpus tās, nevar būt bezgalīga būtne
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 12:18 am
(Link)
Tev ir viduslaiku priekšstati par fiziku. Visums ir fraktāļveidīgs. Cilvēka dns satur visu informāciju par cilvēku un no šūnas var klonēt cilvēku. Tātad: šūna ir cilvēka fraktālis. Kur ir rakstīts, ka cilvēks pats nav kaut kādas citas būtnes "šūna"? Ja tu būtu šūna, tu teiktu: mani neradīja būtne, neviens nav redzējis būtni, kas spētu mani radīt, būtnes ir galīgas utt. Jā, tu esi šajā būtnē, tu sastāvi no viņas un tavs dns ir mazs fraktālītis no viņas. Kur ir būtne? Kamēr tu nesaproti pats sevi, tu nevari ieraudzīt būtni. Kamēr tu domā, ka dzīvība nav nekas īpašs utt. Iepazīstot sevi, tu uzzini par Avotu.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 03:53 pm
(Link)
Ja tev liekas, ka Visums kaut kur ir fraktāļveidīgs un kaut kur nav, tu operē ar Staļina zinātni, kas objektus apskata kā absolūti atdalītus citu no cita. Tas ir fragmentārais pasaules skatījums un nekur neved. Vismaz ne pie būtiskiem atklājumiem. Visums visur ir fraktāļveidīgs un, ja tu neredzi, lielāko fraktāli, tas noz;imē, ka tas ir pārāk liels, lai tu to ieraudzītu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 07:58 pm
(Link)
Vai arī visums nav fraktālveidīgs. Fraktālis vispār ir abstrakts matemātisks objekts, pašlīdzīgs mērogojot. Visumā ir objekti kuri dažos aspektos ir līdzīgi fraktālu tuvinājumiem, tas arī viss.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 08:16 pm
(Link)
Ja dzīvība nav nekas īpašs, kāpēc ir tāda problēma pieņemt teorētiski, ka Visums varētu būt dzīva būtne? :D Varbūt dzīvība tomēr ir kaut kas īpašs un brīnumains, ka šķiet pārāk neticami, ka Visums varētu būt būtne.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 08:19 pm
(Link)
Okama princips - mēs izvēlamies kompaktākos skaidrojumus. Šādi pieņēmumi ir lieki un neko mums nedod, to skaidrojošais potenciāls ir 0
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 23rd, 2019 - 08:25 pm
(Link)
Tieši tā pat kā materiālismam.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 08:28 pm
(Link)
Materiālisms ir pats komaktākais esamības skaidrojums, nekā lieka.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 23rd, 2019 - 09:52 pm
(Link)
"Tajā nav nekā" pēc okamas kodolīguma būtu vēl kompaktāk.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 10:24 pm
(Link)
Ir viss ko novēro bez piefantzējumiem
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 23rd, 2019 - 11:18 pm
(Link)
Viss, ko var novērot ir fenomeni. Tiem nav jākarina klāt mākslīgi ideoloģiski vārdi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 11:22 pm
(Link)
Vo tieši tā. Un ``matērija`` vnk ir lietussargtermins ``visiem novērojamajiem fenomeniem``
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 23rd, 2019 - 11:30 pm
(Link)
Tikai ideoloģiem ir vajadzīgi "lietussargtermini". Pilnīgi nekas jauns netiek uzzināt ieviešot šo parazītvārdu. Tikai ideologiem, kas bīda m-ismu tas ir svarīgs.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 08:21 pm
(Link)
Bet, ja dzīvība ir pārāk brīnumaina, lai piemērotu to Kosmosam, rodas jautājums - kā tāds brīnums varēja rasties? Iespēja, ka varētu rasties pirmā šūna ir mazāka par iespēju 10 reizes pēc kārtas laimēt lielāko laimestu eurojack pot loterijā. Un, pat ja tāda šūna būtu radusies, tai vajadzētu kaut ko ēst un pavairoties. Visdrīzāk tā vnk nomirtu badā un nepavairotos. Jo nekā cita kā neorganisku akmeņu uz planētas nebūtu. Tas nozīmē, ka dzīvība jebkurā gadījumā ir brīnums. No jebkura skatpunkta.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 08:27 pm
(Link)
Tu drusku nepareizi saproti kā strādā varbūtības. Jā rasties šūnai no ūdeņraža būtu izzūdoši maza varbūtība. Bet rasties hēlijam no ūdeņraža ir liela varbūtība, rasties litijam utt tālākās reakcijas arī, tālāk rasties vienkāršām vielām no elementiem arī ir pietiekami liela varbūtība, tālāk rasties saliktām vielām no vienkāršām, tad makromolekulām, tad vienkāršiem replikantiem, tad protošūnām, tad šūnām, tad daudzšūnu organismiem - varbūtības katrā solī ir pietiekamas, viss notiek pakāpeniski.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 08:42 pm
(Link)
kaut kad jebkurā gadījumā vajadzēja būt tam brīdim, kad rodas pirmā šūna. vai tas ir parādīts labaratorijā? cilvēks var salikt kopā labaratorijā visas nepieciešamās vielas. Viņš var radīt datorus, automašīnas, mikroshēmas, bet nevar radīt dzīvību, tātad dzīvība ir kas sarežģītāks par datoru. Ja tu saliksi vienā telpā visus ķimiskos savienojumus, kas veido datoru un ieliksi mikserī vai atstāsi uzrūgt, tur tāpat neradīsies dators. Jo dators nav tikai ķīmiski savienojumi (un šūna nav tikai ķimiski savienojumi) - tā ir informācija. Mēs redzam, ka informācija rodas tikai no informācijas nesēja. Mēs neesam redzējuši praksē, ka informāciju radītu kaut kas cits. DNS rodas no cita DNS. Datori rodas no cilveka saprāta utt.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 09:24 pm
(Link)
1) to raksta ``laboratorija``
2) Paskaties Kreiga Ventera darbus - cilv;eki māk salikt dzīvas baktērijas no molekulām
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 09:34 pm
(Link)
Es kaut kad lasiiju ka viirusus. Jautaajums ir - vai taas ir pilnveertiigas dziivas buutnes un vai tur pamataa nav piemesta veel kaada dziiva buutne.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 10:25 pm
(Link)
Nea Venteram ir baktērija, t.i. pilna šūna
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 09:47 pm
(Link)
Vai taam ir dns un, ja ir, vai taas nav radiitas no citas ar dns apveltiitas buutnes baazes. Es neticu, ka dns var radiit maisot zupu laberetorajā
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 10:26 pm
(Link)
Ir DNS. Salikta no nukleotīdiem, funkcionalitāte tāda pati kā dabiskā, bet par 1/3 mazāk bāzu pāru, jo dabiskajā ir bardaks un liekie pāri.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 10:40 pm
(Link)
Man shis liekas tikpat neticami kaa tev religija.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 10:44 pm
(Link)
Nu jā bet atšķirībā no reliģijas šis ir nopublicēts ar visām receptēm, sintēžu aprakstiem, metodikām un pielietoto aparatūru, vari pārliecināties un ja ļoti gribas - atkārtot.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 10:50 pm
(Link)
Un ja nu tas rezultaats vinjiem ir kaut kaada zupa ar kaut ko nedziivu bet kas spirina kaajinjas kad vinjam piesleedz elektriibu? :D
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 10:59 pm
(Link)
Nē, dzīvi mikroorganismi, kas aug, barojas, vairojas utt.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 11:14 pm
(Link)
Cik es palasiiju nedaudz internetaa, tad laikam sapratu ka vinji tomeer par pamatu njeema jau eksisteejoshu dziivu shuunu kurai ievadiija sinteetiski ar kompjuuteru radiitu dns.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 23rd, 2019 - 11:16 pm
(Link)
Jā, jo tā ir īsāk, bet citos eksperimentos ir parādīts, ka pārējās šūnas sastāvdaļas - proteīnus, lipīdus utt arī var uzsintezēt.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 24th, 2019 - 08:25 am
(Link)
Bet kuraa briidii rodas dziiviiba? Ar kjiimisku salikumu nepietiek. Kad kaut kas mirst, tur ir visa kjiimija bet tas tik un taa nedod dziiviibu. Tad jau vinji vareetu uzvareet naavi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:May 24th, 2019 - 10:38 am
(Link)
1) dzīvība ir procesu pašsalāgotībā, kad izjūk - izbeidzas.
2) pie nāves uzvarēšanas tiek strādāts, doma ir pārnest struktūru uz tādu nesēju kas stabilāks un kur procesu pašsalāgotība neizjūk ar laiku.
[User Picture]
From:[info]psihs
Date:May 22nd, 2019 - 02:25 pm
(Link)
ja te kāds ir apsities, tad manliekas tas bija Imants Ziedonis - kur viņš tur dzejo par zivju ikriem un tamlīdzīgi :D
[User Picture]
From:[info]zushu_teevs
Date:May 22nd, 2019 - 04:29 pm
(Link)
cik jūs to ķerto tur ir?
[User Picture]
From:[info]bi4
Date:May 22nd, 2019 - 11:34 am
(Link)
aizpirdīšu uz bāzīti pēc partnerīša
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 04:38 pm
(Link)
Kas ir partnerītis?
[User Picture]
From:[info]bi4
Date:May 22nd, 2019 - 04:49 pm
(Link)
nu agrāk bija tādadas diezgan traki smirdīgās bomžu cigarellas
[User Picture]
From:[info]bi4
Date:May 22nd, 2019 - 04:49 pm
(Link)
es saku bomžu (jo laikam maksāja kādus santīmus lētāk kā normālās cīgas)
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 04:59 pm
(Link)
Ā man likās, ka kaut kāds alkohols.
[User Picture]
From:[info]bi4
Date:May 22nd, 2019 - 04:58 pm
(Link)
[User Picture]
From:[info]psihs
Date:May 22nd, 2019 - 11:03 am

:(

(Link)
SUMERTIMELOVE SUMERTIMELOVE

everybody, summertime love, be my lover, be my baby...

SUMERTIMELOVE SUMERTIMELOVE
[User Picture]
From:[info]bi4
Date:May 22nd, 2019 - 12:21 pm
(Link)
nogrieziet taču to savu elles muzīku klusāk, varbūt šodien kāds arī grib relaxēties!!!!