scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2015-12-23 07:48:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Bābietis, mļe.
Cik var skaidrot, ka, ja tavā joslā notiek kaut kādi sūdi, bremzē un tikai pēc tam domā par pārkārtošanos vai apdzīšanu pa pretējo joslu.
No vairākiem CSNg analīzes piemēriem var spriest, ka šī ir tipiska problēma, kur ar negaidītu pārkārtošanos (bez kādiem brīdinājuma signāliem, protams) tiek radīta vēl viena CSNg situācija, bieži vien vēl smagāka, nekā tā, no kuras cenšas izvairīties.
Kā saka - "No vilka bēgdams, lācim uzskrien".


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2015-12-23 10:02 (saite)
Jā. Ar Eurotracks simulatoru es izmēģināju dažādas stratēģijas, ko darīt, ja pārgalvīgi apdzenot, pēkšņi pretī parādās mašīna. Secinājums, ka strauja bremzēšana palīdz izvairīties no sadursmes gandrīz vienmēr, savukārt citas stratēģijas mēģināt ātrāk pabeigt manevru vai pabraukt pa nomali ir ļoti riskantas un parasti beidzas ar crashu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2015-12-23 10:12 (saite)
No teorijas, kuru psiholoģiski grūti izpildīt praksē, iesaka raut pa labi blakus braucošajam sānos, jo salīdzinājumā ar frontālo, sekas būs mazāk smagas (dēļ tā, ka ātrumu starpība minimāla).
Tik parasti jau ir doma, moš tomēr paspēšu...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?