31 January 2018 @ 12:17 pm
 
piedzīvojumiem pilna diena. vēl nav pusdienlaiks, bet mani jau "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju (kas nozīmē, ka nevaru publicēt neko, kas satur linkus) un darba vietas pagalmā uz galvas uzkritis ledus gabals
 
 
( Post a new comment )
vakardienas[info]vakardiena on January 31st, 2018 - 12:23 pm
fuck! Kā galva? Nav nekādu tricinājuma simptomu?
(Reply) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on January 31st, 2018 - 12:54 pm
liekas, ka nē. nebija baigi sāpīgi, paveicās, ka laikam taču nebija liels un smags, nu, vai arī es vnk aiz pārsteiguma nepiefiksēju. domāju, ka kaitējums nekāds īpašs nav, bet es arī apzinos, ka mēdzu šādās lietās būt neobjektīva, tā ka hvz
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
vakardienas[info]vakardiena on January 31st, 2018 - 01:30 pm
tad jau drošvien vajadzēt apzināti pamonitorēt tos simptomus
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on January 31st, 2018 - 02:17 pm
pohuj rokenrols! bet nu es tiešām domāju, ka viss ok
(Reply) (Parent) (Link)
[info]9h8p26gv on January 31st, 2018 - 12:35 pm
"Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
Kā tas notiek? Tev atnāca automatizēts paziņojums, ka AĢ tevi ir reportējuši kā spameri un tādēļ tev tiek uzlikts šāds ierobežojums? Kur tu nevari publicēt linkus, nekur vai tikai AĢ lapā? Tas ir uz kaut kādu laiku vai uz mūžu?
(Reply) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on January 31st, 2018 - 01:05 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
kad atbildēju uz AĢ nepatieso informāciju, izmantojot atsauces uz linkiem ar reālu info, man parādījās paziņojums, ka komentārs atzīmēts kā spams, jāpārskata tā saturs. nepienāca nekāds paziņojums par mana profila statusa maiņu vai ko, to nopratu, kad mēģināju citur iepostot cilvēkam saiti uz Stambulas konvencijas tekstu latviski, un tas tika automātiski atzīmēts kā spams, cilvēks nesaņēma pat paziņojumu, ka es būtu mēģinājusi komentēt, un cits cilvēks tieši to pašu linku tieši tai pašā vietā iekomentēja bez problēmām. informācijas tieša veidā no paša FB par to, kas, kāpēc un uz cik ilgu laiku ir noticis, nav.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]santech on January 31st, 2018 - 01:15 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
kas tās par netīrajām spēlītēm? asociācijai nepatīk konvencija?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on January 31st, 2018 - 01:21 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
protams, ka nepatīk. šai asociācijai nepatīk nekas, kas atkāpjas no strikti noteiktām, tradicionālām, patriarhālai sabiedrībai atbilstošām dzimtes lomām.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]santech on January 31st, 2018 - 01:25 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
ā, konvencijā ir par geju vecākiem, kas asociācijai nepatīk? tikai minu, jo neesmu lasījis. nevaru saņemties tam atrast laiku, jo šķiet, ka tas ir kaut kas garš un mazsaprotams.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on January 31st, 2018 - 01:28 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
nē, konvencijā pat nav par geju vecākiem. konvencijā ir par to, ka jānovērš vardarbība pret sievietēm, un tostarp norādīts, ka, lai to panāktu, nepieciešams mazināt stereotipus par dzimtes lomām, kas rada asimetriskas varas attiecības un auglīgu augsni vardarbībai
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]santech on January 31st, 2018 - 01:59 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
tam ir nepieciešama vesela konvencija? te kaut kāds akmens laikmets, vai? retorisks laikam tad jau jautājums - vai tiešām cilvēkiem nav nekāda common sense galvā par vardarbību. pat nešķirojot dzimumus.
ķipa man ir pimpis, es tev būs sist, uga uga uga, trauki netīri! kā lai pačurā izlietnē!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
astrālais ķermenis kedās[info]nervukamolis on January 31st, 2018 - 02:04 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
:) lūk.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on January 31st, 2018 - 02:14 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
diemžēl pasaule, kurā mēs dzīvojam, lai gan ir tālu no akmens laikmeta, ir tālu arī no ideāla. un tas ir mūsu pašu pienākums rīkoties, lai viņu tam ideālam tuvinātu - tostarp veidojot tādu normatīvo rāmi, kurš atbalsta, piemēram, vardarbības un visa veida tās izraisīto ciešanu mazināšanu.

šeit labi skaidrots arī no kristietības perspektīvas.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
astrālais ķermenis kedās[info]nervukamolis on January 31st, 2018 - 02:29 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
es vairāk par to, kā visa šī konvencijas spēlīte izskatās no vīrieša skatupunkta.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on January 31st, 2018 - 02:33 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
šo es laikam nesapratu.

pirmkārt, kāpēc spēlīte? otrkārt, ko šai gadījumā nozīmē "vīrieša skatpunkts"? nav jau gluži tā, ka vīrieši būtu kaut kāda homogēna grupa, kurā visiem viens skatījums uz Stambulas konvencijas jautājumu vai vardarbības tēmu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
astrālais ķermenis kedās[info]nervukamolis on February 1st, 2018 - 11:53 am
Pirmkārt, uzreiz jāsaka, ka ļoti nožēloju savu verbālo nesaturēšanu. Bet, kas ievārīts tas ievārīts, centīšos paskaidrot. "spēlīte" ir tā daļa, kurā divas pretējās puses ar dažādiem paņēmieniem pierāda savu taisnību vai otras puses alošanos (visu konvencijas tekstu izlasīs mazākums, publisko domu rada redzamā virspusīte). Ir mulsinoši, ka dzimumu lomas un vardarbība ģimenē/pret sievieti tiek liktas vienā maisā. Ir mulsinoši, ka vīrietis tiek postulēts kā atpalicis, sievietes attīstību traucējošs. Ir diezgan droši, ka konvencija tiks pieņemta, bet ir arī diezgan droši, ka tie daži diskutablie vārdiņi, kas "neko tādu jau nenozīmē", kļūs par jājamzirdziņu kādos turpmākos notikumos.
BET ir arī diezgan skaidrs, ka konvencijas būtība runā par esošām, smagām, nepieļaujamām problēmām, par reālām dzīvēm, kas tiek izpostītas, ar konkrētiem rīcības modeļiem, un kaut kāds personīgais "sajūtu viedoklis" salīdzinājumā ar to ir pufelis. Turklāt - un par to man vajadzēja domāt pirms runāšanas - es dzīvoju burbulī, man nav pieredzes ar īstu vardarbību un "akmens laikmetu", how should I know. Ā, un, protams, es neesmu vīrietis, haha.
Enīhau, es ļoti atvainojos.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on February 1st, 2018 - 10:27 pm
neredzu neko, par ko Tev būtu jāatvainojas - tā taču ir gluži normāla diskusijas prakse, Tev ir viedoklis, kuru Tu paud, ja kādam (piemēram, man) kaut kas nav saprotams, tas kāds var uzdot jautājumus, var piekrist, var nepiekrist, var sarunāties. tā ka - paldies! žēl, protams, ka jūties tā, ka kaut kas ir "ievārīts", mani ļoti iepriecina, kad cilvēki izsakās.

man ir arī žēl, ka cilvēki bieži vien tiešām nav ieinteresēti vienkārši izlasīt stambulas konvenciju, jo tas teksts nav nemaz tik garš vai komplicēts. ideālā gadījumā patiešām katrs ar to iepazītos pats un neveidotu neprecīzas interpretācijas, balstoties uz baumu līmeņa informāciju. taču es nedomāju, ka tādēļ vien publiskas diskusijas par stambulas konvencijas jautājumu ir spēlīte. (: es labprāt arī Tev jautātu, kas tieši ir tie diskutablie vārdi, kurus piemini?

par dzimtes lomām un vardarbību - lai gan sākotnēji tas var šķist mulsinoši, ir pētījumi, kas tiešā veidā saista vardarbību ģimenē un vardarbību pret sievietēm ar stereotipisku pieeju dzimtes lomām. īsumā: ar dzimumu saistīta vardarbība galvenokārt tiek īstenota gadījumos, kad cilvēks, pret kuru vardarbība tiek vērsta, ir rīkojies neatbilstoši savai “pareizajai” lomai, kādu nu to no savas puses redz varmāka. un šī sakarība nenozīmē, ka ir mērķis kaut ko, izņemot vardarbību un diskrimināciju, aizliegt, neļaut cilvēkiem izvēlēties tradicionālas dzimtes lomas, ja viņi to vēlas – runa ir tikai par kritisku šo tradicionālo lomu un ar tām bieži saistīto stereotipu izvērtēšanu un alternatīvu akceptēšanu, t.i., lai sievieti nenosodītu (un neuzskatītu par sišanu pelnījušu) ne tad, kad viņa izvēlas palikt mājās un audzināt bērnus, ne tad, ja viņa izvēlas neveidot ģimeni un strādāt par ugunsdzēsēju; tāpat arī, lai vīrieti nenosodītu (un neuzskatītu par sišanu pelnījušu) ne tad, ja viņš izvēlas pelnīt lielo naudu savā biznesā, ne tad, ja, savukārt, viņš izlemj strādāt bērnudārzā par auklīti.

ja gribas drusku izvērstāku un/vai akadēmiskāku pamatojumu, padalīšos ar pāris aktuāliem pētījumiem un pētījumu ziņojumiem: šeit īsi skaidrots, par kādiem stereotipiem ir runa, te par to, kādas ir sekas bērniem un jauniešiem, ja tiek strikti uzspiestas dzimtes lomas, nosodot novirzīšanos no tām , bet šeit fokuss tieši uz vardarbību: stereotipiski priekšstati par dzimtes lomām veicina seksuālas uzmākšanās un seksuālas vardarbības normalizēšanu , neiekļaušanās stereotipiskās dzimtes lomās tiek uzskatīta par attaisnojošu faktoru vardarbībai ģimenē gan šajā, gan šajā pētījumā. un, lai gan lielākoties tiešām fokuss ir uz sievietēm, pirmkārt, nav tā, ka vīrieši arī necieš gan no vardarbības, gan no citām problēmām, kas saistītas ar vardarbību – šeit recenzijā gan ir, manuprāt, pārlieku kritizēta grāmata, kas uz to koncentrējas, bet, par laimi, ieskicēti arī argumenti, kāpēc stereotipisku attieksmju uzturēšana negatīvi ietekmē vīriešus.
(Reply) (Parent) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on February 1st, 2018 - 10:28 pm
tas, ko ļoti bieži pārprot, runājot par ar dzimumu saistītu vardarbību vai dzimtes diskrimināciju, un ko es arī, šķiet, redzu no Tava komentāra, kur norādi, ka Tev liekas, ka Stambulas konvencijā “vīrietis tiek postulēts kā atpalicis, sievietes attīstību traucējošs” - regulāri tiek pieņemts, ka runājot par sistēmiskām problēmām sabiedrībā, kas noved pie statistikas, kur biežāk no vardarbības un diskriminācijas cieš sievietes, tiek apgalvots, ka vīrieši kaut kā ir pie tā vainīgi. bet tas ne tikai tā nav, neviens cilvēks, kurš ir iedziļinājies dzimtes studijās un/vai feminismā arī to neapgalvo! runa ir par problēmām sabiedrības struktūrā (kas veidojusies vēsturiski un ko uztur gan sievietes, gan vīrieši, un no kā atšķirīgos veidos cieš gan sievietes, gan vīrieši (piemēram, uzskats, ka vīrieši ir mazāk emocionāli, traucē viņiem apgūt veselīgu emociju vadīšanu un bieži ierobežo viņu iespējas “pieņemami” paust savas emocijas, uzskats, ka vīrieši neprot apieties ar bērniem, bieži ierobežo viņu iespējas dažādos veidos iesaistīties ģimenes dzīvē utt). jā, vēsturiski tas ir nozīmējis, ka vīrieši lielākoties atrodas priviliģētās pozīcijās un viņu iespējas attīstīt sevi daudzās jomās ir bijušas lielākas, nekā sievietēm, taču ir jāsaprot, ka, diskutējot par vīriešu dominanci, runa ir nevis par to, ka kaut kādi konkrēti ļaunie vīrieši atnāk un piespiež konkrētas sievietes kaut ko darīt vai nedarīt, tādējādi apgrūtinot viņu attīstību, bet ka vīrieši kā statistiska grupa dominē (t.i. visiem vīriešiem kopumā ir daudz vairāk varas, nekā visām sievietēm kopumā), jo viņiem ir vieglāk “nejauši” nonākt varas pozīcijās. te varētu arī veidot nelielu atkāpi par intersekcionalitāti – piemēram, man pilnīgi noteikti ir vairāk varas, nekā nabadzīgam, mazizglītotam romu tautības vīrietim to mazpilsētas – jo privilēģiju gūšanā lomu spēlē gan dzimums, gan ekonomiskais un cita veida sociālais stāvoklis. būtībā – atpalikuši ir nevis vīrieši, bet sistēma institucionālā līmenī, kas nenodrošina visiem līdzvērtīgas iespējas dažādos aspektos, un tas arī ir tas, ko nepieciešams mainīt.
(Reply) (Parent) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on February 1st, 2018 - 10:31 pm
es, starp citu, nemaz nebūtu tik droša, ka konvenciju ratificēs, jo sevišķi šī valdība – arī tādēļ, ka diskusijas par un ap šo jautājumu ļauj aizēnot daudzus citus, ne mazāk būtiskus tematus (piemēram, oligarhu jautājumu, nodokļu un veselības aprūpes reformu). bet tas, kāpēc, manuprāt, ir ļoti būtiski konvenciju ratificēt, ir fakts, ka LV diemžel ir ļoti nesakārtota kopējā sistēma, t.i., protams, mums ir krimināllikums, kurš tehniski ļauj sodīt varmākas, bet trūkst savstarpējās sadarbības starp prevencijas, novēršanas un apkarošanas institūcijām, trūkst ilgtermiņa atbalsta sistēmu cilvēkiem, kas cietuši no vardarbības (piemēram, krīzes centru, informatīvo resursu, pieejas juridiskām un cita veida konsultācijām), un aktivitāšu, kas ļautu vardarbību novērst vēl pirms tā sākusies, pirmkārt, iemācot bērniem un pieaugušajiem atpazīt “brīdinājuma zīmes”, ka pastāv vardarbības draudi, otrkārt, veltot resursus tam, lai mācītu cilvēkiem nekļūt par varmākām (un stereotipisko dzimtes lomu kritiska izvērtēšana arī iekļaujas šeit, jo, ja cilvēks saprot, ka nav tā, ka vīram obligāti jānes mājās milzīgā nauda, bet sievai obligāti jāmazgā trauki, tad sieviete, kuras vīrs nenes to milzīgo naudu, neatļausies pret viņu tādēļ izturēties emocionāli vardarbīgi, un vīrietis, kura sieva aicinās dalīt trauku mazgāšanas darbu uz pusēm, neatļausies tāpēc viņu iekaustīt). un konvencijas mērķis ir ieviest tieši to, efektīvu, visaptverošu struktūru, kas nodrošinātu maksimālu atbalstu vardarbības novēršanai.

un fakts, ka Tev nav pieredzes ar vardarbību, nekādi neliedz Tev izteikt savu viedokli! es vienmēr atviegloti nopūšos, uzzinot, ka kāda sieviete, ko pazīstu, nav piedzīvojusi pret sevi vērstu fizisku, seksuālu vai emocionālu vardarbību, jo diemžēl gan es, gan gandrīz visas manas draudzenes vismaz reizi mūžā ar to ir saskārušās. bet es gribētu uzsvērt, ka tas nenozīmē, ka mans vai viņu viedoklis ir kaut kādā veidā individuāli leģitīmāks par Tavējo. “sajūtu viedoklis” NAV fufelis, tas ir ļoti svarīgs - tas vienkārši ir pielāgojams galvenokārt personiskā līmenī, t.i., to atšķirībā no pētījumu datiem nevar vispārināt. tādēļ kā pamatojumu saviem argumentiem es tomēr izvēlos primāri nevis personisko pieredzi, bet gan pētījumus un statistiku, un tā diemžēl ir drausmīga.

atvainojos, ka tik gari (es pat nezinu, vai Tu šo vispār lasīsi), man vienkārši šķiet, ka diskusija un viedoklis ir nevis kaut kas, par ko atvainoties un ko censties apslāpēt, bet viens no produktīvākajiem veidiem, kā pašam strukturēt savu viedokli un saprast to citu viedokļu kontekstā. tāpēc es ļoti, ļoti priecāšos, ja Tu izteiksi jebkādus iebildumus saistībā ar šo, kas Tev ir - arī tāpēc, ka man ir interesanti izzināt un saprast citas perspektīvas uz Stambulas konvencijas jautājumu.
(Reply) (Parent) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on January 31st, 2018 - 06:02 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
tieši tāpat izskatās
(Reply) (Parent) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on January 31st, 2018 - 02:06 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
diemžēl drausmīgā vardarbības statistika LV (un arī citviet pasaulē) liecina, ka, lai gan nav akmens laikmets, ir nepieciešama gan konvencija, gan dažādi tai sekojoši pasākumi, kas rosinātu sistēmiskas pārmaiņas sabiedrībā, kas varbūt ar laiku radītu to common sense lielākā daļā cilvēku, nekā šobrīd. jo ir skaidrs, ka 100% izskaust vardarbību tāpat ir utopisks mērķis, bet ir jādara viss iespējamais, lai uz to tiektos
(Reply) (Parent) (Link)
vecais indiānis džims[info]jim on January 31st, 2018 - 08:06 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
jā (par to akmens laikmetu) :(
(Reply) (Parent) (Link)
[info]9h8p26gv on January 31st, 2018 - 05:52 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
Hā. Un tev taču nav apmēram šodien uztaisīts profils ar 0 draugiem, vai ne? Ja tā nav, varbūt ir vērts pamēģināt uzrakstīt suportam, ja to vispār kaut kā var izdarīt. Bet pieļauju iespēju, ka tad var trigerēties vēl kaut kas, piemēram, iespēja vispār netikt iekšā savā kontā kamēr nenorādīsi telefona numuru.
Jebkurā gadījumā, pastāsti par situācijas apdeitiem, kad (ja) tādi ir - vai spamera ierobežojumi būs pazuduši vai kā. Zinātniska interese.

Morāle sev un citiem - labāk nelīst diskutēt ar trakajiem ar cilvēkiem ar stingru pārliecību no sava īstā konta (un vispār no sava pc/telefona bez Tor).
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on February 2nd, 2018 - 01:41 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
ziņoju, ka šodien jau mierīgi varu izmantot linkus komentāros (arī vakar vakarā FF varēju ielikt saiti uz pētījumu).

es arī sniedzu savu "feedback", t.i., jau aizvakar pie support sadaļas par spamošanu atzīmēju, ka "this was not helpful", atzīmēju, ka tas neatrisināja problēmu, un komentārā ieskicēju situāciju (ka manas ziņas ir nepamatoti atzīmētas kā spams, jo es izmantoju linkus argumentācijai diskusijā ar organizāciju, kas iestājas par sieviešu tiesību ierobežošanu), varbūt tam bija kaut kāda nozīme, varbūt ne, jo man nekāda atbilde nepienāca
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]9h8p26gv on February 4th, 2018 - 11:53 am
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
Man kafijas biezumi saka, ka varbūt kāds dzīvs cilvēks suportā tavu komentāru izlasīja un tāpēc atcēla ierobežojumus, jo citādi paši no sevis nez vai tie tik ātri būtu pazuduši.
Kur īsti tu atradi to vietu, kur tev kaut kas no piedāvātā was not helpful un kur tu ierakstīji to komentāru?
Kaut kur iekš Help Center -> Reporting a Problem with Facebook ?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on February 5th, 2018 - 12:18 pm
Re: "Asociācija ģimene" atzīmējusi Facebook kā spamotāju
jā, ļoti iespējams, ka kāds izlasīja. izmantoju šo saiti, pie kuras nonācu, vnk gūglējot
(Reply) (Parent) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on January 31st, 2018 - 06:12 pm
Arī iekomentēju pie tās asociācijas ģimene, paskatīsies kas būs
(Reply) (Link)
ieraksts: putnc[info]ieraksts on March 9th, 2018 - 05:31 pm
viņi mani vispār nobloķēja no komentēšanas, cik lieliski
(Reply) (Link)