-- ([info]ripp) rakstīja,
@ 2015-11-22 15:11:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
nesen runāju ar jaunāko māsu par bēgļu jautājumu ne nu gluži, bet uz to pusi. bēgļi ir slikti, jo tie ir musulmaņi un musulmaņi ir slikti, jo tie slikti izturas pret sievietēm. un būtu jau labi palīdzēt bēgļiem. sievietēm un bērniem. bet musulmaņu vīrieši gan lai paliek, kur bijuši.
šī saruna lika man saprast, ka viss, ko es zinu par sievietēm musulmanismā, ir daži aizspriedumi un visplašāk zināmie fakti. citādi es nezinu neko. tā nu pēdējās dienās lasu. sākumā izlasīju pāris rakstus vikipēdijā, tagad lasu dažādus musulmaņu rakstus, vēlāk gribu atrast musulmaņu feministu rakstīto un dažādu musulmanisma konfesiju/atzarojumu uzskatus. redzēs, pie kāda viedokļa nonākšu tad.
vienīgais, kas neštimmē (manā galvā) šobrīd, ir, kā savienojas "sieva vīru klausa it visā" ar "sievete-biznesmene" u.c. pieļaujamām sievietes lomām. kā notiek šī vienošanās, ko vīrs ļaus un ko neļaus. bet varbūt sapratīšu to pēc dziļākas iepazīšanās ar tematu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]krii
2015-11-23 16:58 (saite)
Šariats nav vienīgais tiesību avots islāmā, vēl ir arī adats (paražu tiesības), sunna u.c. Mūsdienās vairumā valstu ir notikusi kodifikācija gan kriminālajās, gan civilajās, gan administratīvajās tiesībās, kā rezultātā pat konkrētas šajos avotos skaidri deklarētas normas var būt atmestas vai būtiski grozītas. (Es pirms 10 gadiem par islāma valstu tiesību avotiem rakstīju darbu, man tā ir mīļa tēma).:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?