readme.txt

bļe

bļe

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Ej dirst, Neostore. Nekad, nekad, nekad no turienes neko vairs nepasūtīšu.
Customer service zem jebkuras kritikas.

Pasūtu otrdien fotoaparātu, trešdien no rīta man apstiprina līzinga pieteikumu. Tiktāl viss ok. Bet pašu preci sola piegādāt tikai pēc 2 dienām - piektdien (lai arī fočuks skaitās, ka ir noliktavā - wtf? Kādēļ tik ilgi? Nav tak vairs Ziemassvētku drudzis). Labi, gaidam. Tb šobrīd gaidu. Pieteikumā skaidri un gaiši norādīju, ka vēlos saņemt preci no 13.00 - 15.00. Viņi mājaslapā, savukārt, norāda, ka kurjers zvana 30 min pirms ierašanās. Vai kāds man šodien ir piezvanījis? NĒ. Vai viņi atbild uz maniem telefona zvaniem (es zvanīju uz visiem 3 norādītajiem kontakttelefona numuriem. Nepārspīlējot, reizes 10 uz katru). NĒ. Visforšāk, ir tad, kad tu piezvani, ir aizņemts signāls, tu visu laiku pārzvani, līdz kamēr sauc numuru, bet neviens vairs neceļ.
Ā, jā - es e-pastu arī nosūtīju. Un, guess what, neviens neatbild.

Labi, nolaižam tvaiku - piegāde viņiem esot līdz 20:00. Ja 20:01 tas fakinais fočuks nebūs pie manis, pis nah ar tādu attieksmi, es iešu iepirkties citur. Cerams, ka ar laiku viņiem šis anti-serviss iekodīs pakaļā tā pa sirsnīgo.

Then again, pati, zoss, neizlasīju atsauksmes no sūdzībām - http://www.sudzibas.lv/complaints/neostorelv-c5562.html
  • vai tad tur iznāk tik ļoti lētāk salīdzinot ar citiem?
    • Cenas ziņā - tas pats, kas citur, tikai tur līzinga pieteikumā nav jāatskaitās par visiem saviem radiniekiem un dzīvesbiedriem, kā tas bija xnetā. Heh, toties xnets ir pārbaudīta, laba vērtība :/
  • oho, tāda frustrācija, ka maz neliekas:P nu vai tad tev tik baigi deg? izklausās jau, ka pasaule uz grunti ietu viena fotoaparāta dēļ. tā taču notiek visur. man liekas, ka galvenais, lai vispār piegādā un neailaižas ar tavu naudu, vai tad ne? :D
    • Nūūū, es parīt braucu prom un 6dien un 7dien strādāju no 8.00 - 20.00, līdz ar to uz veikalu arī īsti neaizskriesi, tā kā jā - deg.:P
      Runa ir par zero klientu apkalpošanu, kad tu kā muļķītis kaut ko gaidi - a viņi pat ne uz ko nesaspringst. Nu nav tas normāli - liela daļa uzņēmumu tagad plāno dažādas klientu lojalitātes programmas, lai viņi atgrieztos vēl un vēl. A šitais tāds variants - klients mums ir pie dē, bet ja jau viņām tik ļoti vajag, lai pagaida.
      Es vienkārši biju pilnā pārliecībā, ka līdz ar krīzi tomēr celsies servisa kopējais līmenis, jo daļa mīž par savu silto (vai dažreiz ne tik silto) darba vietu khe khe.
      • labs, pagaidi, kad naakmareiz vinji tevi uz ebaju pa taisno aizsuutiis. Kjip, atpisies nelaime
Powered by Sviesta Ciba