readme.txt

Post a comment

bļe

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Ej dirst, Neostore. Nekad, nekad, nekad no turienes neko vairs nepasūtīšu.
Customer service zem jebkuras kritikas.

Pasūtu otrdien fotoaparātu, trešdien no rīta man apstiprina līzinga pieteikumu. Tiktāl viss ok. Bet pašu preci sola piegādāt tikai pēc 2 dienām - piektdien (lai arī fočuks skaitās, ka ir noliktavā - wtf? Kādēļ tik ilgi? Nav tak vairs Ziemassvētku drudzis). Labi, gaidam. Tb šobrīd gaidu. Pieteikumā skaidri un gaiši norādīju, ka vēlos saņemt preci no 13.00 - 15.00. Viņi mājaslapā, savukārt, norāda, ka kurjers zvana 30 min pirms ierašanās. Vai kāds man šodien ir piezvanījis? NĒ. Vai viņi atbild uz maniem telefona zvaniem (es zvanīju uz visiem 3 norādītajiem kontakttelefona numuriem. Nepārspīlējot, reizes 10 uz katru). NĒ. Visforšāk, ir tad, kad tu piezvani, ir aizņemts signāls, tu visu laiku pārzvani, līdz kamēr sauc numuru, bet neviens vairs neceļ.
Ā, jā - es e-pastu arī nosūtīju. Un, guess what, neviens neatbild.

Labi, nolaižam tvaiku - piegāde viņiem esot līdz 20:00. Ja 20:01 tas fakinais fočuks nebūs pie manis, pis nah ar tādu attieksmi, es iešu iepirkties citur. Cerams, ka ar laiku viņiem šis anti-serviss iekodīs pakaļā tā pa sirsnīgo.

Then again, pati, zoss, neizlasīju atsauksmes no sūdzībām - http://www.sudzibas.lv/complaints/neostorelv-c5562.html
From:
Username:
Password:
(will be screened)
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.
Powered by Sviesta Ciba