rediiss ([info]rediiss) rakstīja,
@ 2009-06-30 16:44:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis:galva griežas

kāpēcīšu diena

viss, kas esot saistīts ar jebkādu garantiju sniegšanu jebkam par jebko, esot tikai un vienīgi sirdsšķīsto biznesmeņu izdomājums. neviens likums nekur un nekad neliekot kādam par kaut ko dot kaut vienu mazu garantijiņu. "pērc, kāds ir" un viss. nēnu, jeibogu, tā tiešām ir?



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]rediiss
2009-06-30 17:36 (saite)
mhmm to arī mums teica, ka "varējām jau uzreiz ierēķināt, bet tad jums cena nepatiktu" =)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2009-06-30 17:46 (saite)
Visa sāls ir iekš tā, ka juridiskas personas garantijas orai juridiskajai personai mēdz būt dažādas, atbilstoši, atsevišķi līgumā atrunājamas. Var bojāto preci samainīt, aizvedot to pie pārdevēja, var, ka pārdevējs atbrauc un samaina, var salabot, tak cik ilgā laikā? Jāved labot vai atbrauks pakaļ? Vai uz labošanas laiku aizstās ar citu? Ja citu, tad tādu pašu vai funkcijas pildošu? Cik ātri pārdevējam jānoreaģē uz paziņojumu par bojājumu? utt. utjp.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-06-30 17:49 (saite)
nujā, kā jau te augstāk minēju - mēs kā reize to līgumu arī štellējam kopā tagad. tikām līdz garantijām. šie saliek kājas uz galda, tip, pārāk daudz gribēsiet, vispār neko negarantēsim :\ mums tas produkts virtuāls, par ko runa ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2009-06-30 17:52 (saite)
Hmnm. A tas ir kas Tieši?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-06-30 18:12 (saite)
WWW objekts :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2009-06-30 18:17 (saite)
Tad jau garantijas nav svarīgas. Svarīgs ir saskaņošanas process, kļūdu pieteikšanas/labošanas process un izmaiņu pieprasīšanas kārtība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?